Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"Tinja"
Kiitos zemppaajille!

Mieheni ei tiedä että tapaan "lissun" . Kerron kun tulee iltspäivällä kotiin. Nähdään tuossa yhdessä kaupungissa, jonne molemmilla on sopiva matka.

"vieras"
[QUOTE="Tinja";28735483]Kiitos zemppaajille!

Mieheni ei tiedä että tapaan "lissun" . Kerron kun tulee iltspäivällä kotiin. Nähdään tuossa yhdessä kaupungissa, jonne molemmilla on sopiva matka.[/QUOTE]

Kerro mieluummin vasta kun olet tavannut, tai mitä siihen ajatukseen sanot, että tapaisitte kolmestaan? Minusta tuntuu, että olisi miehen aika vaikea salata mitään, jos te molemmat olette paikalla. Siis vaikka sitä rakastumista tai muutenkin ilmeitä voisi koittaa tarkkailla.

"vieras"
En minäkään tapaisi lissua, jotenkin lissusta olisi tehtävä ilmaa, joku sivullinen joka teki mutkan parisuhteenne tiehen mutta jolla ei ole persoonana merkitystä sen enempää vaan lissu oire johonkin parsihteen ongelmaan (yleensä jotain kuitenkin taustalla jos tarvii alkaa hakemaan huomiota muilta), eli teidän suhde on se keskiö jos olette päättäneet jatkaa yhdessä, lissu kasvoton olio joka ei kuulu teidän parisuhteeseen.

jhhmbhjkjkl
[QUOTE="hemuli";28735472]Tsemppiä Tinja! Minäkin jäisin. Mutta voiko Lissun tapaamiseesta seurata mitään hyvää? Yritä unohtaa ja ataa anteeksi, kun olet kerran päättänyt jäädä.[/QUOTE]

No luultavasti jotain mitä mies on jättänyt kertomatta..
Tsemppiä Tinja! Keskustelusta voi tulla todella hyväkin. Kun kumpikin näkee toisen ihan konkreettisena siinä edessä, kaikki muu unohtuu

"äiree"
Mä en pystyisi mennä "lissua" tapaamaan. Olen vähän huonolla itsetunnolla varustettu ihminen, joka helposti muutenkin vertailee muita itseensä..saati jos pitäisi mennä näkemään nainen, johon mieheni on rakastunut/ihastunut...voi jösses..varmaan itku pääsisi. Kun ilmeisestihän tässäkin ap:n tapauksessa mies on pitänyt "lissua" hyvännäköisenä ja seksuaalisesti viehättävänä/pantavana..vertailisin KaikkeA siinä muijassa itseeni. Sillä on noin paksut tuuheat pitkät hiukset, hyvät rinnat, kauniit kasvot plaa plaa plaa.. vaikka itsessänikään ei olisi mitään vikaa.. Tsemppiä Tinjalle, rohkea olet, kun kasvotusten haluat mennä asioita selvittämään!

Aika naiivia ajattelua.
[QUOTE="Tinja";28735483]Kiitos zemppaajille!

Mieheni ei tiedä että tapaan "lissun" . Kerron kun tulee iltspäivällä kotiin. Nähdään tuossa yhdessä kaupungissa, jonne molemmilla on sopiva matka.[/QUOTE]

Kuvitteletko tosiaan ettei lissu ole jo kertonut siitä miehellesi kun kertoi aiemminkin että otit yhteyttä.

drno
Tsemppiä tinja! Olet ajatuksissani.

Myös saman läpikäynyt, mä päätin aikoinaan antaa anteeksi. Tosin mun mies ei koskaan (kai) ihan noin pitkälle päässyt.

Mun mielestä miehesi kuulostaa samankaltaiselta kuinomani, eli häntä hävetti niin paljon, ettei pystynyt kertomaan kaikkea siltä istumalta. Kehotin häntä kirjoittamaan kirjeen, missä tunnustaisi kaiken, ja kertoisi omista tunteistaan, jos

das
[QUOTE="äiree";28735570]Mä en pystyisi mennä "lissua" tapaamaan. Olen vähän huonolla itsetunnolla varustettu ihminen, joka helposti muutenkin vertailee muita itseensä..saati jos pitäisi mennä näkemään nainen, johon mieheni on rakastunut/ihastunut...voi jösses..varmaan itku pääsisi. Kun ilmeisestihän tässäkin ap:n tapauksessa mies on pitänyt "lissua" hyvännäköisenä ja seksuaalisesti viehättävänä/pantavana..vertailisin KaikkeA siinä muijassa itseeni. Sillä on noin paksut tuuheat pitkät hiukset, hyvät rinnat, kauniit kasvot plaa plaa plaa.. vaikka itsessänikään ei olisi mitään vikaa.. Tsemppiä Tinjalle, rohkea olet, kun kasvotusten haluat mennä asioita selvittämään![/QUOTE]

Mä taas koen tämän asian täysin päinvastoin, mulla on niin vilkas mielikuvitus. Haluaisin nähdä livenä kuka "mulla on vastassa", etten loisi mielikuvituksessani hänestä mitään täydellistä supernaista. Todellisuudessa meissä kaikissa on kuitenkin omat vikamme ja virheemme. Mullakin on sen verran huono itsetunto, että varmaan jäisin vatvomaan sitä "mikä siinä Lissussa nyt on niin paljon parempaa?" -kysymystä, enkä pääsisi asiankäsittelyssä eteenpäin. Sitten ajatukset paisuisivat ja Lissusta tulisi jumalatar ja mun itsetunto kärsisi entisestään. Muuttuisin v-mäiseksi akaksi ja se ei ainakaan auttaisi asiasta selviytymistä. Toisaalta haluaisin kuulla Lissun version tapahtuneesta, se voisi hyvinkin valottaa tilannetta lisää.

Mun mielestä Tinjan teko on rohkea ja aikuismainen tapa käsitellä asiaa. Faktat pöytään ja sitten kun tietää realiteetit, niin tekee ratkaisunsa. Ei se pään pensaaseen työntäminen ketään auta.

drno
Karkasi edellinen

Siis jos miehesi olisi helpompi kertoa asioista kirjeellä?

Meidän tapauksesta on jo 4 vuotta. Olemme edelleen onnellisia yhdessä, ja tapaus ei enää varjosta suhdettamme. Luottamus on palautunut lähes ennalleen, mutta on toki erilaista. Kumpikaan ei ole hairahtunut .

Helvetisti vaati työtä ja voimia ja aikaakin, mutta voi se onnistua. Voimia teille mitä tahansa tapahtuukin.

"Harmis"
Yleinen harhaluulo on että joku pettää toista sen vuoksi että tämä kolmas olisi jotenkin paremman näköinen (tissit, peppu tms.).

Itse veikkaisin että Tinjan mies on hairahtunut siksi että on saanut tietynlaista huomiota toiselta naiselta. Ei hän välttämättä minkään ulkoisen avun vuoksi ole tapaillut tätä "Lissua".

Oma vaimo petti siksi kun sai huomiota näiltä miehiltä. Sellaista jota kuulemma minä en ollut osoittanut. Mene ja tiedä...

"Vieras"
Tsemppiä iltaan! Toivon, että saatte asiallisen keskustelun, josta jää olosuhteisiin nähden mahdollisimman positiivinen fiilis. Parasta olisi varmaan huomata, ettei miehesi olekaan Lissulle niin tärkeä, ja ettei heidän suhteensa katkeaminen kosketa häntä kovin kovasti..

[QUOTE="vieras";28734509]Eikös sulla ollut lapsiakin? Mikset ole niiden kanssa? Vietä niiden kanssa aikaa äläkä roiku täällä.
Vai vietätkö mielelläsi kesälomaa kaksplussalla?

Selvä provohan tämä on, joku yksinäinen keksii kotona tarinoitaan ja tulee koko ajan vastailemaan tähän ketjuun. Myönnä nyt vaan.
Toi korujuttukin ihan fuulaa. Kalevalakoru.HAHA.[/QUOTE]

Jos mulle paljastuisi jotain tällaista, minä roudaisin lapset mummolaan siksi aikaa että tilanne olisi tasoittunut suuntaan tai toiseen. Jos lapset olisivat kotona niin ei tuossa tilanteessa todellakaan iloisesti voisi kesälomaa viettää, luultavasti pesisin, ruokkisin, huolehtisin lapsista mutta saisivat keksiä tekemistä minun valvovan silmän alla, ei minusta olisi viihdyttäjäksi.

"kkk"
"Eikös sulla ollut lapsiakin? Mikset ole niiden kanssa? Vietä niiden kanssa aikaa äläkä roiku täällä.
Vai vietätkö mielelläsi kesälomaa kaksplussalla?"

Ap:n nuorin lapsi oli jo koulu-ikäinen. Eivät sen ikäiset tarvitse vaihtia ja leikittämistä 24/7. Eihän ap ole ollut palstalla kuin tunnin, pari päivässä. Montako tuntia sinä roikut palstalla päivässä? Tunnut tuntevan koko ketjun hyvin. Oletko seurannut sitä tunnin vai kaksi joka päivä? Minä ainakin olen ;)

"vieras"
[QUOTE="tinja";28736400]Tapasimme kolmestaa, minä, lissu ja mieheni. Mieheni päätti että haluaakin lissun eikä minua. Jäin hänen luokseen ja minä tulin kotiin. Ei siis olisi kannattanut. :([/QUOTE]

Älä viitsi. Keksi oma ketjusi.

"hansu"
Tinja tsemppiä tapaamiseen!! Mäkin olisin toiminut noin. Toivottavasti saat jotain hänestä irti ja toivottavasti miehesi tajuaa mitä tässä on pelissä, ja ihan oikeasti katkaisee välinsä siihen naiseen!!

"gitta"
[QUOTE="tinja";28736400]Tapasimme kolmestaa, minä, lissu ja mieheni. Mieheni päätti että haluaakin lissun eikä minua. Jäin hänen luokseen ja minä tulin kotiin. Ei siis olisi kannattanut. :([/QUOTE]

Seiraavan kerran tarkempana. Nimimerkkisi on kirjoitettu väärin. Joten älä viitsi pilailla ap:n kustannuksella.

Ap, älä ihmeessä ilmoita miehellesi tästä. Muuten miehesi ottaa yhteyttä Lissuun ja sopivat yhdessä mitä kertovat. Joten mene sinne kertomatta miehellesi. Tsemppiä!

Yhteistyössä