"vieras"
Suus kiinni tai et saa piparia jouluna. Kerrot sitten kun pukki on käynyt ja kinkut syöty. Tämon miähen mielipide.
Sitten vaihtoehtoja on vain yksi: Kannat vastuusi. Mitä muutakaan voit? Suosittelen muutenkin suhtautumaan tulevaan vauvaan silkalla rakkaudella, lapsi ei ole itse valinnut syntymäänsä.Ongelma on myös etten halua lasta mutten pysty jättämään vastuutanikaan
Useimmiten aikuistumista lasten myötä kuitenkin tapahtuu, vaikka kuinka jo ennen lapsiakin olisi "aikuinen". Lapset tuovat uudenlaista vastuuta ja kasvattavat vanhemmistaan vanhemat.Eipä vanhemmaksi haluamisella ole mitään tekemistä aikuisuuden kanssa.
Joillekin naisille tuo on totta, mutta ei tasa-arvoisissa perheissä/kulttuureissa. Lestadiolaisissa perheissä naisilla ei ole paljoa valinnanvaraa.Kuinka moni nainen joutuu tilanteeseen, jossa ilmoitetaan "Onnea! Susta tulee äiti! Tiedän, että et halunnut lasta, mutta MÄ halusin ja nyt mulla on OIKEUS tehdä se sun perillinen."
Toki vahinko raskaudet, liian myöhään havaittu raskaus aborttia ajatellen jne, mutta noin yleisesti ottaen valta on äidillä. Toki pääsääntöisesti myös vastuu..
Mut jos joku on susta tosi kiinnostunut, ei anna vauvan häiritä.
Ei elämä siihen lopu!Mutta eihän elämäni nyt voi tähän loppua?
Pelkurin maineen saa tuollaisesta hyvin herkästi. Pureutumatta sen paremmin eron syihin voin todeta, että ehkä pelisilmää olisi kannattanut hiukan harjoittaa ja miettiä asiaa pidemmälle. Etenkin, kun suunnittelet heti seuraavaa suhdetta, vaikka edellisessäkin on vielä käsiteltävää... no, ei tuo oikein hyvältä näytä.No siis, jätin exän muutama päivä positiivisen testin jälkeen. Mutta olin suunnitellut sitä jo pidempään ja kerroinkin sen exälle mutta hän ei usko. Kaikki ketä asiasta ovat kuulleet ovat haukkuneet minut pelkuriksi
Tunnen monia tuon ikäisiä isiä ja ovat onnellisia lapsistaan. Moni on eronnut, mutta jotkut tekemässä jo toista ja ihan suunnitellusti. Eikös se nimenomaan sun lapsesi olisi eikä kenenkään muun?Ongelma on vaan mun nuori ikä. Oon 21v ja harva tän ikäinen mitään vauvoja haluaa elämäänsä, varsinkaan jos ei oo oma
En ihmettele, vaikka voitkin puhua totta.No siis, jätin exän muutama päivä positiivisen testin jälkeen. Mutta olin suunnitellut sitä jo pidempään ja kerroinkin sen exälle mutta hän ei usko. Kaikki ketä asiasta ovat kuulleet ovat haukkuneet minut pelkuriksi
Tämä on niin totta, itsekin sain muksun 20-vuotiaana ja enpä ole sen koommin päässyt naisten kanssa tekemisiin.Ongelma on vaan mun nuori ikä. Oon 21v ja harva tän ikäinen mitään vauvoja haluaa elämäänsä, varsinkaan jos ei oo oma
Tämä mammafoorumi on ehkä vähän huono paikka kysellä neuvoja kyseiselle asialle. Suurin osa täältä on kuitenkin äitejä ja kokevat myötätuntoa tietysti äidiksi tulevaa kohtaan. Miehet leimataan helposti välinpitämättömiksk sioiksi ja asetutaan puolustamaan äitiä (ja samalla omaa egoaan).en ymmärrä mikä tuossakin on niin kauheaa naisille, vain 1 virhe muiden joukossa...