12v poika nukkuu yöt äitinsä vieressä.. O.o

  • Viestiketjun aloittaja Huh!!!
  • Ensimmäinen viesti
Huh!!!
Mitä tei ootte mieltä tämmösestä? Yksinhuoltajaäiti, yli keski-ikänen jo ja ainoo poika kohta yläasteelle menossa ja nukkuu yöt vieressä???

Mää järkyttysin!! :O Luulis tuon ikääsen haluuvan nukkuvan omas sängyssää!
 
Faelivrin
Ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole..

Mun yläasteella oleva pikkuveli nukkuu toisinaan myös meidän äitin vieressä, koska näkee öisin usein painajaisia. Enkä ole sitäkään kummallisena pitänyt.
 
kokemusta
Meillä esikoinen nukkui vielä 12-vuotiaana välillä meidän välissä. Nyt 14-vuotias reipas, eläväinen, määrätietoinen ja sosiaalinen tyttö :) Kakkostyttö on nyt 12-vuotias kutosluokkalainen, ei ole nukkunut mun vieressä eskarin jälkeen ihan omasta tahdostaan. Meillä saa muuttaa omaan sänkyyn silloin kun haluaa. Meidän ekaluokkalainen muutti kolmevuotiaana, 5v nukkuu meidän ja vauvan kanssa samassa sängyssä :)
 
Peyote
Siis jos sillä on jotain pelkotiloja?

En oikein usko, että äidillä voisi olla niin vahvaa otetta tuon ikäiseen, että voisi pakottaa nukkumaan vieressään. Toivottavasti.
 
"vieras"
Tiedän erään joka myös nukkui, tosin tyttö, ja lopulta tuona aikana syntyi muista syistä johtuen mielenterveysongelmia joiden vuoksi joutui sairaalahoitoon 15-16-vuotiaana. Taustalla koulukiusaamista, ystävättömyyttä ja itse epäilen ehkä muutakin joista en kysy häneltä jottei asia pahene(erään sukulaismiehen seksuaalista häirintää).
 
Huh!!!
[QUOTE="miisa";28858911]onks sil sit jotai välii misä nukkuu ja sitä paitti ei siihen enää kauaa oo ku nukkuu jo iha eri osottees...[/QUOTE]

No kaikki ei muuta opiskelemaan toiselle paikkakunnalle?? Ja onhan niitä yli 20v, jotka vielä kotona asuu :D
 
deft
Pakko kysyä, että asuuko tämä äiti pohjois-savossa ja alkaako nimi P-kirjaimella? :D Kuulostaa niin samalta tapaukselta ja äidillä on tosiaan hieman itsetunto-ongelmia ja roikkuu pojassaan, kun muut miessuhteet on mennyt päin persettä mm. tullut pahoipidellyksi aikaisemmin ja nyt avioero vireillään.
 
No en mä tiedä mitä outoa tuossa olisi, kun perheessä ei ole toista aikuista?
Oma muksu saa myös nukkua vieressä niin pitkään kuin haluaa, tosin en oikein usko muutamankaan vuoden päästä enää haluavan, jos persoonaa yhtään osaan tulkita..

Mä olen nukkunut viimeksi äidin JALKOPÄÄSSÄ (eli kömmin yöllä kesken unien omasta sängystäni yläkerrasta vanhempien makuuhuoneeseen jalkopäähän nukkumaan) 18-vuotiaana! :D
16-vuotiaana nukuin ihan säännöllisesti noin kerran viikossa äidin vieressä, kun isä oli työmatkoilla.

Mun ex muuten nukkui myös äitinsä vieressä vielä liki täysi-ikäisenä (isänsä oli viikkoja työmatkoilla) ja hänen jo täysi-ikäinen veljensä nukkui siinä lattialla patjalla.
Pojat halusi nukkua äidin läheisyydessä. :D
 
No joo, ei kai se niin kummallista oo. Meillä 8-vuotias tulee aina kun mahdollista vanhempien väliin. Se on vain sellainen luontainen tapa hakea turvaa ja lämpöä laumasta. Ehkä se teini-iässä alkaisi olemaan vähän outoa, en tiedä.
 
"Vieras"
Minäpä olen nukkunut yli kaksikymppisenä äitini vieressä. Nukuin myös kun olin yli nelikymppinen.
Vieläkin voisin nukkua ja nukkuisin mielelläni, mutta eipä ole tuota mahdollisuutta, kun äitiäni ei enää ole.
 
Mun kaverin 12-vuotias nukutetaan edelleen. Siis tyypin pitää lähteä aina illanvietoista yms. nukuttamaan poikaa. Tarkoittaa, että jätkän sängyn vieressä istutaan kunnes nukahtaa. Joskus nukahtaa jomman kumman vanhemman viereen ja siitä sit isi kantaa omaan sänkyyn.
 
"vieras"
Okei. Meidän 17-vuotias tykkää nukkua sängyssämme silloin, kun olemme pois kotoa. Viereen ei olla huolittu enää 2 vuoden jälkeen. Kaipa siinä on jonkinlainen turvallisuuden tunne, kun saa nukkua vanhempien sängyssä. En pitäisi pahana 12-vuotiaan vieressä nukkumista. Meillä nuorimmat kävivät saunassa kanssamme noin 13-vuotiaaksi eikä siinäkään ole mitään ihmeellistä. Jotkuthan käyvät vanhempiensa kanssa saunassa aikuisinakin.
 
Huh!!!
Pakko kysyä, että asuuko tämä äiti pohjois-savossa ja alkaako nimi P-kirjaimella? :D Kuulostaa niin samalta tapaukselta ja äidillä on tosiaan hieman itsetunto-ongelmia ja roikkuu pojassaan, kun muut miessuhteet on mennyt päin persettä mm. tullut pahoipidellyksi aikaisemmin ja nyt avioero vireillään.
Noup :D Ai näitä riittää siis muitakin/muuallakin?? :D

No sanotaan, et kyllä musta oikeesti on TODELLA outoa, että noin iso nukkuu vieressä :D Ymmärrän vielä alle 10v, mut sen jälkeen en... Siis että on joka yö, mutta joskus ja jouluna vielä menee..
 
Meillä
Kyllä meillä ekaluokkalainen poika nukkuu välissämme. Se on suloista ja turvallista. Oma peti on kyllä valmiina toisessa huoneessa ja voi sinne siirtyä heti halutessaan.
 

Yhteistyössä