mies haluaa tietää naisten mielipiteen..

  • Viestiketjun aloittaja miekkonen
  • Ensimmäinen viesti
"Minna"
No kyllähän tuo pitää kertoa jo ekoilla treffeillä. Ei ole reilua pimittää tuollaista tietoa ja antaa sinusta salailevan vaikutelman jos et suoraan ja reippaasti asiaa kerro. Naisesta riippuen mitä sitten tapahtuu vai jääkö juttu siihen. Minulla jäisi.
 
"noo"
Varmaan parempi kertoa kohtuu ajoissa. Jos vaan seksiä harrastatte, niin ei kai tuolla väliä. Mutta jos jotain vakavampaa meinaat, niin sitten kannattaa kertoa pian.

Täytyy kyllä myöntää, että itse lähtisin lujaa karkuun. Ei niinkään haittaisi se, että miehellä on lapsi, mutta jos ex vielä odottaa, niin ihmettelisin, että mitä oikein tapahtui.
 
"täti"
Kyllä mä haluisin tietää mahd.aikasessa vaiheessa. Mielluummin kuulisin asian sinulta kuin joltain muulta. Ei tuollainen kaataisi orastavaa suhdetta,mikäli olisin kiinnostunut miehestä. Minä arvostan rehellisyyttä ja avoimuutta. Asioista kannattaa puhua rehellisesti,kyllä useimmat naiset varmasti ymmärtävät tilanteesi vaikeuden.
 
zxc
Pitäisi kyllä olla tosi hyvä selitys miehellä, että miksi tässä tilanteessa ollaan. Salailla ei saa, mutten usko, että oikein mitkään selitykset edistäisivät uutta suhdetta. Liian tuore ja sekava ero ex:stä. Nyt kannattaisi ap:n ottaa aikalisä ja jättää deittailut vähäksi aikaa.
 
Mää haluaisin ainakin tietää asiasta heti, jos jotain vakavempaa suhdetta olis tulossa niin selviäishän se joka tapauksessa jossain vaiheessa ja mun mielestä mitä aikasemmin niin sitä parempi, kyllä se nainen lähtee suhteesta sillon myöhemminkin kun saa lapsesta kuulla. Ja pakko myöntää, että ite tilanteessa kyllä lähtisin meneen kun lapsi ei edes syntyny tai vastaavasti niin pieni että isän tapaamiset ei onnistu ihan niin, että lapsi viettää isällään aikaa. Ja jos isä haluaa läheisen suhteen lapseen ja se on vasta syntyny/syntymässä niin vaatiihan se isän läsnäoloa todella paljon, en haluais siihen soppaan itteeni tunkee.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
miettii hän
Vastaan vaikka en ole nainen. Tuohon pätee sama kuin siihen että kerrot olevasi vasta eronnut. Alkuvaiheessa mutta ei välttämättä ekoilla treffeillä. Milloin haluaisit oman treffikumppanisi kertovan että hän on jo raskaana?
Tämä oli itseasiassa niin hyvä kysymys, että haluaisin että ap vastaisi siihen. Näkisitkö heti että raskaana olevan uuden tyttöystäväkokelaan kanssa voisi olla "loistava tulevaisuus", vai säikähtäisitkö?
 
zxc
Mutta eihän elämäni nyt voi tähän loppua?
Ei se lopu, mutta tärkeysjärjestys muuttuu. Ensimmäisenä ei enää olekaan sinä, vaan lapsesi. Vai meinaatko löytää tyttöystävän, joka heti alkaa hoitamaan kanssasi vauvaa joka toinen viikonloppu ja kenties viikollakin?

Mun mielestäni sun suurin ongelmasi ei ole se, mitä sanot tuleville tytsyille vaan se miten käytännössä tulet selviämään elämästäsi ja velvollisuuksistasi.
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
Huh, oisin todella ihmeissäni? Miksi ollaan erottu vaikka vauva tulossa, mitä on tapahtunut. Juu ja neuvoisin tuossa tilanteessa olevaa tulevaa isää ja äitiä samoin kuin astro, odottele että elämä solahtaa uomiinsa ja vanhemmuus löytyy. Ei aina tarvii olla parisuhteessa, ihan itsekseenkin voi olla välillä hyvä...
 
Olen sinkku. Minulle on tulossa muksu exäni kaa. Tavatessani naisia kuinka pian heille pitäisi kertoa? Uskon että aika moni hylkää sen takia
No mielummin heti,koska minä en jäisi tuhlaamaan aikaani sinuun.Kuulostat juuri sellaiselta sitoutumiskyvyttömältä, ongelmien pakenijalta,kenties vain alun hurmosta etsivältä,etten haluaisi edes ihastua sellaiseen.

oikeesti, mikä sua vaivaa? oot tietysti jättäny hänet koska hän kaipaa huomiota ja ihailua ehkä hoivaa,eikä saa niitä, hän saattaa olla vihainen, sinä tulkitset sen niin että hän nalkuttaa turhasta ja sä haluat elää vapaata elämää.

aikuistu,sulle on tulossa lapsi. Mitä teit sen eteen että suhteenne toimisi? miksi erositte? ymmärrätkö raskaushormonien vaikutuksen ja puolison tuen merkityksen?
 
cvcv
Joo ikävä juttu, että eksösi odottaa sulle lasta. Mutta mitenköhän ihmeessä kyseinen asiabtekee miekkosesta automaattisesti vastuuttoman kusipään? Me ei tiedetä taustoja, joten mitä jos keskityttäisiin vastaamaan miekkosen kysymykseen.

Kerro mahdollisimman pian. Ei ehkä heti ekoilla treffeillä. Itse ainakin haluan ottaa alussa rennosti, enkä heti tietää toisen synkimpiä salaisuuksia ja eksä kuvioita. Jos tapailu lähtee muuttumaan yhtään vakavemmaksi, ota asia esille hyvissä ajoin.
 
Ihme tuomitsemista taas.
Nähdäkseni ap ei näiden tietojen valossa ole tehnyt mitään väärää.
Hieno mies, jos ja kun ei lastansa halua hyljätä, vaikkei isäksi nyt haluaisikaan.
Itse arvostan suuresti ihmisessä sellaista asennetta, että ottaa vastaan sen mitä elämä antaa ja koettaa selvitä niin ylä- kuin alamäistä kunnialla, parhaansa tehden.

Asia ei välttämättä ole vielä konkretisoitunut ap:n mielessä ja useat miehethän tajuavatkin todellisuuden vasta lapsen synnyttyä - osa vasta lapsen kasvettua hieman "ihmismäisemmäksi", eli siinä vaiheessa, kun lapsen kanssa voi jo touhuta jotain, lapsi puhuu, kävelee jne.
Ei kaikki naisetkaan tajua asiaa vielä raskausaikana, eikä siinä ole mitään haukuttavaa tai epäaikuismaista, vaan se on inhimillistä.

Ap:ta neuvoisin keskittämään energiansa nyt pariutumisen sijasta vaikkapa harrastuksiin ja toki sitä tulevaa jälkikasvuakin voi vähän makustella mielessä valmistautuen tulevaan.
Vielä elämäsi on kuitenkin huoletonta, sillä olet vastuussa vain itsestäsi, joten nauti siitä nyt!

Itselleni miehellä jo oleva lapsi ei olisi este, vaan oikeastaan vain plussaa ja mitä pienempi lapsi, sen parempi.
En kuitenkaan mielelläni rupeaisi kehittämään mitään miehen kanssa, jolle se lapsi on vasta tuloillaan, sillä haluaisin antaa rauhan keskittyä uuteen elämäntilanteeseen.
Enkä uskaltaisi siihenkään luottaa, että mies ja nainen eivät päättäisikin lapsen synnyttyä yrittää yhteistä perhe-elämää parisuhteessa, kun kerta aikaisempaakin parisuhdetaustaa yhdessä on.

Joka tapauksessa ap:lle valtavasti onnea tulevaan, vanhemmuus on oikeasti todella palkitsevaa ja pitkässä juoksussa äärimmäisen mielenkiintoista puuhaa!
Yrittäkää eksäsi kanssa pitää välit hyvinä ja jos jotain skismaa tuleekin, niin lapsi ulkona niistä kuvioista. Lapsen etu ensisijalle.
Parisuhteen aika on ehkä sitten myöhemmin, kun olette saaneet uuden elämäntilanteenne uomiinsa. :)

Tsemppiä!
 

Yhteistyössä