Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin tätä vaihtoehtoa minäkin olen veikkaillut? Mutta mikä ihme saa ihmiset yleistämään näin, eivät kaikki suurperheet todellakaan suomessa elä millään tuilla, ja enemmän niitä menoja lapsista on kuin tuloja(=tukia mitä lapsista saa)!
Mun mielestä nykyään suhtaudutaan jotenkin hassusti lapsiin ylipäätään. Nykyään ajatellaan, että lapset on hidaste ja este ja vaikeuttavat kauheasti kaikkea. Ihmisillä on hirveät listat asioita, joita pitäisi kokea ja tehdä ja saavuttaa ennen lapsia. Koska lasten jälkeen kaikki on hankalampaa. Ehkä sen takia isoja perheitä pidetään kummallisina ja vanhempia jotenkin vastuuttomina tai jotain, kun jos yksi tai kaksi lasta tekee asiosta vaikeaa ja hankalaa, niin saati sit monta?
Ennen lapset kuuluivat kuvaan toisella lailla.
Nyt en ota ollenkaan kantaa siihen, mitkä nykyajan "pakko kokea ennen lapsia" asioista ovat hyvä ja mitkä huono asia, tai siihen, että ennen lapsia vaan "tuli" nuorille pareille, koska se kuului kuvaan. Ilman sen kummempaa pohdintaa, että halutaanko niitä vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28734795:Eikö rakkaus ja huolenpito sitten riitä? Mitä muuta pitäisi saada?
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28734833:Olen samaa mieltä, mutta kyllä kahden aikuisen pitäisi pystyä antamaan aikaa ja syliä vaikka kuinka paljon 4 lapselle kun minäkin pystyn yksin 2 lapselle...
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28734833:Olen samaa mieltä, mutta kyllä kahden aikuisen pitäisi pystyä antamaan aikaa ja syliä vaikka kuinka paljon 4 lapselle kun minäkin pystyn yksin 2 lapselle...