vierailija
Joku random puskajussiko sen päättää miten joku ihminen elää lopun elämäänsä? Varmaan voi olla että yritti olla ihana. Ei ollut vaan todella outo
Ei kannata piitata noista kommenteista. Kirjoitit ihan nätisti, Luulen että nuo puskajussikommentoijat on itse sellaisia, jotka ottaa asian vähänYritän pysyä kärryillä näistä kommenteista. Minäkö olen tuo puskajussi? Kirjoitin vain oman arveluni K n suhteen jatkumisesta. Sehän on vain mun mielipiteeni, joka on muodostunut, kun olen puolitoista vuotta seurannut tätä K &B tarinaa. Ei mikään totuus. Eikä Bojan ole minusta todellakaan mikään vitsi, vaikka K n stand uppiin on päätynyt. K taitaa olla aika hullaantunut häneen, vaikka enhän minä siitäkään oikeasti mitään tiedä.
Lisään vielä että vaikka en yleensä mainitse ketään yksityishenkilöitä täällä, niin nuo viime aikojenEi kannata piitata noista kommenteista. Kirjoitit ihan nätisti, Luulen että nuo puskajussikommentoijat on itse sellaisia, jotka ottaa asian vähän
liian vakavasti.
Inkivääriteetä ja suklaaproteiinijuomaa näkyi vetäneen vlogin mukaan.Mitähän K oli vetänyt eilen.
No porukka tuntuu tykkäävän ja ihmisillä on eri makuja. Onneksi sullekin on olemassa toisenlaisia artisteja kenen musiikista ja lavashowsta voit nauttia jos Käärijä ei napostele.Minä en oikein ymmärrä mitä tässä Käärijässä ihmiset näkee. Musiikki on aika konemaista. Ei edes räppiä. En tiedä mitä se on. Lavaesiintyminen taas menee aika koheltamisen puolelle. Katsoin noita joitain ulkomaan klippejä. Tuntui pakolla vedetyltä kapakkameiningiltä. Osin varmaan vaikutti nuo englannin kielellä heitetyt välispiikit. Katsojalle tuli stressi koska tuntui että itse väsyisi alta aikayksikön jos yrittäisi huonolla kielitaidolla vetää showta.
Jep, ja Käärijän keikka pitää kokea paikan päällä. Siitä ei mitenkään saa kiinni vain pelkän videon perusteella.No porukka tuntuu tykkäävän ja ihmisillä on eri makuja. Onneksi sullekin on olemassa toisenlaisia artisteja kenen musiikista ja lavashowsta voit nauttia jos Käärijä ei napostele.
Olen hautonut tätä helmeä kommenttia Vauvalta tuolta ajalta, ja on aika palauttaa se taas ihmisten mieliin:Samaa mieltä. Ne oli mustakin jo liikaa kun jatkui vaan. Ehkä ei halunnut pelkästään hempeillä niin piti keksiä siihen joku vitsi mukaan.
Ei kannata piitata noista kommenteista. Kirjoitit ihan nätisti, Luulen että nuo puskajussikommentoijat on itse sellaisia, jotka ottaa asian vähän
liian vakavasti.
No eipä ollut ainakaan playbackinä.Kot Kot video kun Muru unohti sanat
Äkkiä puhelin käteen keikan jälkeen ja kuuma linja auki Ljubljanaan. Kiitokset saa nyt odottaa, kun on tärkeämpiä asioita käsillä.Kärppy unohti kiittää keikasta kun näki boitsun lumpustelevan toisen paidattoman miehen kanssa
Eilen tuli mun mielestä aika myöhään. Mikke on ainakin äsken laittanut kuvia eilisen keikalta passiin niin eiköhän ne ole päässeet keikkabussiin jo.Missä Kärpyn kiitokset Frankfurtille keikasta
K;lla on suhde gf:ään ja Boitsulilla Sadieen. <3 Suojelevat rakkaansa parrasvaloilta eivätkä esittele yhdessäoloaan heidän kanssaan somesirkuksena, vaan heidät bongaa vain muiden somejen kautta yhdessä. Ihanat.Mä luulen et niillä on suhde. Olen nyt varmempi asiasta kuin koskaan ennen. KyRpoksen loma, Bojanin tulo sieltä suoraan Suomeen Jeren kanssa (!!) ja Mikke hakemassa pariskunnan lentokentältä.
Boitsun ei nyt Sadieta tartte suojella, vaan se on S joka joutuu suojelemaan Boitsua. Jos suhde käy ilmi sen fanikunta repii B:n riekaleiksi.K;lla on suhde gf:ään ja Boitsulilla Sadieen. <3 Suojelevat rakkaansa parrasvaloilta eivätkä esittele yhdessäoloaan heidän kanssaan somesirkuksena, vaan heidät bongaa vain muiden somejen kautta yhdessä. Ihanat.