Sangria
No mennäänpä uudestaan ni hinkataan kunnollatäälläkin tsih, aattelin ottaa saunan päälle oluen
etpä ollu selänpesussa :stick:
No mennäänpä uudestaan ni hinkataan kunnollatäälläkin tsih, aattelin ottaa saunan päälle oluen
etpä ollu selänpesussa :stick:
ok, käyn kattoon olisko vielä sen verran hiiliä että uudet puut syttyisNo mennäänpä uudestaan ni hinkataan kunnolla
Hyvä juttu, saunajuomat mukaan!ok, käyn kattoon olisko vielä sen verran hiiliä että uudet puut syttyis
nii...alusta asti antaa painaa kunnolla loppuun asti,niinhän sen pitäskin mennäei ole ollut tapana jättää puolitiehen
no jos jonku homman ottaa hoitaakseen niin loppuun astihan se pitää viedänii...alusta asti antaa painaa kunnolla loppuun asti,niinhän sen pitäskin mennä
No jos joskus tuntuu et haluan yllytyshulluilla ja live on the edge niin pidän mielessä
öitä:kiss:Mä menen nukkuu. öitä :kiss:
öitä :kiss: nää tuhmia uniaMä menen nukkuu. öitä :kiss:
Mulle saa lähetä uniseuraksi jos haluaa :kiss:No voi,nyt noi kaks läks vesileikkimään ja mää jään ilman unikaverii ja varakaveri lähti karhun kaatoon ja voi voi. yksin lähettävä kai kampittaa masaa.
:kiss: joo mennääkö heti,mua rupes ärsyttää nii paljon taas kaikenmaailman ristiriitaset viestit joista ota erkkikään selvää joten parempi pistää päivä pussiin ja pussin suu kiinni.Mulle saa lähetä uniseuraksi jos haluaa :kiss:
saanko tulla teidän väliin:kiss: joo mennääkö heti,mua rupes ärsyttää nii paljon taas kaikenmaailman ristiriitaset viestit joista ota erkkikään selvää joten parempi pistää päivä pussiin ja pussin suu kiinni.
mun puolesta saat mutta mä voin puristaa vähän siitähän sä tykkäätsaanko tulla teidän väliin
lupaan olla kiltisti tuhmasti
Sori hani mut tänään meillä on tyttöjen juttuja Ens kerralla sitten!saanko tulla teidän väliin
lupaan olla kiltisti tuhmasti
saa puristella jos se ei jää siihen...mun puolesta saat mutta mä voin puristaa vähän siitähän sä tykkäät
öitä :heart: ja voimia :hug:Mutta nyt kauniita unia kaikille, mulla on huomenna tukihenkilön hommia tiedossa, niin koitan olla huomenna reipas sitä varten. Öitä!