UuuUUOlipas villi uni viime yönä. Vampyyrejä ja seksiä. Suutelin kiihkeästi naista.
UuuUUOlipas villi uni viime yönä. Vampyyrejä ja seksiä. Suutelin kiihkeästi naista.
Mää en tykkää sipseistä. Joskus harvoin ostan ehkä pienen pussin juustonaksuja, niistä pidän, mutta ne alkaa tökkimään nopeasti. Mutta muita sipsejä saatan maistaa dippikastikkeen kera, sillä rakastan dippiä! Eli kauhon yhdellä sipsillä puoli purkillista kastiketta Mun uusin dippirakkaus on muuten kesäkurpitsa.Noi dippikasvikset muuten on meikäläisen mieleinen herkutteluherkku/leffanaposteltava. Huomattavasti parempi kuin sipsi- ja mässypussi, vaik kyllä mulle lakritsi ja etenkin salmiakki maistuu.
Noist pitkistä aamusuihkuista opettaa eroon omakotitalon 160l lämminvesivaraaja ja neljä lasta. Jos vaan joku opettais teinitytöillekin, että isipapallekin vois jättää lämmintä vettä.
:kiss: jaksujaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28857848:Perse!! Mua alkaa ärsyttämään!! Sain oikein päivän lisäaikaa muutolle. Mä saan näillä näkymin avaimet vasta 30 päivä ja tän kämpän avaimet pitää luovuttaa 2. päivä aamulla heti.
Taitaa tulla mukavat oltavat lapsien kanssa tehdä muuttoa,josko saisin siten edes tuon pienimmän pois jaloista, mutta kaikilla tuntuu olevan menoa.
Ei tuossa muuten mitään olisi jos olisin terve,mutta ahdistaa valmiiksi kun teidän kuinka kipeeksi tuun jos teen liikaa. Onneks uudessa kämpässä ei tarvi sentään portaita mennä,vois olla että en pääsis hetkeen niitä sitetn nousemaan.
Kiitos ja anteeks! |O :ashamed:
Kai mää soitan tuolle yhdelle tutulle eprhetyöntekijälle josko sillä olis aikaa tulla mua jeesimään edes noissa pesemisissä.
...Kävis muutkin vuorokauden ajat tosin sen saamiseen...:snotty:
Kiitos! Ei tää varmaan mullekaan tuu maailman helpoin asia olemaan, mutta kyllä tässä jo voiton puolella ollaan knu on apua haettu ja lähdetty saamaanKirahville tsemppihalit, tukihenkilöt on tärkeitä :hug:
moi:wave:
No enpä tiedä miksi,ei voi edes sanoa että väki vähenee niin pidot paranee kun ei täällä ole edes ketään. Kaikki hävinny kun tuhka tuuleen: /moi
miten täällä on nykyään niin hiljaista?
:hug:sain tänään huonoja uutisia, mulla on verenpainetta :ashamed:
mä voisin antaa sulle vähän:hug:
Mulla on alhainen verenpaine.
sain tänään huonoja uutisia, mulla on verenpainetta :ashamed:
*halipusi*sain tänään huonoja uutisia, mulla on verenpainetta :ashamed:
meneppä tiiä, kolesterooliakin oli ja painoakin vähän liikaa*halipusi*
Mikäs siihen on syynä?
noille sukurasituksille ei paljon mitään voi,voihan niihin vaikuttaa mutta siellä se on pohjalla se perusrasitus niin siihen päälle sitten vielä omat niin ei se ihme ole jos on koholla. josko se paino on vaan muutama kesäkilo rilliherkuista tulleenameneppä tiiä, kolesterooliakin oli ja painoakin vähän liikaa
saattaa olla sukurasitustakin
työterveystarkastus se oli mullakinmulle tuli kutsu työterveystarkastukseen,pelottaa jo valmiiks,jännitän aina niitä.kauheesti oli lapussa verikokeita,mitä kaikkee ne mahtaa katsoa,en muista ikinä.viimeks ei näköä katottu joten nyt jännitän sitä etten näe mitään. muutenkin inhoan niitä haastatteluita,kysellään kaikenlaisia henk.kohtasia. ja muuta. ja pelkään sitä punnitusta,en mä mikään läski kai ole mutta viimeksi oli painoa vähän vähemmän johtuen siitä et oli se eroprosessi vielä vaikuttamassa joten ei ollut ruokahalua ja laihduin kauheesti ja nyt sitten tietty normalisoitunut ,omasta mielestä liikaakin joten hirvittää astua siihen vaakaan.mulla kun ei kotona ole vaakaa niin en yhtään tiedä mitä painan.
hg voi olla mulla vähän matala mut en usko kyl et muissa olis kauheesti mitään erikoista mutta jännitää silti. mut enempi noi näkö ja kuulo jutut jänskättää.työterveystarkastus se oli mullakin
siinä verijutskassa oli ainaski hemoglobiini, valkuaista, sokeria, korresteroolia ja maksa-arvoa