............
en kykenisi jatkamaan yhteistä taivalta kaiken tuon lukemani jälkeen.
voimia! raskasta on sinulla..
voimia! raskasta on sinulla..
Lapsille voi olla paha, joten antaa Tinjan ja miehen nyt vain ihan rauhassa miettiä tuntemuksiaan ja tehdä päätöksensä suhteen jatkon suhteen.Olisiko se niin paha aloittaa elämä alusta?
mies ulos asunnosta?öö.no jos on yhteinen asunto niin miksi miehen pitäs lähtee?ihan sama mitä tehnyt ,mutta ei sitä toista vaa voi ulos laittaa jos ei nyt asunto naisen nimissä mitä epäilen..Olen samaa mieltä kuin pari viestiä ennen minua kommentoinut: anna itsellesi aikaa. Pistä tosiaan mies ulos teidän asunnosta ja mieti ihan rauhassa. Ehkä saatte asiat vielä toimimaan, mutta se tarkoittaa sitä, että miehen pitää tosiaan muuttua ja tajuta, mitä on tehnyt. Jos annat nyt heti anteeksi ja kaikki jatkuu tästä yhdessä asuen eteenpäin, miehelläkään ei ole mahdollisuutta tajuta tekonsa typeryyttä. Harkintaa - mutta niin, että otat omat ajatukset ja tunteet täysillä huomioon. Ja ole vihainen - miehesi on käyttäytynyt ihan sika-sika-sikatyperästi ja sulla on oikeus näyttää se. Paljon voimia sulle, vaikutat fiksulta tyypiltä.
Minä antaisin lasten, kodin ja yhtenäisen perheen takia miehelle yhden mahdollisuuden. Kerrastapoikki-ajattelu on liian mustavalkoista, koska tämä asia koskettaa myös lapsia. Eikä kodistakaan ole helppoa ihan tuosta vain luopua.Mutta sinä pystyt jatkamaan miehen kanssa ? vaikka hän viilasi sinua linssiin ?
Miksi HIV:ssä olisi näppylöitä peniksessä???? Oletko ikinä lukenut HIV:stä?Alkuperäinen kirjoittaja Miettiä;28768668:No oliko sillä miehellä hiv? Vai mitä ne näppylät peniksessä olivat?
Sinulla on taustalla sinut omat ilmeisen ikävät kokemukset, jotka sinä olet kokenut sinun ainutlaatuisella tavallasi. Kaikkihan eivät koe samalla tavalla.Vaikka kuinka on perhe ja lapset, lainat ja talot, niin miksi ihmeessä pitäisi antaa anteeksi tuollainen toiminta ja koettaa edes jatkaa suhdetta?
Jos on taipuvainen pettämään ja vieraisiin haikailemaan niin se tulee ennemmin tai myöhemmin tapahtumaan. Miksi pitäisi tyytyä olemaan niin itsestäänselvyys, kakkosvaihtoehto. Pitäisikö Tinjan oikein nyt sitten ymmärtää miehen suhteen päättymiseen liittyvää surua? Tsiisus.