The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Noi dippikasvikset muuten on meikäläisen mieleinen herkutteluherkku/leffanaposteltava. Huomattavasti parempi kuin sipsi- ja mässypussi, vaik kyllä mulle lakritsi ja etenkin salmiakki maistuu.

Noist pitkistä aamusuihkuista opettaa eroon omakotitalon 160l lämminvesivaraaja ja neljä lasta. Jos vaan joku opettais teinitytöillekin, että isipapallekin vois jättää lämmintä vettä.
Mää en tykkää sipseistä. Joskus harvoin ostan ehkä pienen pussin juustonaksuja, niistä pidän, mutta ne alkaa tökkimään nopeasti. Mutta muita sipsejä saatan maistaa dippikastikkeen kera, sillä rakastan dippiä! Eli kauhon yhdellä sipsillä puoli purkillista kastiketta :D Mun uusin dippirakkaus on muuten kesäkurpitsa.
 
Perse!! Mua alkaa ärsyttämään!! Sain oikein päivän lisäaikaa muutolle. Mä saan näillä näkymin avaimet vasta 30 päivä ja tän kämpän avaimet pitää luovuttaa 2. päivä aamulla heti.
Taitaa tulla mukavat oltavat lapsien kanssa tehdä muuttoa,josko saisin siten edes tuon pienimmän pois jaloista, mutta kaikilla tuntuu olevan menoa.

Ei tuossa muuten mitään olisi jos olisin terve,mutta ahdistaa valmiiksi kun teidän kuinka kipeeksi tuun jos teen liikaa. Onneks uudessa kämpässä ei tarvi sentään portaita mennä,vois olla että en pääsis hetkeen niitä sitetn nousemaan.

Kiitos ja anteeks! |O :ashamed:

Kai mää soitan tuolle yhdelle tutulle eprhetyöntekijälle josko sillä olis aikaa tulla mua jeesimään edes noissa pesemisissä.
 
Lady Gardenea
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28857848:
Perse!! Mua alkaa ärsyttämään!! Sain oikein päivän lisäaikaa muutolle. Mä saan näillä näkymin avaimet vasta 30 päivä ja tän kämpän avaimet pitää luovuttaa 2. päivä aamulla heti.
Taitaa tulla mukavat oltavat lapsien kanssa tehdä muuttoa,josko saisin siten edes tuon pienimmän pois jaloista, mutta kaikilla tuntuu olevan menoa.

Ei tuossa muuten mitään olisi jos olisin terve,mutta ahdistaa valmiiksi kun teidän kuinka kipeeksi tuun jos teen liikaa. Onneks uudessa kämpässä ei tarvi sentään portaita mennä,vois olla että en pääsis hetkeen niitä sitetn nousemaan.

Kiitos ja anteeks! |O :ashamed:

Kai mää soitan tuolle yhdelle tutulle eprhetyöntekijälle josko sillä olis aikaa tulla mua jeesimään edes noissa pesemisissä.
:kiss: jaksuja
 
kahvikirahvi
Mää olin tänään erään läheiseni henkisenä tukena lääkärikäynnillä kun hän haki apua alkoholiongelmaansa. Oli henkisesti aika raskas aamu vaikka odotinkin vain autossa, mutta tästä paraneminen lähtee etenemään kun hän tajusi viimeinkin itse ongelmansa ja haki apua.
 
IhanaValo
Heips..

Hmm, päivän puheenaiheet...munat, suihku, karhunkaato...
Munat kelpaa sekä leivän päällä että semmoisenaan :) Suihkussa en tykkää käydä aamuisin ennen ku oon tarpeeks heränny, muuten jään sinne lämmittelemään ja myöhästyn sieltä minne olinkaan menossa..Karhu. En tykkää, en pullossa enkä metsässä. Enkä niiden kaatamisestakaan.


Kirahville tsemppihalit, tukihenkilöt on tärkeitä :hug:

Astrolle ja Datalle vielä onnittelut tännekin ketjuun, ihastuttava pikkumies :)

Aamupalajäätelö |O Miullekin!!! Kävis muutkin vuorokauden ajat tosin sen saamiseen...:snotty:
 
kyllä mun miesasiat sitten kiinnostaa töissä,ituttaa sellanen! tänääkin kysyttiin suoraan että onko mulla miesystävä...ja kun mutisin jotain etten mä siitä asiasta puhu et on yksityisasia niin heti oltiin että no ei tietenkään tarvitse kertoa. tiedän kyllä et eräät osaa heitellä läppää asiasta ja varmasti haluisivat et löytäisin minäkin jonkun mutta silti tuntuu tosi kurjalta,mä en jaksa enää edes leikilläni vihjailla ja virnistellä niille ja antaa ymmärtää et jotain olis. enkai mä menen niille kertomaan näitä onnettomia yrityksiä joista et tuu lasta eikä paskaa olis kivempi sanoa joskus että varattu olen. huoh!
 
mulle tuli kutsu työterveystarkastukseen,pelottaa jo valmiiks,jännitän aina niitä.kauheesti oli lapussa verikokeita,mitä kaikkee ne mahtaa katsoa,en muista ikinä.viimeks ei näköä katottu joten nyt jännitän sitä etten näe mitään. muutenkin inhoan niitä haastatteluita,kysellään kaikenlaisia henk.kohtasia. ja muuta. ja pelkään sitä punnitusta,en mä mikään läski kai ole mutta viimeksi oli painoa vähän vähemmän johtuen siitä et oli se eroprosessi vielä vaikuttamassa joten ei ollut ruokahalua ja laihduin kauheesti ja nyt sitten tietty normalisoitunut ,omasta mielestä liikaakin joten hirvittää astua siihen vaakaan.mulla kun ei kotona ole vaakaa niin en yhtään tiedä mitä painan.
 
Viimeksi muokattu:
mulle tuli kutsu työterveystarkastukseen,pelottaa jo valmiiks,jännitän aina niitä.kauheesti oli lapussa verikokeita,mitä kaikkee ne mahtaa katsoa,en muista ikinä.viimeks ei näköä katottu joten nyt jännitän sitä etten näe mitään. muutenkin inhoan niitä haastatteluita,kysellään kaikenlaisia henk.kohtasia. ja muuta. ja pelkään sitä punnitusta,en mä mikään läski kai ole mutta viimeksi oli painoa vähän vähemmän johtuen siitä et oli se eroprosessi vielä vaikuttamassa joten ei ollut ruokahalua ja laihduin kauheesti ja nyt sitten tietty normalisoitunut ,omasta mielestä liikaakin joten hirvittää astua siihen vaakaan.mulla kun ei kotona ole vaakaa niin en yhtään tiedä mitä painan.
työterveystarkastus se oli mullakin

siinä verijutskassa oli ainaski hemoglobiini, valkuaista, sokeria, korresteroolia ja maksa-arvoa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä