Tyypillinen kepuli, ei erota punikkien alalajeja toisistaan :stick:Eli kommari.
No ei, en haasta riitaa. Aatteet riitelee, ei ihmiset!
Ei vain :kiss:
Tyypillinen kepuli, ei erota punikkien alalajeja toisistaan :stick:Eli kommari.
No ei, en haasta riitaa. Aatteet riitelee, ei ihmiset!
Mä olen erittäin oikeistolainen kepu.Tyypillinen kepuli, ei erota punikkien alalajeja toisistaan :stick:
Ei vain :kiss:
no nyt en ihan muista miltä nuo maistuu mutta kaipa ne kaikki menee mut lähetä banskua ja chokoa enempiLähtee pikana. Mutta just kerroit, että et syö ihan kaikkea, eli nuo maut näyttäis olevan mansku, bansku, toffee ja choko. Onko jokin joka ei kelpaa?
juu on ongelmia lukkojen kanssa,edelleen yks ovi temppuilee.Sähköjärjestelmä on muutenkin ihan sekasin. tiedän kyllä et se ei ole suomen oloihin tarkotettu mutta se on nyt siinä ja pysyy. seuraava auto on kyllä joku toyota corolla,ne on kestäviä ja toimivia.Volkkareissa on noiden lukkojen kanssa (muistaakseni sullakin, Sussun autosta puhumattakaan) aina ongelmia, mutta jos talvella ilmenee muita vikoja, se johtuu siitä, että se on Saksan tuonti, eikä ihan samanlailla Suomen oloissa toimiva. Ja nyt joku saattaa sanoa, että nykypäivänä ei ole enää mitään eroa. Kyllä sillä vaan on. Niin monta olen nähnyt ja yksi ollutkin Saksan tuonti ja ihan paskaa! Ei lämpiä, ei meinannut lähteä käyntiin (diesel oli) pakkasella yms...
Mutta kesällähän ne on ihan toimiva.
Nykyisessä autossa on se hyvä puoli että vaikka talvella ois kuinka paljon pakkasta, se lähtee AINA käyntiin, ILMAN mitään lämmitysroikkia!
Valkkaa...no nyt en ihan muista miltä nuo maistuu mutta kaipa ne kaikki menee mut lähetä banskua ja chokoa enempi
Öitä pakkaskatti :kiss:...hyyveli yötselit kaikille :wave:...tää häippäsee lukemaan, kun hokasin, että nythän mulla ei muuta olekaan kuin hyvää kirjanlukuaikaa
Näkyillään ja kuulostellaan!
heittele nyt sitten alkuun vaikka sitä banskua...|O noin...mut älä sitten millään ylläri jutuilla yllätä.Valkkaa...
opcorn:|O
Noin. Pidät tolviisiä suuta auki, niin minä tästä nakkelen.
samaa vanhaa.Ai mimmossi?
Ne salmiakit syön kyllä ihan itte.heittele nyt sitten alkuun vaikka sitä banskua...|O noin...mut älä sitten millään ylläri jutuilla yllätä.
senkus syöt,en ole mikään hirmuinen salmiakin ystävä varsinkaan jos niissä on sellanen kirpee päällinen.Ne salmiakit syön kyllä ihan itte.
Kyllä sitä voipi nuortua...Miksipä se vanhan elämä muuttuis
Joo tommosta se tuppaa tuolla vanhustentalossa olemaanKyllä sitä voipi nuortua...
Kaksi vanhempaa herrasmiestä keskusteli vanhainkodin pihalla:
- Kuules, olen 83v ja joka paikkaa kolottaa ja särkee. Kuinkas sinä voit?
- Jaa minä? - Aivan kuin vastasyntynyt lapsi.
- Kyllä käyp katteeks...
- En ny sanoisi. Ei hiuksia, ei hampaita ja sitäpaitti taisin juuri sotkea vaippani.
Eiks ne banskulakut piristäneetkään?ei pysy silmät millään oikein auki enää..*haukottelee*
piristi ne hetken mutta nyt ei vaan pysy edes tikuilla silmät auki.Eiks ne banskulakut piristäneetkään?
Jotenkin niin tyypillistä meikäläisen tuuria. Kun nainen sanoo olevansa unikaveria vailla, niin hän tahtoo mennä ihan oikeesti nukkumaan.:ashamed:
Öitä tinku! Tuut sit viimestään su kertoon meille kuinka maistoit rohkeasti jotain aivan uutta ruokalajia :attn:piristi ne hetken mutta nyt ei vaan pysy edes tikuilla silmät auki.
:hug: viekkupaikka on tänää vapaa,huomenna en ole kotona joten sitten ei pääse et parempi tulla nyt kun vielä voi.
öitä nyt kuitenkin jok`ikiselle :kiss:
epäilen vahvasti:ashamed:Öitä tinku! Tuut sit viimestään su kertoon meille kuinka maistoit rohkeasti jotain aivan uutta ruokalajia :attn:
No voi :hug:epäilen vahvasti:ashamed:
Höpsis. Milloin ravinteliin menee sapuskoimaan, niin tarkoitus on nimenomaan pistellä poskeensa jotain, mitä ei kotona osaa, jaksa tai viitti itse tehdä.epäilen vahvasti:ashamed:
Mää tykkään kun on montaa lajia tarjolla, itelle kun ei viitti tehä useampaa sorttia. Kyllä, minä pidän buffeteistaHöpsis. Milloin ravinteliin menee sapuskoimaan, niin tarkoitus on nimenomaan pistellä poskeensa jotain, mitä ei kotona osaa, jaksa tai viitti itse tehdä.
Öitä.
Nakit ja muusiHöpsis. Milloin ravinteliin menee sapuskoimaan, niin tarkoitus on nimenomaan pistellä poskeensa jotain, mitä ei kotona osaa, jaksa tai viitti itse tehdä.
Öitä.