Godmother
Kunhan et Tinja katkeroidu etkä siirrä vihaa miestäsi kohtaan johonkin sivulliseen, kuten vaikkapa Pasiin. Asia on sun ja sun miehen välinen, älkää levittäkö sitä lähipiirillenne.
Oletko se jolla oli punainen häämekko?Tsemppiä tinja! Olet ajatuksissani.
Myös saman läpikäynyt, mä päätin aikoinaan antaa anteeksi. Tosin mun mies ei koskaan (kai) ihan noin pitkälle päässyt.
Mun mielestä miehesi kuulostaa samankaltaiselta kuinomani, eli häntä hävetti niin paljon, ettei pystynyt kertomaan kaikkea siltä istumalta. Kehotin häntä kirjoittamaan kirjeen, missä tunnustaisi kaiken, ja kertoisi omista tunteistaan, jos
Mä taas koen tämän asian täysin päinvastoin, mulla on niin vilkas mielikuvitus. Haluaisin nähdä livenä kuka "mulla on vastassa", etten loisi mielikuvituksessani hänestä mitään täydellistä supernaista. Todellisuudessa meissä kaikissa on kuitenkin omat vikamme ja virheemme. Mullakin on sen verran huono itsetunto, että varmaan jäisin vatvomaan sitä "mikä siinä Lissussa nyt on niin paljon parempaa?" -kysymystä, enkä pääsisi asiankäsittelyssä eteenpäin. Sitten ajatukset paisuisivat ja Lissusta tulisi jumalatar ja mun itsetunto kärsisi entisestään. Muuttuisin v-mäiseksi akaksi ja se ei ainakaan auttaisi asiasta selviytymistä. Toisaalta haluaisin kuulla Lissun version tapahtuneesta, se voisi hyvinkin valottaa tilannetta lisää.
Mun mielestä Tinjan teko on rohkea ja aikuismainen tapa käsitellä asiaa. Faktat pöytään ja sitten kun tietää realiteetit, niin tekee ratkaisunsa. Ei se pään pensaaseen työntäminen ketään auta.
Voiskohan joku nyt jo kadota tästäkin ketjusta ja ihan vaikka koko palstalta? Ei ketään kiinnosta sun syväanalyysit muiden jutuista. Mä oon elänyt Tinjan mukana tätä juttua siitä ketjun aloituksesta asti ja ihan todella haluaisin kuulla myös miten heille kävi. Päättävätkö jatkaa yhdessä vai pitää tuumaustauon. Kaikenmaailman hörhöjen takia tämä(kin) ketju meni tällaseks pelleilyksi. Syökää päänne ja paetkaa vuorille elämään täydellistä pikku elämäänne jossa mikään ei koskaan mene vikaan.Varmasti on saanut kaikenlaista huomiota naiselta osakseen. Mutta on hänelle myös ollut ne ihan kivan näköiset utareetkin.
Ei näihin lähdetä ihan pelkästään sen vuoksi, että saataisin anopin näköisiltä naisilta vähän teetä ja sympatiaa.
Vaimosi sai huomiota. Ehkä sai jotain muutakin. Mene ja tiedä...
Mitä ajattelet näin jälkikäteen, kannattiko?Tutulta kuullostaa...
Meille kävi samoin, lähestulkoon siis. Mies jätti fb:n auki koneelle, ja kun sen näin... huomasin keskustelun. Luin siinä noin sekunnin ja sydän hyppäsi kurkkuun samantien kun näin ettei ole ihan normaalia juttua.
Kyseessä siis miehen työkaveri, myös suhteessa, ja voi että mua ällötti,suututti ja itketti.
Mun edelliset suhteet on ollu sellaisia etten oikeen koskaan ole osannut luottaa kehenkään, paitsi tähän mieheen. En ois ikimaailmassa ajatellu, että se vois tehdä mitään tuollaista mulle.
Tuli aika matto jalkojen alta- fiilis kyllä. Ei ole kuulemma mitään fyysistä tapahtunut, vaikkakin ovat olleet laivalla samaan aikaan
Asiaa puitiin, edelleen ovat kavereita fb:ssä (en ole edes pyytänyt poistamaan). Pari kertaa on tehnyt mieli kirjoittaa tän naisen miehelle/naiselle mutten kuitenkaan ole...Tässä sitä edelleen ollaan yhdessä, pari vuotta tapahtuneesta ja edelleen asia kummittelee mielessä. Välillä jostain saa "kimmokkeen" ja sitten tuleekin niin paha olo ja itku melkein. En tiedä korjaantuuko ajallakaan... Nyt vaan pakko elää epäilysten kanssa kun vahinko on jo tapahtunut.
En tiiä mikä oli pointti tässä, jaksamista miten nyt päätättekään jatkaa.
minä naisena en ainakaan menettäisi kiinnostustani mieheen jos sattuu olemaan huono itsetunto. Enemmänkin huonolla itsetunnolla varustetut miehet/naiset menee vieraisiin kun tarvitsee sitä huomiota ja itsetunnon kohotusta muualta.Huomaan, että joukosta alkaa paljastu huonolla itsetunnolla varustettuja naisia. Mainitsen, että tämä on varmasti yksi vaikuttava tekijä siihen, että mies alkaa vilkuilla muihinkin pöytiin.
Ei millekään parisuhteelle voi kovin pitkää ikää - tai ainakaan onnellista sellaista - luvata jos parisuhteen toisella tai molemmilla osapuolilla on hyvin heikko itsetunto.
Teidän pitäisi ihan ensimmäiseksi opetella hoitamaan toi asia pois päiväjärjestyksestä. Ensimmäinen askel on se, että alkaa arvostaa itseään sellaisena mitä on.
Jos on vähän plösö, niin so what, se on ulkoinen juttu jolle voi itse tehdä jotain. Tai sitten hyväksyt sen, että jos ei tällaisena kelpaa niin se on heidän ongelmansa, ei sinun. Fuck 'em. Miksi sinä välittäisit joidenkin random tyyppien mielipiteistä.
Jos taas on arka eikä välttis haluaisi olla sitä koko ikänsä, niin pakotat itsesi tilanteisiin joissa suun ja hymyn pitää aueta.
Ja jos kokee olevansa tyhymä, niin aloitat vaikka siitä, että luet päivän lehdet (ei iltapuluja) ja keskityt seuraamaan sekä kommentoimaan enemmän muita keskustelukerhoja kuin vain kaksplussaa ja vauvaa. Ja seuraavaksi otat avoimesta yliopistosta jonkun itseäsi kiinnostavan kurssin.
Siitä se lähtee. Ei tarvita muuta kuin kiinnostunut asenne elämään.
... ja oli vähän pakkokin kun sen kirjoitinkin.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28736664:Jaksoiko kukaan lukea tuota älyttömän pitkää sepustusta?
no pitäisiköhän mennä sitten sinne suurien älykköjen ja ajattelijoiden palstalle, löytäisit vertaistasi seuraa, eikä harmittaisi enää.Harmi, että kaksplussalaisilla on niin epileptinen ja ylipäätään heikko keskittymiskyky.
Se varmaankin suurelta osin myös selittää miksi heitä jatkuvasti myös petetään. Ja jätetään.
Vauvoja jaksaa kun niistä tietää, ettei se vaihe kestä ikuisesti... tai niin sitä ainakin jokainen vanhempi mielessään toivoo/oli toivonut.
No ei näköjään sinunkaan keskittymiskykysi kovin hyvä ole, kun et ole noista palstailijoiden ohjeista edes ensimmäistä jaksanut lukea.Harmi, että kaksplussalaisilla on niin epileptinen ja ylipäätään heikko keskittymiskyky.
Se varmaankin suurelta osin myös selittää miksi heitä jatkuvasti myös petetään. Ja jätetään.
Vauvoja jaksaa kun niistä tietää, ettei se vaihe kestä ikuisesti... tai niin sitä ainakin jokainen vanhempi mielessään toivoo/oli toivonut.
Perusteli myös lapsilla ja rahalla. Mainitsi myös jotain kuinka "karmeita" asioita alkoi myöhemmin vielä selvitä. Selvästi tyyppi jolle seksuaalisuus on jotenkin vaikea asia eli sekoittaa rakkauden ja rakastelun.No eiks niiden pitänykki olla erillisii käsitteitä? Rakkaus ja rakastelu? Miksei siis arvostanu?
Rakentavasti, eivät hysteerisesti.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28737275:Niin ajatella. Että ihmiset käsittelevät vielä asioita eri tavoinkin? Kyllä on ihme juttu!
Kyllä tosta hullun leiman voi ihan surutta antaa ja todennäköisesti itsekin sen tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja minä täältä;28737319:hohhoi. Mitä te aikuiset ihmiset edes haette jostain facebookista. Mun mies lentäis jo ulos jos sinne kirjautuis. Ja tämän tapauksen kertomusten perusteella....ukko ois lentäny nii että persuksissa kengän jäljet. Ja oisin varmaa hiukset nyppiny päästä. En ole hullu. Vihaan vain tällaisia pettäjiä......erotaan ennenkuin muihin kajotaan. Aameen
No anteeksi vain, mutta kyllä sinun ulosantisi tässä ketjussa on paljon hysteerisempää kuin Tinjan.Rakentavasti, eivät hysteerisesti.
Ei ole, vaan surullista ja säälittävää Surullista AP:n osalta ja säälittävää sinun osaltasi.Tämä on hurrrrjan hauskaa viihdettä.