Ittuaatanaerkele!!!! mää en jaksa enää,en yhtään enää,yhtään mitään!! kaikki on ihan perseestä ja ittuittuittu! enjaksa!
Ja parempi noudattaa!Great minds think alike?
Hyppää autoosi ja aja tänne. Ei tartte ottaa pitsaa mukaan, tos on pitseria kulmakuppilan vieressä. Loppuu itutus joksikin aikaa, vaikka lupaan käyttäytyä ihan kiltisti herrasmiestä leikkien.Ittuaatanaerkele!!!! mää en jaksa enää,en yhtään enää,yhtään mitään!! kaikki on ihan perseestä ja ittuittuittu! enjaksa!
Oot vähän turhan kaukana muuten hyvä ideaHyppää autoosi ja aja tänne. Ei tartte ottaa pitsaa mukaan, tos on pitseria kulmakuppilan vieressä. Loppuu itutus joksikin aikaa, vaikka lupaan käyttäytyä ihan kiltisti herrasmiestä leikkien.
Jos se on kolme viikkoa niin luulis että siitä ehtis uhrata yhden päivän kotitöillekin.Ei siis kyllä sille on hommia varattuna. Kotityöt ei vaan ollu listalla :xmas:
Kerro huolesi.Ittuaatanaerkele!!!! mää en jaksa enää,en yhtään enää,yhtään mitään!! kaikki on ihan perseestä ja ittuittuittu! enjaksa!
Kaukana on suhteellinen käsite. Pisin tekemäni riiuureissu suuntautui Portugaliin. Eikä se ole kaukana. Asia riippuu tavoitteenasettelusta.Oot vähän turhan kaukana muuten hyvä idea
no mistä sitä taas aloittais...kauheesti viittis tähän taas sepustaa. yö meni vituiks kun tuli viestiä yöllä et ei tästä nyt taida tulla mitään,vika mus ei sus ja muuta liibalaabaa... tää on se enjaksa osia ja toi toinen on se ittuaatanaerkele osio tai no on tää myös tota ensimmäistäkin.Kerro huolesi.
mun pisin riiuireissu on 450km ja risat ja se ei oikeen tuottanut tulosta haluttuun suuntaan.olkapäätä tarttisin kyllä ihan jatkuvasti,tää rupee näyttää jo siltä. numeron saa varmaan nollakakkosesta kun sanoo et tarttis parvekemiehen numeron kehäkolmosen sisäpuolelta.Kaukana on suhteellinen käsite. Pisin tekemäni riiuureissu suuntautui Portugaliin. Eikä se ole kaukana. Asia riippuu tavoitteenasettelusta.
Mutta joo, paikallinen kookauppias sanoo, että aina kannattaa mainostaa vaikka kyseessä olisi pienempikin artikkeli. Vaikka en itseeni aina uskalla luottaa, mutta sen verran voin "mainostaa", että olen ihan saatanan hyvä olkapää ja vitutuslääkitys. Jopa käyttäytyessäni kiltisti. Sen lisäksi turvallisempaa seuraa kuin puolitusinainen lauma koulittuja suojelukoiria. Siis edelleen käyttäytyessäni kiltisti.
Osaan toki olla tuhmakin, mut sen puolen esiinkaivaminen vaatii naarasotukselta taitoa.
Soittele kun olet kehäkolmosen sisäpuolella, niin saat parvekkeen sijainnin suhteen tarkemmat ajo- ohjeet.
Mitäs tähän sanoisi? Numeroni ja parvekkeen osoite on luettelossa eikä mitenkään salattu. Kysyvä ei koskaan tieltä eksy ja koputtavalle avataan.mun pisin riiuireissu on 450km ja risat ja se ei oikeen tuottanut tulosta haluttuun suuntaan.olkapäätä tarttisin kyllä ihan jatkuvasti,tää rupee näyttää jo siltä. numeron saa varmaan nollakakkosesta kun sanoo et tarttis parvekemiehen numeron kehäkolmosen sisäpuolelta.
just niin,anna muiden ajatella mitä tykkäävät,ite tiedät millanen olet ja tuskin olet mikään kirveellä veistetty,pöh sanon minä. tosta mummotunnelista oli täs joku aika sit juttua radiossakin, toimittaja meinas et oli sitten ensimmäinen ja viiminen kerta kun siellä käyMitäs tähän sanoisi? Numeroni ja parvekkeen osoite on luettelossa eikä mitenkään salattu. Kysyvä ei koskaan tieltä eksy ja koputtavalle avataan.
Ilkeämieliset tollot toki voivat ja saavat olla sitä mieltä, että meikäläinen on rämemajavan puutteessa kärvistelevä hulluperverssi, mut heillä on oikeus mielipiteeseensä.
Itte kun olen sitä mielipuolta, että jos oikein paha naaraanpuute yllättää, niin tästä pääsee kymmenessä minuutissa taksilla mummotunneliin missä jopa kaltaiseni kirveellä veistetty ruma veemäinen hyypiö on kovaa valuuttaa jos vaan malttaa tinkiä olusien lukumäärässä. Kauheeta, mutta realistista.
Mutta silloin siinä ei ole sellaista värinää..Minähän en noista naisten leluista mitään ymmärrä. Neppisautot on enempi mun heiniä. Mutta jotenkin olettaisin, että nuo naaraslelut toimivat ainakin puolittain ilman sähköäkin sillai manuaalisesti käsikäyttöisinä.
Miehille sit myydään bläkkändekkereitä.
Kun on kaksi kättä ja bläkkändekker... auts
Kun on yksi käsi ja bläkkändekker... auts
...Bläkkändekker nyt myös jalkakäyttöisenä
Joo, mutta patterit tai akku ei o ihan välttämättömiä.Mutta silloin siinä ei ole sellaista värinää..
Kyllä se värinä on aikas tärkeää naisilla. Mulla ei ole mitään jätti kokoista vaan ihan normi mitoissa oleva. Lelu on kiva silloin kun olen yksin. Jos olen miehen kanssa niin silloin en tarvitse sitä. Eihän mulla ole miestä.Joo, mutta patterit tai akku ei o ihan välttämättömiä.
Toisekseen, mä häpeäisin suuresti jos naarasotus kesken touhujen kaipaisi yöpöydän laatikosta jotain elämää tai itseäni suurempaa. Vaikka lelut sinänsä hyväksynkin.
Et ole ainoa.Iltaa,
mie meen tänään viihteelle.
:hug: :kiss:noni kaikkiko ne viihteelle menee ja mä jään yksin
en mäkään mutten jaksa lähtee,oon liian väsy ja vittuuntunut. kaunis ilta olis mnnä mutten mee koska ei väsyneenä kannata lähteä. mutta pidä huisin hauskaa:hug: :kiss:
Mä en jaksa koko ajan olla yksin kotona. :snotty:
Kutsuni on voimassa.noni kaikkiko ne viihteelle menee ja mä jään yksin
joo =)en mäkään mutten jaksa lähtee,oon liian väsy ja vittuuntunut. kaunis ilta olis mnnä mutten mee koska ei väsyneenä kannata lähteä. mutta pidä huisin hauskaa