[QUOTE="äiree";28735570]Mä en pystyisi mennä "lissua" tapaamaan. Olen vähän huonolla itsetunnolla varustettu ihminen, joka helposti muutenkin vertailee muita itseensä..saati jos pitäisi mennä näkemään nainen, johon mieheni on rakastunut/ihastunut...voi jösses..varmaan itku pääsisi. Kun ilmeisestihän tässäkin ap:n tapauksessa mies on pitänyt "lissua" hyvännäköisenä ja seksuaalisesti viehättävänä/pantavana..vertailisin KaikkeA siinä muijassa itseeni. Sillä on noin paksut tuuheat pitkät hiukset, hyvät rinnat, kauniit kasvot plaa plaa plaa.. vaikka itsessänikään ei olisi mitään vikaa.. Tsemppiä Tinjalle, rohkea olet, kun kasvotusten haluat mennä asioita selvittämään![/QUOTE]
Mä taas koen tämän asian täysin päinvastoin, mulla on niin vilkas mielikuvitus. Haluaisin nähdä livenä kuka "mulla on vastassa", etten loisi mielikuvituksessani hänestä mitään täydellistä supernaista. Todellisuudessa meissä kaikissa on kuitenkin omat vikamme ja virheemme. Mullakin on sen verran huono itsetunto, että varmaan jäisin vatvomaan sitä "mikä siinä Lissussa nyt on niin paljon parempaa?" -kysymystä, enkä pääsisi asiankäsittelyssä eteenpäin. Sitten ajatukset paisuisivat ja Lissusta tulisi jumalatar ja mun itsetunto kärsisi entisestään. Muuttuisin v-mäiseksi akaksi ja se ei ainakaan auttaisi asiasta selviytymistä. Toisaalta haluaisin kuulla Lissun version tapahtuneesta, se voisi hyvinkin valottaa tilannetta lisää.
Mun mielestä Tinjan teko on rohkea ja aikuismainen tapa käsitellä asiaa. Faktat pöytään ja sitten kun tietää realiteetit, niin tekee ratkaisunsa. Ei se pään pensaaseen työntäminen ketään auta.