Herranjestas mikä polemiikki nousi nyt siitä, että ap tukisti tyttöään. Siis voi kamalaa!! Tyttö varmasti sai nyt elinikäiset traumat kun häntä hiukan rajummin KOMENNETTIIN!!!
En tajua miksi helkkarissa tuosta pitää alkaa itkemään. Minä olen pentuna saanut "Koivuniemen Herrasta" jos tein väärin, on tukistettu, on annettu korvatillikoita. Ja kumma miten traumaton ihminen olen, omaan käytöstavat, kunnioitan kanssaihmisiäni ja osaan elää elämääni lain puitteissa.
Mulla ei ole omia lapsia, mutta jos olisi niin aivan takuuvarmasti tukistaisin, antaisin luunappeja yms. jos pentu tekisi väärin.
Tosin, nykyisin myös näkee mitä tämä vapaa kasvatus saa aikaan, jossa lapseen ei saa koskea kun tämä tekee väärin. Aiheutetaan ongelmia kokoajan, nauretaan päin naamaa, ei kunnioiteta ketään, haukutaan ventovieraita kadulla.... yms. Miksi ihmeessä ei saisi tukistaa lasta jos se tekee väärin?
Olen pitkään sitäkin miettinyt, että jos esim mun pentuni olisi maikalleen fudut hankkinut omalla typerällä käytöksellään niin tasan olisi muksu asiasta saanut kuulla kotona ja todellakin olisin rangaissut häntä niin, ettei toistamiseen enää koskaan niin olisi tehnyt. Ja se rangaistus ei todellakaan olisi ollut mitään "Et saa katsoa telkkaria viikkoon, otan kännykän sulta pois viikoks ja nettiinkää et saa mennä viikkoon" P*skat tommonen "rangaistus" toimi.