Entisessä lähiravintolassa oli lastenlistalla annos "Tarzanin keihäs", mua on jääny harmittaan kun en koskaan tilannuNakit ja muusi
Entisessä lähiravintolassa oli lastenlistalla annos "Tarzanin keihäs", mua on jääny harmittaan kun en koskaan tilannuNakit ja muusi
Tuo nimi on aika kieroutunutEntisessä lähiravintolassa oli lastenlistalla annos "Tarzanin keihäs", mua on jääny harmittaan kun en koskaan tilannu
Eeei kai. Me suunniteltiin sinne mätsäävää jälkkäriä "Janen herkkutorttu" :saint:Tuo nimi on aika kieroutunut
hehEeei kai. Me suunniteltiin sinne mätsäävää jälkkäriä "Janen herkkutorttu" :saint:
Veit jalat suustani.Mää tykkään kun on montaa lajia tarjolla, itelle kun ei viitti tehä useampaa sorttia. Kyllä, minä pidän buffeteista
No, meikäläinen kun ei oikein ole semmoinen lieden äärellä viihtyvä, niin ...Nakit ja muusi
Meillä ei nakkeja ja muuseja kovin tiheään näy, lapset edes tykkää siittä.No, meikäläinen kun ei oikein ole semmoinen lieden äärellä viihtyvä, niin ...
Pottu onkin semmoinen, että sitä ei kuulu tarjoilla puolivalmisteena. Keittämisen jälkeen pottu on puolivalmiste, koska sen voi vielä paistaa. Tai laittaa muusiksi, mutta se muusikin on vielä puolivalmiste, koska sen voi laittaa uuniin.Meillä ei nakkeja ja muuseja kovin tiheään näy, lapset edes tykkää siittä.
Öitä. Olkoon voima kanssasi huomenna.Oijoi, nyt nukkumaan |O Huomenna on huvitusta tiedossa niin pitää olla reippaana
Finncon 2013
*scifinörttihymiö*
Miettinytkin että mitä net siskot on oikein hehkuttanut facessaOijoi, nyt nukkumaan |O Huomenna on huvitusta tiedossa niin pitää olla reippaana
Finncon 2013
*scifinörttihymiö*
Hei suakin näkee täällä pitkästä aikaa :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28692502:Heippa :wave:
Kävin heittään 4 km aamulenksun tossa 7 aikaa, nyt oottelen kaksosia ja kummipoikaa kyläileen Huomenna sitte sellanen 2h juoksulenkki jossain vaiheessa päivää
No nyt meni kyllä suu väärinpäin täällä Mies keittiössä on ihana näky. Ja miehet tunnetusti tekee parempaa sapuskaa.No, meikäläinen kun ei oikein ole semmoinen lieden äärellä viihtyvä, niin ...
:kiss:Hei suakin näkee täällä pitkästä aikaa :kiss:
Mää ajattelin pitää lepopäivän juoksusta ja reenaamisesta tänään, on tullu lähiaikoina tehtyä joka päivä jotain niin josko tänään ei tekis yhtään mitään. Keskityn kotisiivoukseen.
Eikai se todellakaan tee pahaa vaikka jämähtääkin,ehkä itekin sitten lomalla sais vähän irtaannuttua tästä ruudusta ainaki nyt hiukan on päässy näin viikonloppusin irtaantumaan.Onneks loma alkaa pian niin on aikaa olla ulkona enemmän kun töiden jälkeen on ihan kanttuvei eikä jaksais yhtikäs mitään.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28692704::kiss:
Mä oon vähän jämähtäny tonne irl-elämään, en ees enää jokailta jaksa laittaa konetta päälle. Kännyllä käyn sitte sen mitä tarvii..
Pitää olla myös vapaapäiviä, se on hyväksi ja kunto kasvaa levossa, ei rasituksessa.
oisko hellan tai jääkaapin takana?Tylsääää. Missä on mun kotisiivousenergia?
Mää en saa meidän hellaa irti. Enkä sen puolin jääkaappiakaan varmaan, kun on niin iso. Niitten alla olis kyllä roskat edellisiltäkin asukkailta. Vuosi sitten kun mulla oli vielä katti, se tonki hellan alta vetsen, haarukan, perunasalaattipurkin kannen, kukkamultapalleroita, pölyä, koiranruokaa ym mukavaa. Sillon heräs kiinnostus siivota sen alta jos sais sen mööpelin hittoon siitä..oisko hellan tai jääkaapin takana?
sieltähän olis sitten helppo imuroida samalla kun tarkistaa
ootko kokeillu, ne liikkuu yllättävän helpostiMää en saa meidän hellaa irti. Enkä sen puolin jääkaappiakaan varmaan, kun on niin iso. Niitten alla olis kyllä roskat edellisiltäkin asukkailta. Vuosi sitten kun mulla oli vielä katti, se tonki hellan alta vetsen, haarukan, perunasalaattipurkin kannen, kukkamultapalleroita, pölyä, koiranruokaa ym mukavaa. Sillon heräs kiinnostus siivota sen alta jos sais sen mööpelin hittoon siitä..
Jääkaappia en oo, hellaa useammankin kerran. Tosin edelliskerrasta on tovi aikaa, josko olis haba kasvanu.ootko kokeillu, ne liikkuu yllättävän helposti