The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä harkitten vielä leikkuuta,ainakin vähän saa napsia pois mutta en taida uskaltaa sen enpää vaikka haluisinkin,en oo tottunut näin pitkiin mitä nyt on eikä nääkään oo ees pitkät. Mutta väriä kuitenkin,ehkä tumman ruskeeta siis jos vaan löytyy jotain tosi tummaa ruskeeta muttei kuitenkaan mustaan asti.Vähän eri väriä mitä yleensä.Malttais odottaa yhtään!
Ehtoota.

Täytyypi sanoa, että joissain asioissa on kiva olla urosotus. Noi tukka- asiat on just sellaisia asioita. Kun pääkarvat alkavatten häiritä, eli joko tulevat silmillekorville tai jos muuten vaan alkaa tarvita kampaa, niin tietää, että on aika mennä karvarille. Sit sakset sanoo klipsklips ja ongelma on useammaksi kuukaudeksi etiäpäin ratkaistu siten, että suihkun jälkeen ei tartte pääkarvoille kuin vähän pyyhettä näyttää. Eikä tartte murehtia värejäpermiksiäpidennyksiä eikä tartte pitää sampoohoitoainearsenaalia kylppärissä.

Mä en pärjäis naarasotuksena. Mä olisin hirveen huono nainen.
 
IhanaValo
Ehtoota.

Täytyypi sanoa, että joissain asioissa on kiva olla urosotus. Noi tukka- asiat on just sellaisia asioita. Kun pääkarvat alkavatten häiritä, eli joko tulevat silmillekorville tai jos muuten vaan alkaa tarvita kampaa, niin tietää, että on aika mennä karvarille. Sit sakset sanoo klipsklips ja ongelma on useammaksi kuukaudeksi etiäpäin ratkaistu siten, että suihkun jälkeen ei tartte pääkarvoille kuin vähän pyyhettä näyttää.
Sanoppa toi miun miehelle..sillä on useamman vuoden ollu hiukset jonnekin puolselkään asti...



Mutta, usein tuntuu etten pärjää naisena miekään.: /
 
Aries 78
Ehtoota.

Täytyypi sanoa, että joissain asioissa on kiva olla urosotus. Noi tukka- asiat on just sellaisia asioita. Kun pääkarvat alkavatten häiritä, eli joko tulevat silmillekorville tai jos muuten vaan alkaa tarvita kampaa, niin tietää, että on aika mennä karvarille. Sit sakset sanoo klipsklips ja ongelma on useammaksi kuukaudeksi etiäpäin ratkaistu siten, että suihkun jälkeen ei tartte pääkarvoille kuin vähän pyyhettä näyttää. Eikä tartte murehtia värejäpermiksiäpidennyksiä eikä tartte pitää sampoohoitoainearsenaalia kylppärissä.

Mä en pärjäis naarasotuksena. Mä olisin hirveen huono nainen.
Itellä aika lyhyt tuo hiustyyli, kesällä Gillette lautaa kahdesti viikossa :)
 
Ehtoota.

Täytyypi sanoa, että joissain asioissa on kiva olla urosotus. Noi tukka- asiat on just sellaisia asioita. Kun pääkarvat alkavatten häiritä, eli joko tulevat silmillekorville tai jos muuten vaan alkaa tarvita kampaa, niin tietää, että on aika mennä karvarille. Sit sakset sanoo klipsklips ja ongelma on useammaksi kuukaudeksi etiäpäin ratkaistu siten, että suihkun jälkeen ei tartte pääkarvoille kuin vähän pyyhettä näyttää. Eikä tartte murehtia värejäpermiksiäpidennyksiä eikä tartte pitää sampoohoitoainearsenaalia kylppärissä.

Mä en pärjäis naarasotuksena. Mä olisin hirveen huono nainen.
ei tää ois muuten ongelma jos oma kampaaja olis pelipaikalla mutta kun ei ole ja pakko tätä nyt on vähän siistiä jotenkin.en kyllä anna leikata mitenkään ihmeemmin kunhan nyt vähän napsii jostakin mutta väri on saatava. Kyllä ne jotkut miehenketaleet osaa vaatia vaikka ja mitä kun pitäs leikata. mä leikkasin ite exän hiukset ja aina tuli tarkat ohjeet mistä ja miten,no oli se kyllä ihan kivaakin puuhaa kun sai leikkii et ois muka ammattilainen,hienot tuli aina:D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Itellä aika lyhyt tuo hiustyyli, kesällä Gillette lautaa kahdesti viikossa :)
Tarkoituksenmukaista.

Noi tukka- asiat on kummallisia. Naisilla tukantarpeen toki ymmärtää ihan luolamiesaikojen perintönä. Milloin urho sai naarasotuksen kalautettua tainnoksiin, niin oli kätevää raahata saalis hiuksista kotiluolaan. Suvun jatkumisen kannalta ihan perusteltu ja ymmärrettävä juttu, että naarasotuksilla on hiukset.

Mutta miks ihmeessä miehilläkin. Eihän ne ole kuin vähän väliä leikeltävä rasite. Jo luolamiesaikoinakin niistä on ollu miehillä pelkkää haittaa. Vihulainen, eli naapuriheimon äijä naisvarkaissa saa hiuksista otteen huomattavasti helpommin kuin kaljusta.
 
..mä leikkasin ite exän hiukset ja aina tuli tarkat ohjeet mistä ja miten,no oli se kyllä ihan kivaakin puuhaa kun sai leikkii et ois muka ammattilainen,hienot tuli aina:D
Onpas ollu tollo äijä. Sinähän sitä pärstävärkkiä ja kuontaloa kattelemaan joudut, joten eiks se o parempi, että ovat sinun mieleisesi, eikä äijän ittensä mieleiset?

Parturointitaitoinen nainen... Hmmm...

Ilmoittelehan milloin olet täällä päin käymässä (äläkä unohda saksia) mä laitan pitsan uuniin.
 
Onpas ollu tollo äijä. Sinähän sitä pärstävärkkiä ja kuontaloa kattelemaan joudut, joten eiks se o parempi, että ovat sinun mieleisesi, eikä äijän ittensä mieleiset?

Parturointitaitoinen nainen... Hmmm...

Ilmoittelehan milloin olet täällä päin käymässä (äläkä unohda saksia) mä laitan pitsan uuniin.
No kyllä mä joskus vähän sovelsin oman mielen mukaan mutta se nyt oli aika tarkka siitä mallista,kaljuks ois halunnu mutten suostunu.tiiä vaikka nykysin ois kalju.
Nii minnekköhän päin pitäs tulla saksien kans? en mä jokasen partsin alle voi käydä huutelee et missä sitä tukanleikkuuta tarvittiin:xmas:
 
eli ei muutakun ettimään sitä partsia sitten...sieltä mistä tulee pitsan tuoksu on varmasti oikea partsi.
Juu. Mutta älä tänään turhaan lähde liikenteeseen. Olen täs päivän odotellu, että pari automyyjää ottais yhteyttä ja tappanu aikaani noiden keittiökaappien kans. Automyyjistä ei o kuulunu mitään, enkä mä jaksa iltaani viettää kaapistojenkaan kans, niin kohta kyl hilppaisen kaljalle. Tulen kotosalle aamuyöstä, jos löydän.
 
Juu. Mutta älä tänään turhaan lähde liikenteeseen. Olen täs päivän odotellu, että pari automyyjää ottais yhteyttä ja tappanu aikaani noiden keittiökaappien kans. Automyyjistä ei o kuulunu mitään, enkä mä jaksa iltaani viettää kaapistojenkaan kans, niin kohta kyl hilppaisen kaljalle. Tulen kotosalle aamuyöstä, jos löydän.
autoista tulee mieleen että tänään piti tyhjentää vanha sotaratsu kun huomenna olis tarkoitus vaihtaa se uuteen

ihan tuntuu kuin lahtipenkkiin veis
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä