Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
anon
Suoraan sanottuna tekstisi määrän, muka-neutraalin ja -analyyttisen sisällön vuoksi sanoisin, että tämä on sinulle enemmänkin pakkomielle. Kuka järkevä, tasapainoinen, elämäänsä tyytyväinen ihminen kirjoittaa romaanin pituisia analyyseja "oma täydellinen elämä vs. muiden rupinen elämä" kaksplus-palstalle?? Ketjun todellinen provo on löytynyt, olkoonpa aloitus trolli tahi ei.
No, näin lomalla on vain vähän tylsää kun puoliso on kotikonnuilla, en jaksa ryypätä poikien kanssa vaan on ihan kiva olla näin yksikseen katsella löytyykö jotain kiinnostavaa. Ja löytyihän sitä. On mielenkiintoista nähdä tätäkin puolta.

Tykkään kirjoittaa. Voisi sanoa ammattitaudiksi. Joten siinä mielessä kyllä, kirjoittaminen on minulle jonkin asteinen pakkomielle. Lomallakin. :)

anon
[QUOTE="vieras";28737593]"määritelmällisesti" tarkoitinkin. Kirjoitin, etten ole itse selvinnyt siitä, mutta ne ongelmat mitä meillä oli, ei enään ole ja menee hyvin siis sillä saralla ettei miehellä olisi syytä pettää. Ei tietysti koskaan ole syytä pettää, mutta meillä meni siis kaikinpuolin huonosti. En lue miehen viestejä, sivuhistoriaa, facebookia, koska en tunne siihen tarvetta. Itseäni helpottaa se, että saan niin halutessani tehdä, koska mies on sanonut ettei hänellä ole mitään salattavaa. Myöntää myös mokansa, valkoiset valheet ja törkeän käyttäytymisensä ja sen miksi epäilin miestä ja haluaa etten joudu edes epäilemään. Musta siinä ei ole mitään väärää. Jos kyttäisin miehen yksityisasioita sillon kokisin että olisin sairas, mutta koen ettei nyt ole siihen tarvetta. Mies myös jättää facebookin välillä ihan auki ja jos jonkun naikkosen kanssa viestittelisi, olisi se varmasti minun aikanani jotain kirjoittanut.

Edelleen en siis yli ole silti täysin päässyt ja ne asiat kummittelevat.[/QUOTE]

Alright. Cool. Nöyrästi anteeksi. Luin liian nopeasti.

Suosittelen psykologin kanssa juttelemista. He voivat ihan oikeasti auttaa. Turha kantaa tuollaista epäuskoa loppuikänsä jos sille voi tehdä jotain.

anon
[QUOTE="vieras";28737615]pienten lasten äitiys on raskasta. Samaa mieltä on varmasti suurinosa äideistä. Mutta sitävarten kenenkään tarvitse satuilla tänne mitään. Nämä provoilijat voivat yhtä hyvin olla ihan lapsettomia, ja moni jopa sellaisia 15 v lapsia.Tinja tuskin on provo. Olisi värittänyt asian jotenkin jännästi loppuun, jos olisi. Mutta jätti kesken sinunlaisten idioottien takia.[/QUOTE]

Itse olen pariin otteeseen vain funtsinut, että onko provo. En ole väittänyt mitään. Joten kyllä toi kritiikki pitää osoittaa jollekin toiselle.

das
En katsos ole täällä päin maailmaa aiemmin vieraillut joten en jaksa lukea palstasääntöjä yhden ketjun takia.

Oletan, että moderaattori sulkee kyllä suuni kun ylitän jonkin vässykkärajan.
Eli sinusta on oikein terrorisoida toisten asiallista keskustelua täysin epäempaattisella käytökselläsi kunnes modet puuttuvat käytökseesi :O Eivätkö omat rajoittimesi toimi??? Ymmärrätkö itse torpedoineesi keskustelun, josta varmasti monet ap:n kohtalotoverit saivat apua? Tässä keskustelussa sivuttiin kuitenkin hyvin arkaluontoisia asioita kunnes sinä rymistit paikalle kuin norsu posliinikauppaan :(

anon
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28737639:
Olet ensimmäistä kertaa kaksplussalla ja silti tiedät, että plussalaisia jatkuvasti petetään ja jätetään ja että palstalaiset ovat tyhmiä jne? Ja tiedät, että tällaisia "satuiluja" on täällä useinkin?

Voi voi.. :D
Luetun ymmärtämistä.

Jokainen joka lukee tämän ketjun huomaa, että tämä on täynnä petettyjen ihmisten tarinoita. Ilman, että pitäisi olla Einstein.

Niin, moni vaikuttaa kovin lapselliselta. Eikö sinusta?

"Satuilustahan" vain tiedustelin joltain random palstalaiselta kun hän oli näkevinänsä tässä jotain tuttua viitaten johonkin aiempaa ketjuun (josta en siis tiedä mitään kun olen ensimmäistä kertaa paikalla, kuten olen todennut).

Vielä kerran: luetun ymmärtämistä.

anon
Höpöliiniseni, ylimielisyytesi suorastaan tihkuu kirjoittamiesi lauseiden, sanojen ja välimerkkien seasta, vaikka itse kirjoitus olisi lukijalle pelkkää siansaksaa. Capisce? Tämä sinun entrance on vähän sama, kuin jos känniläinen tulisi oven läpi hautajaisiin ja alkaisi tanssia lambadaa arkun päällä. Okei, hieman kärjistäen mutta kuitenkin yhtä tökeröä.
No, en tullut täältä tyylipisteitä hakemaan. :) Kyllä minut saa maan päälle palauttaa ilomielin.

anon
[QUOTE="hanna";28737734]En jaksanut. :D Yritin kyllä sinnikkäästi, mutta oli pakko luovuttaa n. neljäsosan luettuani. Luulin jo olevani melkein lopussa, mutta sitähän jatkui melkein koko sivu. Päälimmäiseksi fiilikseksi jäi hölmistyminen siitä voiko kukaan terve ihminen jaaritella noin paljoa itsestään ja omista mieltymyksistään. Myös vaimoa kuvailtiin moneen otteeseen kuin kauppatavaraa. :O[/QUOTE]

Ei vaimo vaan tyttöystävä. Tuntuu vain hölmöltä kutsua ihmistä jonka on tuntenut läheisesti 12 vuotta tällä tittelillä, joten puhun mielummin puolisosta. Se on neutraali termi.

Pitää malttaa lukea lukea loppuun asti. Vähän sama juttu siis kuin ihmis- ja parisuhteidenkin kanssa. Ei voi ottaa vain rusinoita pullasta. Pitää ottaa se koko paketti.

Mutta aika hyvä oletus minulla oli kaksplussalaisten keskimääräisesti keskittymiskyvystä sekä luetun ymmärtämisestä. M.O.T.

anon
[QUOTE="minna";28737737]Todella ärsyttävä anon... Miksi pitää tähän ketjuun tulla pilaamaan tämä. Toisille voi tosissaan olla apua kun saa purkaa tuntemattomana johonkin oloaan... Tsemppiä ap sulle ja voimia tulevaan! Harmittaa kun toisten pitää mässäillä toisten ongelmia. Miten joku elää niin naiivia elämää, ettei tällaista voisi muka oikeasti tapahtua.[/QUOTE]

En ole missään yhteydessä väittänyt etteikö voisi tapahtua. Pariin otteeseen vain pohtinut provon mahdollisuutta, mutta kuitenkin silloinkin tarjonnut aina jotain kättä pitempää.

Minulla nyt vaan on oma tapani kantaa korteni kekoon. Ja olen oman - mielestäni rakentavan - ehdotukseni jo antanut. Se on jo paljon enemmän mitä moni muu taivastelija ja kuorolauluun yhtynyt täällä on tehnyt.

anon
Eli sinusta on oikein terrorisoida toisten asiallista keskustelua täysin epäempaattisella käytökselläsi kunnes modet puuttuvat käytökseesi :O Eivätkö omat rajoittimesi toimi??? Ymmärrätkö itse torpedoineesi keskustelun, josta varmasti monet ap:n kohtalotoverit saivat apua? Tässä keskustelussa sivuttiin kuitenkin hyvin arkaluontoisia asioita kunnes sinä rymistit paikalle kuin norsu posliinikauppaan :(
Käyn asiallista, mutta kärkästä keskustelua. Jokainen tyylillään.

das
Käyn asiallista, mutta kärkästä keskustelua. Jokainen tyylillään.
No me muut käytiin sitä keskustelua ap:n kanssa. Kenen kanssa sinä keskustelet? Itsesi? Massapostaat omia viestejä tukkien aiemman asiallisen keskustelun :( Huomasitko edes, että ap poistui keskustelusta? Etpä tainnut...Tiedäthän, että sinunlaisillesi on olemassa diagnoosi? Harmittaa ihan tosissaan sekä ap:n että muiden keskustelijoiden puolesta...No, turha täällä on enää roikkua, pilalla mikä pilalla. Jatka sinä sitä kärkästä keskustelua itsesi kanssa...

• Tykkää
Reactions: Kissimi
"aya"
Luin koko ketjun kerralla. Sain vaikutelman, että he jotka haluavat suhteen jatkuvan tai hokevat provoa, ovat itsekin kevytkenkäisiä. Se, että puoliso pettää ja valehtelee on niin iso juttu, ettei sellaisesta toivu. Psykologikaan ei auta paikkaamaan revittyä sielua. Kuvitelkaa puolisonne esim. parhaan kaverinne kanssa ja itsenne antamassa anteeksi molemmille. Ihminen ei voi luonnolleen mitään, mutta jos ei kykene yksiavioisuuteen, miksi teeskennellä sellaista?

Olin miesten lapsellisuuteen pettynyt sinkku ja uskoin olevani aikuinen nainen, kunnes minut iski on/off ukkomies, joka vei minua 6-0 tarinoillaan. Sai koukkuun ja antoi välillä siimaa jutuillaan "päätimme vaimon kanssa vielä yrittää". Olin totaalisen ihastunut, enkä uskonut voivani mitään pienessä seikkailussa menettää. Kuvittelin miehen olevan avoimen rehellinen ja tietävän tasan tarkkaan mitä teki. En ymmärtänyt olla se aikuisempi ja heivata mies helvettiin heti kättelyssä. Ennen kuin huomasinkaan, olin äitipuoli, lastenhoitaja 24/7, äiti... Aivan uskomaton soppa. En halunnut uskoa miehestäni juttuja joita kuulin, vaikka sisimmässäni tiesin niiden olevan totta. Mies kuitenkin petti minua ties keiden kanssa, myös exänsä. Heräilin todellisuuteen, kun tasku soitteli minulle ja soittaessani takaisin, kertoi mieheni olevansa muualla, kuin mitä puhelimesta olin kuullut. Olin "lissu", jolle oli tehty "lissut" ja koin olevani vastuussa asiasta, enkä jättänyt miestäni. Lopulta hän kyllästyi odottelemaan ja paljasti itsensä. Kertoi, ettei koskaan ollut pettänyt, mutta oli toista naista jo vuosia rakastanut. Olin niin raivoissani, että käskin hänen lähteä välittömästi rakkautensa perään. Mies esitti murheen murtamaa, mutta vaikutti huojentuneelta ja lähti saman tien.

Hyvin pian hänen lähtönsä jälkeen suuren rakkauden mies soitteli minulle ja kertoi mitä mieheni ja hänen vaimonsa olivat tehneet. Pyysi mukaan kostoretkelle, mutten lähtenyt. Pari vuotta myöhemmin ex yritti palata takaisin lapsiin vedoten, kävi heitä katsomassakin, kun uusi liittonsa rakoili. Olin sinkku ja päätin kostoksi testata... annoin hänen pettää vaimoaan kanssani. Olin jälleen "lissu" ja suuri kivi vierähti sydämeltäni. En sittenkään ollut se suhteen kusipää, mutta rikki menin totaalisesti.

Nyt lukuisia vuosia jälkeenpäin koen että koppa on siististi kasassa, tekniikka ok, vaikka silmistä loistaa, että kolaroitu on kunnolla. Olen ylpeä siitä, että onnistuin nuolemaan haavani ilman yhtäkään laastarisuhdetta.

Tsemppiä kaikille, jotka joutuvat kokemaan puolison uskottomuuden. Jos päätätte erota, älkää missään nimessä ottako petturia myöhemmin takaisin. Sääli ei ole rakkautta. :)

"vieras"
En tiedä kun en ole nainen. Oletko sinä?

Jokainen haluaisi olla vähän paremman näköinen mitä on. Tämä on ihan universaalia eikä mitenkään sukupuolesta riippuvaan.

Mutta eipä omalle ulkonäölleen oikein mitään ole tehtävissä ellei ole valmis kirurgin pöydälle. Se on moraalitonta siksi koska sotkee evoluutiota. Nekin pääsevät parittelemaan jotka eivät muuten pääsisi. Geenipooli kapenee. Not good.

Kyllä itsekin kelpuuttaisin isomman vehkeen, ilman muuta. Mutta liian isoa en tietenkään haluaisi. Aivan samalla tavalla kuin en pidä järjettömän isoja rintoja enää missään mielessä esteettisinä.

Hyvin on toimeen tultu keskimittaisellakin. Miehistä kaikki näyttää aina liian pieneltä. Varmaan suurin osa olisi tyytyväinen peniksensä kokoon jos se sijaitsisi välittömästi silmien edessä... ;)

Esimerkin mieheltä pitää joko löytyä hyvä itsetunto tai helvetin hyvä huumorintaju. Huumorintaju ylipäätään viittaa aika hyvään itsetuntoon. Pitää osata nauraa omille vajaavaisuuksilleen. Ei elämästä muuten mitään tule.
olen nainen ja siksi tiedän tämän naisten puolen. Miesten ajatusmaailmaa yritän vaan arvuutella. Esimerkiksi ystävälläni on erittäin hyvä itsetunto ja pitää itseään harvinaisen kauniina. Tiedän, koska olen ollut hänen paras ystävänsä nuoruudessa. Itse en ole hänelle kateellinen, koska hän ei vastaa ihannettani kauniista naisesta. Olen tosin nuoruudessa vienyt miehen hänen edestään, ihan vaan ärsyttääkseni ja palauttaakseni hänet maanpinnalle että en ole itsekään mikään ruma. Lapsellista, kyllä, mutta olin nuori.

Itselläni on surkea itsetunto, tai no vähintään huono. Pidän itseäni kauniina, mutta haluaisin olla se haluttavin maan päällä. Se ei tietenkään ole mikään maitokannuilla varustettu puhallettu nukke, mutta laittaitumisesta tykkään.

Ei tietenkään liian iso vehje ole miehelle hyvä, eihän se edes sisälle mahdu tai vähintään tuntuu pahalta. Mutta toki esteettisesti kookas vehje miehellä on kiihottava, vaikka sitä ei haluaisi luonnossa edes kokeilla. Olen kokeillut pari vähän suuremman kakun omaavaa, ei edes mitään jättiläisiä, mutta se kipu. Sitä yritti teeskennellä että nautinnosta tässä huudan enkä kivusta.

"Tinja"
[QUOTE="kipa";28737305]Mitä se lissu kertoi, oliko samoilla linjoilla miehesi kanssa? Joko mies tietää että tapasitte?[/QUOTE]

Tapaminen oli yllättävä ja täysi erilainen kuin odotin. Mies tietää.

Kiitos teille, jotka olette myötäeläneet!

Hahah
Luetun ymmärtämistä.

Jokainen joka lukee tämän ketjun huomaa, että tämä on täynnä petettyjen ihmisten tarinoita. Ilman, että pitäisi olla Einstein.

Niin, moni vaikuttaa kovin lapselliselta. Eikö sinusta?

"Satuilustahan" vain tiedustelin joltain random palstalaiselta kun hän oli näkevinänsä tässä jotain tuttua viitaten johonkin aiempaa ketjuun (josta en siis tiedä mitään kun olen ensimmäistä kertaa paikalla, kuten olen todennut).

Vielä kerran: luetun ymmärtämistä.
Puhuin kolmas pyörä -BLOGISTA, en kaksplussan ketjusta!!! Huhuu, vielä kerran: luetun ymmärtämistä vaan itelles randomi.

"Eee"
[QUOTE="Tinja";28737969]Tapaminen oli yllättävä ja täysi erilainen kuin odotin. Mies tietää.

Kiitos teille, jotka olette myötäeläneet![/QUOTE]

Eli Tinja sai uutta tietoa päätöksensä tekemiseen. Tapaaminen oli rohkea veto ja ilmeisesti se kannatti.

Tinja, paljon voimia sulle!

anon
[QUOTE="Kerttu";28737966]Kävi Tinja eilen ilmoittamassa, että tapasi lissun. Ymmärsin, että lopettaa tässä ketjussa puimisen, koska hänen tunteillaan leikitään ja ketjusta on tullut koko kansakunnan hupia, vai miten se sen sanoi.[/QUOTE]

Se on hieno päätös jossa toivottavasti myös pysyy. Jengin on hyvä puida tällaiset asiat itse - eritoten silloin kun lähdetään asiaa puimaan julkisesti ja sitten yllätytään, että saa eteensä myös kritiikkiä.

Lesson learned, I think.

Tähän on hyvä päättää minunkin nopea nousu kaksplussan syövereihin ja yhtä nopea pudotus sieltä taas alan. :)

Positiivisempaa kesän jatkoa kaksplussalaisille. Ja pilkettä silmäkulmiin. ;)

"Nora"
Siis voi että! Onko oikeasti noin tunteetonta porukkaa, että pitää tulla tänne valittamaan muiden kirjoituksia tai ylipäänsä kyseistä aihetta? En haluu olla mikään "ilonpilaaja" mutta kyllä Tinjalla on oikeus kirjoittaa elämästään ja siitä mikä siinä mättää. Sitä varten keskustelupalstat on olemassa. Ei luulisi olevan kenellekään haitaksi! Mulle ainakin tullut todella paha mieli hänen puolestaan. Ja sitten he jotka sanovat mielisairaiksi toisia jos eron ottavat tämmöisen jälkeen niin täytyypi sanoa etä HAH! Minä ainakin ottaisin eron jos mies tekisi noin! Minkä ihmeen taatta miehen pitäny mennä naimisiin ja hankkia muksuja ja sitten lähtee rilluttelemaan "villinä ja vapaana"!? Sehän se sitä mielisairautta on...
Tinja olen todella pahoillani elämäntilanteesi takia :( Oli varmasti raskasta käydä sitä akkaa tapaamassa. Ilmoita ihmeessä miten on jatkossa. Voimia!!! <3

Yhteistyössä