Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka suuren raivarin tämä puskajussi saa jos suhdetta ei ollenkaan tai se katkeaa kun hän on päättänyt miten asia on.

Kyse ei nyt ole siitä ettei saisi olla kyseistä suhdetta. Minusta tuollaiset varmat ilmoitukset vaan toisten elämästä ja sen suunnasta on vaan creepyjä.
 
vierailija
Yritän pysyä kärryillä näistä kommenteista. Minäkö olen tuo puskajussi? Kirjoitin vain oman arveluni K n suhteen jatkumisesta. Sehän on vain mun mielipiteeni, joka on muodostunut, kun olen puolitoista vuotta seurannut tätä K &B tarinaa. Ei mikään totuus. Eikä Bojan ole minusta todellakaan mikään vitsi, vaikka K n stand uppiin on päätynyt. K taitaa olla aika hullaantunut häneen, vaikka enhän minä siitäkään oikeasti mitään tiedä.
 
vierailija
Yritän pysyä kärryillä näistä kommenteista. Minäkö olen tuo puskajussi? Kirjoitin vain oman arveluni K n suhteen jatkumisesta. Sehän on vain mun mielipiteeni, joka on muodostunut, kun olen puolitoista vuotta seurannut tätä K &B tarinaa. Ei mikään totuus. Eikä Bojan ole minusta todellakaan mikään vitsi, vaikka K n stand uppiin on päätynyt. K taitaa olla aika hullaantunut häneen, vaikka enhän minä siitäkään oikeasti mitään tiedä.
Ei kannata piitata noista kommenteista. Kirjoitit ihan nätisti, Luulen että nuo puskajussikommentoijat on itse sellaisia, jotka ottaa asian vähän
liian vakavasti.
 
vierailija
Ei kannata piitata noista kommenteista. Kirjoitit ihan nätisti, Luulen että nuo puskajussikommentoijat on itse sellaisia, jotka ottaa asian vähän
liian vakavasti.
Lisään vielä että vaikka en yleensä mainitse ketään yksityishenkilöitä täällä, niin nuo viime aikojen
spekuloinnit ei musta ole olleet ok häntä kohtaan. Tulee sellainen vaikutelma, kuin nämä
kommentoijat toivoisi toisten eroa.
 
vierailija
Minä en oikein ymmärrä mitä tässä Käärijässä ihmiset näkee. Musiikki on aika konemaista. Ei edes räppiä. En tiedä mitä se on. Lavaesiintyminen taas menee aika koheltamisen puolelle. Katsoin noita joitain ulkomaan klippejä. Tuntui pakolla vedetyltä kapakkameiningiltä. Osin varmaan vaikutti nuo englannin kielellä heitetyt välispiikit. Katsojalle tuli stressi koska tuntui että itse väsyisi alta aikayksikön jos yrittäisi huonolla kielitaidolla vetää showta.
 
vierailija
Minä en oikein ymmärrä mitä tässä Käärijässä ihmiset näkee. Musiikki on aika konemaista. Ei edes räppiä. En tiedä mitä se on. Lavaesiintyminen taas menee aika koheltamisen puolelle. Katsoin noita joitain ulkomaan klippejä. Tuntui pakolla vedetyltä kapakkameiningiltä. Osin varmaan vaikutti nuo englannin kielellä heitetyt välispiikit. Katsojalle tuli stressi koska tuntui että itse väsyisi alta aikayksikön jos yrittäisi huonolla kielitaidolla vetää showta.
No porukka tuntuu tykkäävän ja ihmisillä on eri makuja. ;) Onneksi sullekin on olemassa toisenlaisia artisteja kenen musiikista ja lavashowsta voit nauttia jos Käärijä ei napostele.
 
vierailija
Olen täysin teidän muiden kommentoijien varassa tämän kiertueen suhteen, joten anteeksi, jos jankutan, mutta olisiko jollakulla aikaa tehdä tästä Hampurin vedosta jotain yhteenvetoa. Meni jotenkin ohi tai en huomannut muuta kuin muutaman hyvin menee -kommentin ja muutaman pakollisen ankeutuksen. Olisiko jotain vähän tarkempaa raporttia tai tiivistystä? En siis näe mitään linkkejä enkä pysty katsomaan mitään äänet päällä.
 
vierailija
Samaa mieltä. Ne oli mustakin jo liikaa kun jatkui vaan. Ehkä ei halunnut pelkästään hempeillä niin piti keksiä siihen joku vitsi mukaan.
Olen hautonut tätä helmeä kommenttia Vauvalta tuolta ajalta, ja on aika palauttaa se taas ihmisten mieliin:
”K on niin rakastunut ja turhautunut saman aikaisesti et pakko roustata B:a. Kun ei voi julkisesti tai ehkä muutenkaan sanoa et vttu miten hyvältä sä tuoksut ja miten seksikäs sä oot, mä niin haluan sua. Haluan jättää mun tyttöystävän ja panna sua.”
Aah miten pitkälle onkaan tultu noista ajoista jo 🥰
 
vierailija
Mä luulen et niillä on suhde. Olen nyt varmempi asiasta kuin koskaan ennen. KyRpoksen loma, Bojanin tulo sieltä suoraan Suomeen Jeren kanssa (!!) ja Mikke hakemassa pariskunnan lentokentältä.
K;lla on suhde gf:ään ja Boitsulilla Sadieen. <3 Suojelevat rakkaansa parrasvaloilta eivätkä esittele yhdessäoloaan heidän kanssaan somesirkuksena, vaan heidät bongaa vain muiden somejen kautta yhdessä. Ihanat.
 
vierailija
K;lla on suhde gf:ään ja Boitsulilla Sadieen. <3 Suojelevat rakkaansa parrasvaloilta eivätkä esittele yhdessäoloaan heidän kanssaan somesirkuksena, vaan heidät bongaa vain muiden somejen kautta yhdessä. Ihanat.
Boitsun ei nyt Sadieta tartte suojella, vaan se on S joka joutuu suojelemaan Boitsua. Jos suhde käy ilmi sen fanikunta repii B:n riekaleiksi.
 

Yhteistyössä