"Joku"
Niin en tiedä, onko tapaaminen järkevää tai kovin kypsää, mutta itse kllä haluaisin tavata naisen ja tietää ihan kaiken. Ei nyt mitään yksityiskohtia, tyyliin otitko suihin tms, mutta haluaisin tietää, mitä sekä fyysisellä että henkisellä tasolla on tapahtunut. Itse olen sellainen ihminen, etten pystyisi jatkaa miehen kanssa, ellen tietäisi mitä todella tapahtunut.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28734881:Mitä sinä siis odotat tuolta tapaamiselta? Ethän voi tietää kertooko hänkään kaikkea.
Minä en sinuna menisi.
Ja tuo, että Lissu valehtelee, onihan mahdollista, mutta: jos Lissu kertoo, että ovat olleet sängyssä, niin tuskin se sellaista valehtelee? Jos taas sanoo, että mitään ei tapahtunut, niin silloin valehtelu on ainakin paljon todennäköisempää.
Ja sitten oma tarinani.
Olin itse kerran parikymppisenä baarissa. Olin tosi humalassa, olin ventovieraassa kaupungissa kaverini kanssa bilettämässä, ja hän meni hukkaan. Päädyin juttelemaan erään tosi kiltin ja ystävällisen mehen kanssa, joka piti ikään kuin huolen musta. Hän kertoi heti alkuun olevansa naimisissa. En muutenkaantuntenut häneen erityistä kiinnostusta. Koska olin "eksyksissä"' mies ehdotti, että lähdetään pitsalle, ja koitat saada kaveriasi kiinni. No, kävimme pitsalla, mies oli tosi kiltti ja kertoili myös vaimostaan ja tyttärestään. En saanut kaveria kiinni, jolloin mies isällisesti ehdotti, että tulet meille yöksi, hän vie mut aamulla kaverin luo. Vaimo oli tyttären kanssa reissussa. No, menimme ihan tavalliseen, nätisti sisustettuun rivariasuntoon, seinällä vihkikuvat ja lapsen kuvia. Sanoin, että voin nukkua sohvalla, jollon mies oli sitä mieltä, että voit tulla hänen viereen heidän parisänkyyn... Siinä vaiheessa hän alkoikin osoittaa kiinnostusta mua kohtaan, alkoi kehua mua suloiseksi jne. Olin niin väsynyt ja kännin sumentama, että menin hänen viereensä, mutta en riisunut edes päällyshousuja. Ja niin vain mies alkoi mua pussilemaan ja kopeloimaan. Kyselin häneltä, mitä ihmettä teet, olethan naimisissa. Mies sanoi, ettei tiedä itsekään. Sanoin, etten voi tuhota teidän avioliittoa, että lopeta nyt kun vielä mitään vakavaa ei ole tapahtunut. Mies lopetti ja oli pahoillaan.
Aamulla juteltiin, kysyin, miksi käyttäydyt näin, kun vaikutat kunnon mieheltä. Mies oli kuin maansa myynyt, sanoi, ettei tajua itsekään, että ollut vähän laimea aika ja riitoja vaimon kanssa. Mutta että tällaista ei ole ennen käynyt. (Toki saattoi valehdella mullekin kaiken, mutta vaikutti oikeasti tosi kiltiltä ja hyvält mieheltä). Kysyin, aikooko kerota vaimolle. Sanoi, että ainakin sen, että olit täällä, muttei tuota sänkyepisodia. Että kertoo joskus myöhemmin sitten kaiken...
Eli uskoisin, että tämä mies oli oikeasti ns kunnon mies, joka vain haksahti, niin masentuneen oloinen ja katuvainen oli jo aamulla. Enpä tiedä, onko ap:n mies sitten tällainen, mutta kerroin nyt tämän, että kyllä näitä tapahtuu joskus niille alkujaan hyvillekin miehille... Ihminen on erehtyväinen, mutta miten sen jälkeen toimii, on ratkaisevaa.