Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
-.-
Tähän on hyvä päättää minunkin nopea nousu kaksplussan syövereihin ja yhtä nopea pudotus sieltä taas alan. :)
Todella hyvä juttu. Kannattaa harkita ehkä blogia tai jotain, koska ei oo yhtään kiva lukea näitä ketjuja kun joku yksittäinen henkilö pommittaa ne täyteen miljoonalla viestillä.

Niin, ja Tinjalle tsemppiä! On varmasti hankalaa päättää mitä tehdä tulevaisuuden kanssa. Toivottavasti osaat tehdä oikean päätöksen :) Haleja <3

htdfhjjfhjhjgh
[QUOTE="Eee";28738125]Eli Tinja sai uutta tietoa päätöksensä tekemiseen. Tapaaminen oli rohkea veto ja ilmeisesti se kannatti.

Tinja, paljon voimia sulle![/QUOTE]

Sanoinhan että se kannattaisi!
Sinuun varmasti sattuu nyt:( Mutta voin sanoa että vielä pahempaa on jäädä lillumaan johonkin sinne välimaastoon.
Kivun kautta kaikki muuttuu paremmaksi.

Itse toivun vielä pitkäään.

Ei vaimo vaan tyttöystävä. Tuntuu vain hölmöltä kutsua ihmistä jonka on tuntenut läheisesti 12 vuotta tällä tittelillä, joten puhun mielummin puolisosta. Se on neutraali termi.

Pitää malttaa lukea lukea loppuun asti. Vähän sama juttu siis kuin ihmis- ja parisuhteidenkin kanssa. Ei voi ottaa vain rusinoita pullasta. Pitää ottaa se koko paketti.

Mutta aika hyvä oletus minulla oli kaksplussalaisten keskimääräisesti keskittymiskyvystä sekä luetun ymmärtämisestä. M.O.T.
Kirjoitat todella kuivasti, ja olet täynnä itserakkautta. Ei sun juttujasi kukaan jaksa lukea.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
"Tinja"
No meidän tapaaminen meni periaatteessa ihan hyvin. Ei tullut kissatappelua :)
Odotin tapaamiseltani sitä, että paikalle marssii ylenpalttisen itsevarma pimatsu, jonka nähdessä voin todeta, että kyseessä oli vain bimbo horo, joka osaa vietellä miehiä. Oletin tuon Lissun olevan sellainen hutsumainen.

No "lissu" oli tosi nätti, laittautunut, mua pulleampi ja mun mielestä ikäistään nuoremman näköinen. Moni varmaan löytäisi paljon sellaisia suloisia piirteitä. Sellainen naapurin tyttö. Todella ujo ja hiljaisen oloinen. Ymmärrän, että tilannekin oli sellainen, jossa ollaan luonnostaan arkoja, mutta "lissu" vaikutti olevan peruspersoonaltaankin sellainen ujo. Mietinkin heti, miksi ja miten hän on päätynyt tapailemaan miestäni. Aluksi hain vain fyyisisiä piirteitä ja ominaisuuksia siihen, miksi mieheni ja miksi tämä "lissu". Nättiin ja herttaiseen naapurintyttöön ihastuu helposti ja varmaan ulkonäkö on pitkälti vietellyt miestäni aluksi ja se jännitys.
Persoonaltaan lissu oli niin ujon oloinen ja tajusin että mieheni on täytynyt todellakin ihastua naiseen, koska on jaksanut pitää mielenkiintonsa niinkin kauan noin hiljaisen oloiseen naiseen.

Huomasin kyllä, että tää "lissu" suojeli miestäni koko ajan. En usko lissunkaan valehdelleen, mutta hänestä paistoi koko ajan läpi se, ettei halua saattaa miestäni liriin.

Lissu sanoi, että he ovat olleet yhteydessä myös näinä viime päivinä. Mutta vain tätä asiaa selvitelläkseen. Minä kyllä ymmärrän, että myös mieheni ja lissun on puhuttava, jotta asia saadaan päätökseen kaikkien osapuolten kannalta.

Tapaaminen baarissa, kahvilla, mökkireissu jne jutut menivät miehelläni ja "lissulla" yksi yhteen. Uskon niiden olevat totta sellaisinaan, sillä keksittynä jompi kumpi olisi narahtanut. Lissun mukaan seksiä ei ole ollut ja se tuli niin pokerinaamalöa ja suoraan silmiini katsoen, eli uskon kyllä.

Mökillä ovat ottaneet muutaman ja uineet ja lissu on nukkunut mieheni vieressä. Kuulemma "ihan vaan vieressä".
Kysyin suoraan oliko jotakin kopelointia, suudelmia tms ja lissu meni vaikeaksi. Vastasi "ei sen kummemmin". Tajusin kyllä, että varmasti oli ollut.

"Lissu" ei tiennyt, että mieheni oli naimisissa ihan oikeasti. Mieheni ei ollut valehdellut lissulle suoraan, mutta antanut ymmärtää, että eroamassa. Ei kuulemma olisi kuuna päivänä lähtenyt juttuun mukaan, jos olisi tajunnut tilanteen. Hauskaa oli, että myös tää lissu koko olevansa petetty ja hän varmasti koki, että MINÄ olin se toinen nainen. Lopuksi itki sekä "lissu" että minä.

Asioita käytiin läpi ja minä kyselin ja "lissu" vastasi. Ei oma-aloitteisesti kertonut mitään. Huomasin, että kertoi vain mitä kysyi samalla miestäni suojellen.

Lissun mukaan juttu voi jäädä tähän ja ei ota mieheeni yhteyttä enää ikinä, jos tilanne siihen menee.

Tapaamisen jälkeen tajusin, että mieheni ehkä jopa rakasti tätä lissua. Kotona juttelin miehelleni ja hänestä oli noloa, että me "lissun" kanssa tavattiin. Mieheni sanoi itsekin olevansa ihan sekaisin ja ei tiedä mitä ajattelee. Pää lyö kuulemma tyhjää.

Selvisi myös, että mies oli näytellyt "lissulle" kuvia meidän lapsistamme.

"Markus"
Mulla(kin) aika vastaa kokemus ja yksityiskohtia sai vaimolta (silloiselta tyttöystävältä) lypsää ja aina pikkuhiljaa paljastui enemmän ja enemmän. Päädyttiin pysymään yhdessä mutta hermot meinasi molemmilla mennä siihen epäilemiseen ja jatkuvaan jankkaamiseen yksityiskohdista mitä kesti varmaan vuoden. No, yhdessä vielä ja asia ei koskaan unohdu mutta siitä ei enää puhuta. Kaikki kontakti on kuitenkin toisen lopetettava tuohon kolmanteen pyörään.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28738282:
Kirjoitat todella kuivasti, ja olet täynnä itserakkautta. Ei sun juttujasi kukaan jaksa lukea.
Ei vaan normi palstamamma ei jaksa lukea oikeinkirjoitettua hyvää tekstiä. Tuskin edes ymmärtää sitä ja siksi turhautuu

"mami"
Kiitos "Tinja" että jaoit tän meidän kanssamme,olet ollut ajatuksissani nämä päivät .
Onko päätöksenteko nyt helpompaa?

Ja toi ketjunpilaaja voi nyt mennä pikkuakkosen sivuille!

"minttu"
Kiitos Tinja kun tulit kertomaan! Aika pahalta kuulostaa, että suhde on ollut selvästi täynnä tunteita eikä miehelläsi ollut aikomustakaan lopettaa sitä. Päinvastoin suunnitteli lisää tapaamisia lissun kanssa. Käviköhän miehen mielessä oikeasti ero ja nyt kun se on mahdollinen, niin pelästyikin sitä. Joka tapauksessa toivon kaikkea hyvää sulle!

oi harmi
[QUOTE="Tinja";28738447]Uskon, että päädymme eroon. On toki mahdollisuus, että emme. Tuntuu, että mieheni suree enemmän "lissun" menettämistä, kuin minua...[/QUOTE]

anna hänen mennä, on suurta rakkautta sinultakin antaa linnun lentää pesästään jos hänellä siihen tarve on :( Voimia sinulle tulevaan, elämä välillä potkii päähän, siitä vaan on selvittävä !

"huhhuh"
Jos mieheni tekisi vastaavaa, en todellakaan jäisi suhteeseen katsomaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Vaikka lapsia ajatellaan ykkösenä niin hyvänä kakkosena pitäisi tulla minä itse, ja tiedän varmasti, että asia kummittelisi mielessä JOKA päivä, ja koska tällainen tapaus "Lissu 2." sitten olisikaan vuorossa? Hulluksihan siinä tulisi, tai sitten vaan oma luonteeni on sellainen kökkö, että jos luottamukseni kerran menettää niin se oli sitten siinä. Hatunnosto sellaisille, jotka rehellisesti voivat sanoa suhteen parantuneen pettämisestä!

.....
[QUOTE="Tinja";28738447]Uskon, että päädymme eroon. On toki mahdollisuus, että emme. Tuntuu, että mieheni suree enemmän "lissun" menettämistä, kuin minua...[/QUOTE]

Olen lueskellut tätä ketjua. Joku kirjoitti minusta hyvin, että ala elämään vahvasti omaa elämääsi. Eli vaikka ette eroasi, niin alat tekemään erilaisia asioita ilman miestäsi. Minusta tämä on erittäin hyvä neuvo!
Eli ajattele enemmän itseäsi tietenkin lapsia unohtamatta! näytä että sinä olet selviytyjä!!!!!!!

"Tinja"
"Lissu" on sinkku ja kuvissa olevat lapset oli ilmeisesti kummilapsia tms. Lissulla oli fb:ssä kuva, jossa oli lapsia, mutta ne eivät olleet omia.
Itseasiassa jäi epäselväksi oliko se yksi lapsi sitten "lissun". Mutta ihan sama. Se ei mua nyt kiinnosta.

"maria"
Voimia sulle tinja. Jotenkin kuvittelin, että tällä olisi sun kannalta onnellisempi loppu. Ja toivoin.

Ehkä joskus tulevaisuudessa sen huomaa, että se olikin. Mutta nyt voimia sulle tähän hetkeen.

"Vieras"
Voi ei. Kuulostaa kyllä, että ovat todella rakastuneet toisiinsa. Siitäkään huolimatta tuo rakastuminen ei välttämättä mene sinun ja miehesi, perheenne, rakkauden edelle. Kävi kohdallanne miten hyvänsä, uskon, että tämä kriisi on tarpeellinen pysähtymisen paikka.

Jaksamista!

"vieras"
Minua jostain syystä vituttaa tässä jutussa pettämisen lisäksi melkein yhtä paljon se, että mies ja Lissu kiinni jäätyäänkin jatkoivat valehtelua. Mies valehteli, että pari kertaa ohimennen kahvilla käynyt koko naisen kanssa, ja Lissu valehteli, että ollos huoleti, pelkkiä fb-kavereita.

Mikä siinä on, että kun kärähtää, niin ei voi myöntää totuutta vaan pitää jatkaa sitä kieroilua vielä valehtelemalla asiasta?

vierass
[QUOTE="vieras";28738523]Minua jostain syystä vituttaa tässä jutussa pettämisen lisäksi melkein yhtä paljon se, että mies ja Lissu kiinni jäätyäänkin jatkoivat valehtelua. Mies valehteli, että pari kertaa ohimennen kahvilla käynyt koko naisen kanssa, ja Lissu valehteli, että ollos huoleti, pelkkiä fb-kavereita.

Mikä siinä on, että kun kärähtää, niin ei voi myöntää totuutta vaan pitää jatkaa sitä kieroilua vielä valehtelemalla asiasta?[/QUOTE]

Koska kaipa sitä haluaa suojella sitä viatonta osapuolta?

Miksi ihmeessä kertomaan kaikki likaisetkin yksityiskohdat, kun jo on jääty kiinni? Ei se lopputotuus sitä tuskaa pienennä, päinvastoin.

ok
[QUOTE="Tinja";28738322]

Mökillä ovat ottaneet muutaman ja uineet ja lissu on nukkunut mieheni vieressä. Kuulemma "ihan vaan vieressä".
Kysyin suoraan oliko jotakin kopelointia, suudelmia tms ja lissu meni vaikeaksi. Vastasi "ei sen kummemmin". Tajusin kyllä, että varmasti oli ollut.
[/QUOTE]

Jees.. miehen mukaanhan naiset olivat vain "käväisseet" siellä mökillä. Nyt siellä oli sitten nukuttukin.

Kyllä se yhdessä jatkaminen varmaan vaatisi sitä, että mies omistautuisi kokonaan vaimolle ja lapsilleen. 'Lissun' ikävöinnin pitäisi loppua välittömästi (jos ikävöisikin, ei se saisi ulospäin näkyä) ja miehen pitäisi tosiaan pystyä kunnolla tuomaan esille, että haluaa nimenomaan vain ja ainoastaan vaimonsa eikä tätä 'Lissua'.

Jos se ei onnistu en usko, että suhteen korjaamiseen on paljon edellytyksiä. Luottamus ja itsetunto sen verran huonoja vaimolla tuollaisen jälkeen, että vaatii tosi paljon siltä mieheltä tilanne korjata, niin että olisi edes mahdollista unohtaa ja antaa anteeksi.

Yhteistyössä