IhanaValo
Mie muuten painun sängyn puolelle kipuineni ja kolotuksineni..että öitä vaan!:wave:
kerro!Iltaa! Jes ja perkele.
:hug:taas tulee muistoja mieleen ..ykkösellä on iskelmä suomen viimeinen jakso ja siellä on nyt sellasia artisteja joista tulee muistoja mieleen...en haluais muistaa mutta väkisinkin muistaa..miks pettyneenä ei halua edes muistaa niitä hyviä aikoja? hyvät muistot jäi kaikki paskakasan alle:'(
Jes on viikonloppu ja mökki kutsuu, perkeleen kirjoitin justiinsa tänne.kerro!
Jos mulle viittasit, se on meidän molempien allekirjoittama, mun toimitusjohtajana ja exän toisena päävastuullisena järjestäjänä.eikö siihen kelpaa kukaan muu sulle kumppaniksi?
kyllä sulla nyt taas on...onko tiedossa sitten tiivistä yhteistyötä? jos vaikka pystyis tekee erillään mahdollisimman paljon. onneks pääset mökille relaamaan,siellä et ajattele tulevaaJes on viikonloppu ja mökki kutsuu, perkeleen kirjoitin justiinsa tänne.
oliskohan toi force major luokan purkuperuste?Jos mulle viittasit, se on meidän molempien allekirjoittama, mun toimitusjohtajana ja exän toisena päävastuullisena järjestäjänä.
Yritin jo tarjota yhtä kaveria sille maksajalle mun kaveriksi, mutta ei käy, kun ollaan järjestetty viimeset 10 vuotta niin toimivasti. Joo, sillon henkilökemiat toimi, nyt ei.
Täytyy yrittää kestää, ei oo varaa sanktioihin.
Onko stressiä vai mistä johtuu?mutta verenpainetta ei voi purkaa noin vain
Huomenna klo 18 läksin ja relaan sunnuntaihin asti.kyllä sulla nyt taas on...onko tiedossa sitten tiivistä yhteistyötä? jos vaikka pystyis tekee erillään mahdollisimman paljon. onneks pääset mökille relaamaan,siellä et ajattele tulevaa
Täytyy yrittää vielä keksiä jotain.oliskohan toi force major luokan purkuperuste?
no ehkä vähän sitäkinOnko stressiä vai mistä johtuu?
Elämäntapa remppa edessä siis..no ehkä vähän sitäkin
kolesteroolikin saattaa olla osasyyssä
joo, pitää alkaa tarkemmin kattomaan mitä panee suuhunsaElämäntapa remppa edessä siis..
Mulla auttoi aika, en enää oikein murehdi vanhoja asioita enkä muistele pelkkää paskaa ja oon päässyt katkeruudestani. Nykyään yritän olla positiivismepi ja ajattelen entisistä kumppaneista ja ystävistä että kiva että he oli tärkeitä aikanaan, mutta nyt on asiat toisin.taas tulee muistoja mieleen ..ykkösellä on iskelmä suomen viimeinen jakso ja siellä on nyt sellasia artisteja joista tulee muistoja mieleen...en haluais muistaa mutta väkisinkin muistaa..miks pettyneenä ei halua edes muistaa niitä hyviä aikoja? hyvät muistot jäi kaikki paskakasan alle:'(
Mun lelussa on akku. Lataan aina käytön jälkeen. :xmas:jos leideillä alkaa sauva juonittelemaan ja hiipii mieleen josko pattereista on puhti pois niin tässä näppärä konsti asian selvittämiseksi
Näin testaat AA-pariston tilan ilman laitteita ällistyttävän yksinkertaista! Stara
sulla on pro-malli :heart:Mun lelussa on akku. Lataan aina käytön jälkeen. :xmas:
sulla on pro-malli :heart:
Toi ohjelma nyt lykkäs muistoja mieleen. mut joo onhan se et aika auttaa vaikka onhan tässä jo aikaa menny paljonkin mut jotenkin se loppu jääny kummittelee mun tajuntaan,mä epäilen etten koskaan pääse siitä yli sen verran kova paukku oli aikoinaa. oon ehkä kuitenkin vielä siinä vaiheessa että en usko ikinä ajattelevani exästä hyvää ja se on surullista kun kuitenkin rakastin enemmän kuin mitään muuta.oli se sitten katkeruutta tai mitä tahansa niin en usko että pystyn ajattelemaan enää ikinä siitä mitään hyvää ja muistaa hyviä asioita sen lopun takia. ja kyllä,kyllä toi on vaikuttanut mun nykyseen elämään eikä millään hyvällä tavalla. no mutta joo,tää tästä purkauksesta.Mulla auttoi aika, en enää oikein murehdi vanhoja asioita enkä muistele pelkkää paskaa ja oon päässyt katkeruudestani. Nykyään yritän olla positiivismepi ja ajattelen entisistä kumppaneista ja ystävistä että kiva että he oli tärkeitä aikanaan, mutta nyt on asiat toisin.
Ja täällä oli kans pieni paskamyrsky, vaihetaan kuulumisia taas!
Auttaisko jos lähtisit kirahvin hippipöperöpöytään? Mun paineet on aina ollu normaalit, mutta lähempänä ala- kuin ylärajaa.no ehkä vähän sitäkin
kolesteroolikin saattaa olla osasyyssä
kyllä sekin varmaan auttais, erikoisesti sianlihaa olis hyvä vältelläAuttaisko jos lähtisit kirahvin hippipöperöpöytään? Mun paineet on aina ollu normaalit, mutta lähempänä ala- kuin ylärajaa.