No meidän tapaaminen meni periaatteessa ihan hyvin. Ei tullut kissatappelua
Odotin tapaamiseltani sitä, että paikalle marssii ylenpalttisen itsevarma pimatsu, jonka nähdessä voin todeta, että kyseessä oli vain bimbo horo, joka osaa vietellä miehiä. Oletin tuon Lissun olevan sellainen hutsumainen.
No "lissu" oli tosi nätti, laittautunut, mua pulleampi ja mun mielestä ikäistään nuoremman näköinen. Moni varmaan löytäisi paljon sellaisia suloisia piirteitä. Sellainen naapurin tyttö. Todella ujo ja hiljaisen oloinen. Ymmärrän, että tilannekin oli sellainen, jossa ollaan luonnostaan arkoja, mutta "lissu" vaikutti olevan peruspersoonaltaankin sellainen ujo. Mietinkin heti, miksi ja miten hän on päätynyt tapailemaan miestäni. Aluksi hain vain fyyisisiä piirteitä ja ominaisuuksia siihen, miksi mieheni ja miksi tämä "lissu". Nättiin ja herttaiseen naapurintyttöön ihastuu helposti ja varmaan ulkonäkö on pitkälti vietellyt miestäni aluksi ja se jännitys.
Persoonaltaan lissu oli niin ujon oloinen ja tajusin että mieheni on täytynyt todellakin ihastua naiseen, koska on jaksanut pitää mielenkiintonsa niinkin kauan noin hiljaisen oloiseen naiseen.
Huomasin kyllä, että tää "lissu" suojeli miestäni koko ajan. En usko lissunkaan valehdelleen, mutta hänestä paistoi koko ajan läpi se, ettei halua saattaa miestäni liriin.
Lissu sanoi, että he ovat olleet yhteydessä myös näinä viime päivinä. Mutta vain tätä asiaa selvitelläkseen. Minä kyllä ymmärrän, että myös mieheni ja lissun on puhuttava, jotta asia saadaan päätökseen kaikkien osapuolten kannalta.
Tapaaminen baarissa, kahvilla, mökkireissu jne jutut menivät miehelläni ja "lissulla" yksi yhteen. Uskon niiden olevat totta sellaisinaan, sillä keksittynä jompi kumpi olisi narahtanut. Lissun mukaan seksiä ei ole ollut ja se tuli niin pokerinaamalöa ja suoraan silmiini katsoen, eli uskon kyllä.
Mökillä ovat ottaneet muutaman ja uineet ja lissu on nukkunut mieheni vieressä. Kuulemma "ihan vaan vieressä".
Kysyin suoraan oliko jotakin kopelointia, suudelmia tms ja lissu meni vaikeaksi. Vastasi "ei sen kummemmin". Tajusin kyllä, että varmasti oli ollut.
"Lissu" ei tiennyt, että mieheni oli naimisissa ihan oikeasti. Mieheni ei ollut valehdellut lissulle suoraan, mutta antanut ymmärtää, että eroamassa. Ei kuulemma olisi kuuna päivänä lähtenyt juttuun mukaan, jos olisi tajunnut tilanteen. Hauskaa oli, että myös tää lissu koko olevansa petetty ja hän varmasti koki, että MINÄ olin se toinen nainen. Lopuksi itki sekä "lissu" että minä.
Asioita käytiin läpi ja minä kyselin ja "lissu" vastasi. Ei oma-aloitteisesti kertonut mitään. Huomasin, että kertoi vain mitä kysyi samalla miestäni suojellen.
Lissun mukaan juttu voi jäädä tähän ja ei ota mieheeni yhteyttä enää ikinä, jos tilanne siihen menee.
Tapaamisen jälkeen tajusin, että mieheni ehkä jopa rakasti tätä lissua. Kotona juttelin miehelleni ja hänestä oli noloa, että me "lissun" kanssa tavattiin. Mieheni sanoi itsekin olevansa ihan sekaisin ja ei tiedä mitä ajattelee. Pää lyö kuulemma tyhjää.
Selvisi myös, että mies oli näytellyt "lissulle" kuvia meidän lapsistamme.