miekkonen
Olen sinkku. Minulle on tulossa muksu exäni kaa. Tavatessani naisia kuinka pian heille pitäisi kertoa? Uskon että aika moni hylkää sen takia
Jep, samaa mieltä. Sanoisin näkemiin välittömästi kuullessani moisesta vaikka lapsia on minullakin.Ajattelisin, ettei ole miehen aika deittailla ennen elämänsä vakiintumista uomiinsa.
Tämä oli itseasiassa niin hyvä kysymys, että haluaisin että ap vastaisi siihen. Näkisitkö heti että raskaana olevan uuden tyttöystäväkokelaan kanssa voisi olla "loistava tulevaisuus", vai säikähtäisitkö?Vastaan vaikka en ole nainen. Tuohon pätee sama kuin siihen että kerrot olevasi vasta eronnut. Alkuvaiheessa mutta ei välttämättä ekoilla treffeillä. Milloin haluaisit oman treffikumppanisi kertovan että hän on jo raskaana?
Ei se lopu, mutta alkaa uudenlainen aika. Tervetuloa vanhemmuuteen.Mutta eihän elämäni nyt voi tähän loppua?
Ei se lopu, mutta tärkeysjärjestys muuttuu. Ensimmäisenä ei enää olekaan sinä, vaan lapsesi. Vai meinaatko löytää tyttöystävän, joka heti alkaa hoitamaan kanssasi vauvaa joka toinen viikonloppu ja kenties viikollakin?Mutta eihän elämäni nyt voi tähän loppua?
Tämä kannattaa tehdä selväksi ensitreffeillä, tietääpä juosta karkuun.Ongelma on myös etten halua lasta mutten pysty jättämään vastuutanikaan
No mielummin heti,koska minä en jäisi tuhlaamaan aikaani sinuun.Kuulostat juuri sellaiselta sitoutumiskyvyttömältä, ongelmien pakenijalta,kenties vain alun hurmosta etsivältä,etten haluaisi edes ihastua sellaiseen.Olen sinkku. Minulle on tulossa muksu exäni kaa. Tavatessani naisia kuinka pian heille pitäisi kertoa? Uskon että aika moni hylkää sen takia
ongelma on se että sinä et ole aikuistunut!Ongelma on myös etten halua lasta mutten pysty jättämään vastuutanikaan
Mitä sä sekopää riehut, mistä sä tiedät vaikka nainen olis jättänyt ap:n sen jälkeen kun on nussinut sen koko kaveripiirin läpi!! Aina vika ei ole miehessä joten ole hiljaa jos et tiedä asioiden oikeaa laitaaongelma on se että sinä et ole aikuistunut!
Eipä vanhemmaksi haluamisella ole mitään tekemistä aikuisuuden kanssa.ongelma on se että sinä et ole aikuistunut!