The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta! Äh, kiva lähteä rämpimään tonne vesisateeseen.. Välillä olis kiva olla laiska ja mennä autolla, mutta onneks en voi olla kun turvaistuimellinen auto on tänään työmatkakäytössä. No, onneks matka ei oo pitkä ja meillä on sadejutut.

Tuntuu taas ettei olis nukkunu silmällistäkään.
 
Huomenta :wave:

Hyrr!! Ulkona on mukamas jo kylmä,sais edes se aurinko paistaa. Ja mun pitääs alkaa raivaamaan täältä tavaroita pahvilaatikoihin,mut olis tietenkin helpompi jos sais pikapuoliin uuden kämpän avaimet,sais viedä sitte niitä valmiiksi täältä pois. Muuten tuo mun pikku-ukko kuitenkin niitä alkaa pemistämään tai sitte kiipeilee niiden päällä.

Että mä vihaan muuttamista,varsinkin jos ei sitä aikaa ole paljoa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28852377:
Huomenta :wave:

Hyrr!! Ulkona on mukamas jo kylmä,sais edes se aurinko paistaa. Ja mun pitääs alkaa raivaamaan täältä tavaroita pahvilaatikoihin,mut olis tietenkin helpompi jos sais pikapuoliin uuden kämpän avaimet,sais viedä sitte niitä valmiiksi täältä pois. Muuten tuo mun pikku-ukko kuitenkin niitä alkaa pemistämään tai sitte kiipeilee niiden päällä.

Että mä vihaan muuttamista,varsinkin jos ei sitä aikaa ole paljoa..
muuttaminen on tosiaan aivan hirveetä

oonkin aatellu etten muuta enää ikinä
 
IhanaValo
Heipsis..luulis että aamusta olis heränny ku joutui saattelemaan kuopuksen hoitoon pyörällä sateessa mut ei, aivot tuntui olevan ihan seis.
Ja pajallekin piti vielä selvitä.

No, sielläpä pääsinkin toisenlaisiin hommiin..piti aukoa pahvilaatikoita ja kannella niitä eri paikkoihin. Sinne piti toisenkin tytön tulla avuks mutta paskat, heti kun päästiin paikalle niin se rupes valittamaan jostain mahataudista...en oikeen uskonu mutta minkäs sille voi.

Sain homman lopulta tehtyä niin jouduin kasaamaan jotain puista kärryä tms. onneks siinä oli kaks tyyppiä apuna, en mie osaa mitään kasata...purkaminen olis kyl onnistunut :D

Jospa huomenna sitten virkkausta tai neulontaa taas..:)
 
IhanaValo
Hepsankeikkaa ketjuun:wave:

Mää saan pian uutta väriä päähän=) kävin varaa ajan kampaajalle. Muuten onkin ihan mälsää ,kauheen syksynen ilma,tuulee ja on kylmä. Nyt olis lämmittäjälle tarvetta.
Tääl on kans ollu kalsea ja sateinen ilma koko päivän. Tai no, tais sen hetken paistaa arskakin että mies sai kuopuksen haettua pyörällä hoidosta...ylläri että aamulla kuitenkin satoi kun miun piti pyörällä ajaa..

Päätin muuten etten leikkuutakaan hiuksia vaan annan kasvaa "talvitukan" :)
Minkälaista väriä meinasit päähäs?
 
Tääl on kans ollu kalsea ja sateinen ilma koko päivän. Tai no, tais sen hetken paistaa arskakin että mies sai kuopuksen haettua pyörällä hoidosta...ylläri että aamulla kuitenkin satoi kun miun piti pyörällä ajaa..

Päätin muuten etten leikkuutakaan hiuksia vaan annan kasvaa "talvitukan" :)
Minkälaista väriä meinasit päähäs?
Mä harkitten vielä leikkuuta,ainakin vähän saa napsia pois mutta en taida uskaltaa sen enpää vaikka haluisinkin,en oo tottunut näin pitkiin mitä nyt on eikä nääkään oo ees pitkät. Mutta väriä kuitenkin,ehkä tumman ruskeeta siis jos vaan löytyy jotain tosi tummaa ruskeeta muttei kuitenkaan mustaan asti.Vähän eri väriä mitä yleensä.Malttais odottaa yhtään!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä