[QUOTE="Tinja";28744664]En ole jutellut tämän "pasin" kanssa. Mulla ei voimat riitä siihen. Käskin mieheni ilmoittaa "pasille", että minä tiedän ja onkai ilmoittanut. Olen varmasti itsekäs, mutta en jaksa puida sitä asiaa nyt.
Olen jutellut mieheni kanssa. Halusin tietää kaiken, mitä lissun kanssa on tapahtunut. On ostanut sen korun, viinin ja skumpan lisäksi jotut iphonen kuoret ja lahjakortin johonkin hierontaan tms. Siellä mökillä ovat saunoneet uikkarit/bikinit päällä ja nukkuneet "lissun" kanssa vierekkäin ja seksiasiaan ei vastannut oikein kunnolla. Tapailuista tiedän kaiken.
Niiden oli ollut tarkoitus yöpyä hotellissa siellä vauhtiajoissa yms..
No mä uskon, että mies on viehättynyt tästä lissusta, koska noh.. olihan se lissu todella kaunis, hyväkroppainen ja isotissinen typykkä ja sellainen tyttömäinen ja vaikuttaa myös aika varakkaalta. Uskon, että mieheni on ihastunut tuohon lissun statukseen ja siihen, että saa jännitystä ja joku niinkin "tasokas" mimmi oli kiinnostunut.
En usko tuon lissun olevan mikään hutsu, sillä persoonaltaan oli tosi hissukka ja hiirulainen.
Sitä en tiedä rakastaako mieheni tuota lissua... surullista, mutta totta. Mieheni ei itsekään tiedä rakastaako hän sitä naista. Ilmeisesti pitää siihen koko ajan yhteyttä.
En olisi uskonut itsestäni, että olen loppujenlopuksi yllättävän vahva![/QUOTE]
Sä vaikutat niin tasapainoiselta, että kunhan toivut " shokista " sä selviät tästä ihan voittajana ! joko avoiliitossa olevana tai sinkkuna, mut toivut kumminkin .Miehes on pahan olonsa nyt ansainnut, sen ei ole oikeus päättää kokonaan suhteenne jatkosta, mut anna sen ny miettiä