The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mythis, miun mies tykkäis siusta :D Ihmetteli just että onko tääl oikeesti joku naisimmeinen joka kerää sarjiksia.

Miekin suunnittelin tänään siivoilevani mut äsken lopettelin lankavarastoni setvimisen...muutama tunti meni rattoisasti keriä selvitellen ja muutamaa epäonnistunutta tekelettä purkaessa :D

Miun teki mieli aamupäivällä pitsaa mut ei saakeli ollu mikään pitseria auki sillon ku ois pitäny...no, napattiin torilta vietnamilaista :p Niihin sentään voi luottaa, ainakin ruoka-asioissa..en muuten osaa sanoa kun en tunne sen paremmin.
 
Oot vähän turhan kaukana muuten hyvä idea
Kaukana on suhteellinen käsite. Pisin tekemäni riiuureissu suuntautui Portugaliin. Eikä se ole kaukana. Asia riippuu tavoitteenasettelusta.

Mutta joo, paikallinen kookauppias sanoo, että aina kannattaa mainostaa vaikka kyseessä olisi pienempikin artikkeli. Vaikka en itseeni aina uskalla luottaa, mutta sen verran voin "mainostaa", että olen ihan saatanan hyvä olkapää ja vitutuslääkitys. Jopa käyttäytyessäni kiltisti. Sen lisäksi turvallisempaa seuraa kuin puolitusinainen lauma koulittuja suojelukoiria. Siis edelleen käyttäytyessäni kiltisti.

Osaan toki olla tuhmakin, mut sen puolen esiinkaivaminen vaatii naarasotukselta taitoa.

Soittele kun olet kehäkolmosen sisäpuolella, niin saat parvekkeen sijainnin suhteen tarkemmat ajo- ohjeet.
 
Kerro huolesi.
no mistä sitä taas aloittais...kauheesti viittis tähän taas sepustaa. yö meni vituiks kun tuli viestiä yöllä et ei tästä nyt taida tulla mitään,vika mus ei sus ja muuta liibalaabaa... tää on se enjaksa osia ja toi toinen on se ittuaatanaerkele osio tai no on tää myös tota ensimmäistäkin.
ja jos se ei nyt tarpeeks niin sitten näin vielä you know who:n ja meni niinko ei tuntiskaan,no en ois kyl minäkään tuntenut ja se kruunas kaiken,sai mun veren kiehumaan ihan totaalisesti!!näin vaan kun peilistä tsiigas perään.

summa summarium paska päivä ja ituttaa ihan aatanasti!
 
Kaukana on suhteellinen käsite. Pisin tekemäni riiuureissu suuntautui Portugaliin. Eikä se ole kaukana. Asia riippuu tavoitteenasettelusta.

Mutta joo, paikallinen kookauppias sanoo, että aina kannattaa mainostaa vaikka kyseessä olisi pienempikin artikkeli. Vaikka en itseeni aina uskalla luottaa, mutta sen verran voin "mainostaa", että olen ihan saatanan hyvä olkapää ja vitutuslääkitys. Jopa käyttäytyessäni kiltisti. Sen lisäksi turvallisempaa seuraa kuin puolitusinainen lauma koulittuja suojelukoiria. Siis edelleen käyttäytyessäni kiltisti.

Osaan toki olla tuhmakin, mut sen puolen esiinkaivaminen vaatii naarasotukselta taitoa.

Soittele kun olet kehäkolmosen sisäpuolella, niin saat parvekkeen sijainnin suhteen tarkemmat ajo- ohjeet.
mun pisin riiuireissu on 450km ja risat ja se ei oikeen tuottanut tulosta haluttuun suuntaan.olkapäätä tarttisin kyllä ihan jatkuvasti,tää rupee näyttää jo siltä. numeron saa varmaan nollakakkosesta kun sanoo et tarttis parvekemiehen numeron kehäkolmosen sisäpuolelta.
 
mun pisin riiuireissu on 450km ja risat ja se ei oikeen tuottanut tulosta haluttuun suuntaan.olkapäätä tarttisin kyllä ihan jatkuvasti,tää rupee näyttää jo siltä. numeron saa varmaan nollakakkosesta kun sanoo et tarttis parvekemiehen numeron kehäkolmosen sisäpuolelta.
Mitäs tähän sanoisi? Numeroni ja parvekkeen osoite on luettelossa eikä mitenkään salattu. Kysyvä ei koskaan tieltä eksy ja koputtavalle avataan.

Ilkeämieliset tollot toki voivat ja saavat olla sitä mieltä, että meikäläinen on rämemajavan puutteessa kärvistelevä hulluperverssi, mut heillä on oikeus mielipiteeseensä.

Itte kun olen sitä mielipuolta, että jos oikein paha naaraanpuute yllättää, niin tästä pääsee kymmenessä minuutissa taksilla mummotunneliin missä jopa kaltaiseni kirveellä veistetty ruma veemäinen hyypiö on kovaa valuuttaa jos vaan malttaa tinkiä olusien lukumäärässä. Kauheeta, mutta realistista.
 
kävin äske kaupas,reilu 30 min ja yli yli 60e köyhempänä takas,nii auton öljypönikkä makso sen 49,95e että siinä suurin syy.muuten meni pariin lonkkuun,dippiin,raejuustoon ja ihan pienen pieni namipussi(mut se on vitutukseen vaikka päätin et nyt loppu namien syönti ja hyvin tähään asti menikin).
 
Tinkulle :hug:

Hitto ku on ollukki mahtava päivä! Kävin tuos vielä äskeen leikkaamassa mummolan nurtsin,kun eivät itse enää jaksa niin isoa aluetta itse leikkoora.
Mut mikä parasta lapsilla ja mulla oli ihan tajuttoman mukava päivä. Nyt kyllä tekis yks kylmä sidukka äärimmäisen hyvää,josko vaan jaksais nostaa persuksensa penkistä ja käpsiä keittiöön sitä sihahtavaa viisasten juomaa hakemaan . :D
 
Mitäs tähän sanoisi? Numeroni ja parvekkeen osoite on luettelossa eikä mitenkään salattu. Kysyvä ei koskaan tieltä eksy ja koputtavalle avataan.

Ilkeämieliset tollot toki voivat ja saavat olla sitä mieltä, että meikäläinen on rämemajavan puutteessa kärvistelevä hulluperverssi, mut heillä on oikeus mielipiteeseensä.

Itte kun olen sitä mielipuolta, että jos oikein paha naaraanpuute yllättää, niin tästä pääsee kymmenessä minuutissa taksilla mummotunneliin missä jopa kaltaiseni kirveellä veistetty ruma veemäinen hyypiö on kovaa valuuttaa jos vaan malttaa tinkiä olusien lukumäärässä. Kauheeta, mutta realistista.
just niin,anna muiden ajatella mitä tykkäävät,ite tiedät millanen olet:) ja tuskin olet mikään kirveellä veistetty,pöh sanon minä. tosta mummotunnelista oli täs joku aika sit juttua radiossakin, toimittaja meinas et oli sitten ensimmäinen ja viiminen kerta kun siellä käy:D
 
Voi jos jaksais itekin,porukkaa istuu terdellä,aurinko paistaa ja viimesiä iltoja tässä kai sen suhteen jo on mutta kun ei jaksa,oon niin väsy ja ituutuntunut että ei jaksa.siellä olis takuulla tuttuja istumassa mutta kun ei jaksa ruveta laittaa itteään. no vedän tässä itekseni tsihin jossain vaiheessa ja mussutan jotain,vaikka dippii ja porkkanaa ja kurkkuu ja mitä nyt kaapista löytyy ja painun sitte nukkumaan,ajoissaa...no ei taatusti pääse ajoissa nukkuu.
 
Lady Gardenea
Minähän en noista naisten leluista mitään ymmärrä. Neppisautot on enempi mun heiniä. Mutta jotenkin olettaisin, että nuo naaraslelut toimivat ainakin puolittain ilman sähköäkin sillai manuaalisesti käsikäyttöisinä.

Miehille sit myydään bläkkändekkereitä.
Kun on kaksi kättä ja bläkkändekker... auts
Kun on yksi käsi ja bläkkändekker... auts
...Bläkkändekker nyt myös jalkakäyttöisenä
Mutta silloin siinä ei ole sellaista värinää.. :whistle:
 
Lady Gardenea
Joo, mutta patterit tai akku ei o ihan välttämättömiä.

Toisekseen, mä häpeäisin suuresti jos naarasotus kesken touhujen kaipaisi yöpöydän laatikosta jotain elämää tai itseäni suurempaa. Vaikka lelut sinänsä hyväksynkin.
Kyllä se värinä on aikas tärkeää naisilla. Mulla ei ole mitään jätti kokoista vaan ihan normi mitoissa oleva. Lelu on kiva silloin kun olen yksin. Jos olen miehen kanssa niin silloin en tarvitse sitä. Eihän mulla ole miestä.
 
Iltaa,
mie meen tänään viihteelle. :p
Et ole ainoa.

Saapiko runoilla?

On naaraita baarissa luulen,
mun mentävä on lailla tuulen.
Kulmakuppila tulee mun katsastaa
jos joku vaikka tahtoisi ratsastaa.

Tai vaikkapa koiraa leikkiä
vaikkapa ilman meikkiä.
Minä läähätän, läkähdyn ja lupaan
tuoda lisää lunta tupaan.
Ja naaras jos korvaa nuolee
saa näytellä koiraa mi kuolee.

Gauheeta.
Häivyn tästä kulmakippolaan alta aikayksikön.
Jos törmään naarasyksilöön, niin lupaan jättää hänet rauhaan ja tulla ihan itte yksin omaan kotiin. Vastaavasti naarasyksilöt saavat luvan antaa anteeksi sen, että meikäläinen ei tosiaankaan tykkää miehistä eikä naaraista jotka tulevat häirittemään kesken shakkimatsin. Joku veteen piirretty viiva pitää olla ja mulla se menee just tossa.
 
noni kaikkiko ne viihteelle menee ja mä jään yksin:(
Kutsuni on voimassa.

Ei se ole hyvä kutsuhuuto, mutta se on voimassa kunnes toisin sanon.

Mut tänään tästä eteenpäin mua ei tavoita edes kulmakippolasta.
Siellä kun on pari sääntöä.
Ensimmäinen on se, et kaikki saa, mut komiat ensin.
Toinen on maksupolitiikka, eli vastaus vaimon puhelinsoittoon
- ei o tänään nähty = yksi euro
- lähti just kotiin = kaksi euroa
- Kuka? = Kymppi
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä