oo muita paikalla, joiden miehet vankilassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No olipa ylläri, että ehkä kaksi on vastannut AP:n kysymykseen, muut tulleet vain kiillottelemaan "sädekehäänsä" ja muutenvaan leikkimään parempaa.

Avasin ketjun, koska ajattelin että tässä olisi keskustelua alkuperäisestä aiheesta. On vain ajan kysymys, milloin oma mieheni narahtaa talousrikoksista ja veronkierroista. Olen alkanut jo henkisesti valmistautumaan kaikennäköiseen. Jäädytetäänkö Suomessa perheen kaikki varat, jos toinen lähtee talousrikoksista istumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja mies menneisyydestä;28718574:
Onhan se tosiaan kummallista, että mahdollisesti muutkin ovat tällä kannalla, että läheisiään saa puolustaa, minä ainakin.

AP:n alfauroshan kävi nimenomaan jälkikäteen pahoinpitelemässä exänsä raiskausta yrittäneen. Koska kosto on muuttunut puolustamiseksi? Oikeutetuksi puolustamiseksi?

Toinen linnatuomio sitten tulikin jatkoseurauksena hengaamisesta ties millaisten vässyköiden seurassa => pahoinpitely-yritys => 3x tapon yritys

[QUOTE="vieras";28718583]No olipa ylläri, että ehkä kaksi on vastannut AP:n kysymykseen, muut tulleet vain kiillottelemaan "sädekehäänsä" ja muutenvaan leikkimään parempaa.

Avasin ketjun, koska ajattelin että tässä olisi keskustelua alkuperäisestä aiheesta. On vain ajan kysymys, milloin oma mieheni narahtaa talousrikoksista ja veronkierroista. Olen alkanut jo henkisesti valmistautumaan kaikennäköiseen. Jäädytetäänkö Suomessa perheen kaikki varat, jos toinen lähtee talousrikoksista istumaan?[/QUOTE]

Miten niin vain toinen, jos sinä olet rikoksista tietoinen?

[QUOTE="sasa";28718593]AP:n alfauroshan kävi nimenomaan jälkikäteen pahoinpitelemässä exänsä raiskausta yrittäneen. Koska kosto on muuttunut puolustamiseksi? Oikeutetuksi puolustamiseksi?

Toinen linnatuomio sitten tulikin jatkoseurauksena hengaamisesta ties millaisten vässyköiden seurassa => pahoinpitely-yritys => 3x tapon yritys[/QUOTE]

Uuuuh, alfauros, namnam

[QUOTE="vieras";28718611]Miten niin vain toinen, jos sinä olet rikoksista tietoinen?[/QUOTE]

En minäkään saanut mitään, vaikka piilottelin erästä poliiseilta. Enkä meinannut laskea sisään, mutta tulivat silti. Tiesin, että mies on lähdössä poseen, mutta en halunnut hänen jäävän kiinni. Olisikohan poliisien pitänyt minutkin viedä? Taisivat toimia hieman väärin.

[QUOTE="vieras";28718611]Miten niin vain toinen, jos sinä olet rikoksista tietoinen?[/QUOTE]

Kukas sen todistaa, että minä tietäisin yhtään mitään?

Olenhan vain tyhmä kotivaimo, käytän vain perheen yhteisiä varoja enkä sen kummemmin tiedä, mistä ne kerääntyvät :O :O Miehen ylitöistä ja isoista projekteista, niin minulle on sanottu :O

[QUOTE="vieras";28718631]Kukas sen todistaa, että minä tietäisin yhtään mitään?

Olenhan vain tyhmä kotivaimo, käytän vain perheen yhteisiä varoja enkä sen kummemmin tiedä, mistä ne kerääntyvät :O :O Miehen ylitöistä ja isoista projekteista, niin minulle on sanottu :O[/QUOTE]

Jos tämä toinen "vieras" olisi samassa tilanteessa, voin kuvitella kuinka hän juoksee pää kolmantena jalkana miehen perässä, MINÄ OLEN MYÖS SYYLLINEN. Pankaa minua perseeseen

[QUOTE="vieras";28718525]Sinulle ne näyttävät olevan sama asia, kun sekoitat kaksi täysin erilaista tilannetta toisiinsa.[/QUOTE]

Täsmennä mitä tarkoitat, ketjun aloittaja puhui viestissä 7 "puolusti itseään.. "
ja viestissä 104 "Ja se, että mieheni nyt vain sattui tietämään kuka hänen entisen naisystävänsä yritti väkisin ottaa, niin hän päätti opettaa ettei näin naisille tehdä."

Tamä olettaen että nimimerkki "ap" ja vaihtuva määrä pisteitä ... ovat aina sama henkilö.

[QUOTE="tuntematon";28718643]Täsmennä mitä tarkoitat, ketjun aloittaja puhui viestissä 7 "puolusti itseään.. "
ja viestissä 104 "Ja se, että mieheni nyt vain sattui tietämään kuka hänen entisen naisystävänsä yritti väkisin ottaa, niin hän päätti opettaa ettei näin naisille tehdä."

Tamä olettaen että nimimerkki "ap" ja vaihtuva määrä pisteitä ... ovat aina sama henkilö.[/QUOTE]

Mistä sitä tietää kuka on kukakin, mutta minä käsitin että mies on saanut ekan tuomionsa siitä pahoinpitelystä (raiskari) ja toisen tästä 3 x miehen käydystä taistosta.

[QUOTE="vieras";28718631]Kukas sen todistaa, että minä tietäisin yhtään mitään?

Olenhan vain tyhmä kotivaimo, käytän vain perheen yhteisiä varoja enkä sen kummemmin tiedä, mistä ne kerääntyvät :O :O Miehen ylitöistä ja isoista projekteista, niin minulle on sanottu :O[/QUOTE]

Toivottavasti et kirjoittele teihin yhdistettävissä olevalta koneelta/osoitteelta :)

Alkuperäinen kirjoittaja öhöhöh;28718624:
En minäkään saanut mitään, vaikka piilottelin erästä poliiseilta. Enkä meinannut laskea sisään, mutta tulivat silti. Tiesin, että mies on lähdössä poseen, mutta en halunnut hänen jäävän kiinni. Olisikohan poliisien pitänyt minutkin viedä? Taisivat toimia hieman väärin.

Sinun pikku sekakäyttäjänarkkiasi ei voi verrata talousrikolliseen, joiden tuomiot tässä maassa ovat jo vähän eri luokkaa.

[QUOTE="vieras";28718647]Toivottavasti et kirjoittele teihin yhdistettävissä olevalta koneelta/osoitteelta :)[/QUOTE]

Havaitsen vasikan keskuudessamme, ooksää nyt kovakii jätkä?

[QUOTE="sasa";28718593]AP:n alfauroshan kävi nimenomaan jälkikäteen pahoinpitelemässä exänsä raiskausta yrittäneen. Koska kosto on muuttunut puolustamiseksi? Oikeutetuksi puolustamiseksi?

Toinen linnatuomio sitten tulikin jatkoseurauksena hengaamisesta ties millaisten vässyköiden seurassa => pahoinpitely-yritys => 3x tapon yritys[/QUOTE]

Tosin jos tarkasti ap:n viestejä luetaan, kysymyksessä on oikeastaan ollut sama tilanne, ainoastaan ap:n miehen rooli on vaihtunut.

Ensimmäisen tuomion kohdalla ap:n mies puolusti naisen kunniaa mahdollista raiskaajaa vastaan. Toisen tuomion kohdalla nuo kolme muuta miestä puolustivat naisen kunniaa mahdollista raiskaajaa vastaan.

Kohta tulee joku huutelemaan, että eihän ap:n mies tuon seurueen naista raiskaamassa ollut, kyseessä oli väärinkäsitys. Kummasti noita väärinkäsityksiä vain sattuu tietyissä seurapiireissä, kun luolamiehet ja alkoholi kuvioissa ovat.

[QUOTE="vieras";28718650]Sinun pikku sekakäyttäjänarkkiasi ei voi verrata talousrikolliseen, joiden tuomiot tässä maassa ovat jo vähän eri luokkaa.[/QUOTE]

Taidat itse olla sekakäyttäjä, kun tiedän oikein nämä "lempinimet" narkomaaneille oikein hyvin. Mitä käytät? Suonensisäisiä?

[QUOTE="Hohhoijaa";28718655]Tosin jos tarkasti ap:n viestejä luetaan, kysymyksessä on oikeastaan ollut sama tilanne, ainoastaan ap:n miehen rooli on vaihtunut.

Ensimmäisen tuomion kohdalla ap:n mies puolusti naisen kunniaa mahdollista raiskaajaa vastaan. Toisen tuomion kohdalla nuo kolme muuta miestä puolustivat naisen kunniaa mahdollista raiskaajaa vastaan.

Kohta tulee joku huutelemaan, että eihän ap:n mies tuon seurueen naista raiskaamassa ollut, kyseessä oli väärinkäsitys. Kummasti noita väärinkäsityksiä vain sattuu tietyissä seurapiireissä, kun luolamiehet ja alkoholi kuvioissa ovat.[/QUOTE]

Tuollahan luki, että seurueessa oli vain 3 miestä, eikä yhtään naista :O Jos siellä oli joukkoraiskaus menossa oikeasti?

[QUOTE="vieras";28718659]Että ihan "vasikan" :D. Aissaatana. Opeta mulle teidän jengitervehdys? "Vaikka oot hopeeta niin oot silti kultaa"?[/QUOTE]

Enhän voi sitä kertoa, emme halua jengiimme mitään vasikoita tai muitakaan elikoita. Voit toki yrittää muulla tavoin ansaita jengimme luottamuksen, mm. antamalla persettä.

[QUOTE="vieras";28718647]Toivottavasti et kirjoittele teihin yhdistettävissä olevalta koneelta/osoitteelta :)[/QUOTE]

No, voitko edes olla varma, että sanomani on totta ;)
Tai ehkä olen Proxyjen takana.
You'll never know, palstamamma.

[QUOTE="vieras";28718665]Mikä sana viestissäni oli laskettavissa salakieleksi? Narkki? Sekakäyttäjä? Mitä suonensisäisiä? En ymmärrä.[/QUOTE]

Aivot tuntuu olevan aika turpeessa, ettet mitään liivatetta ole suoneen vetässyt?

[QUOTE="vieras";28718666]No, voitko edes olla varma, että sanomani on totta ;)
Tai ehkä olen Proxyjen takana.
You'll never know, palstamamma.[/QUOTE]

Minun ei sitä tarvitse tietääkään. Kysäsin vain, kun rikosvälineethän tutkitaan kyllä hyvin, ettei tule sitten ylläreitä sinulle.

Yhteistyössä