The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
en mää itte itekseni tykkää
No, ei se avioelämäkään ain nii herkkuva ole...

AVIOELÄMÄÄ...

Oli ehto. Pariskunt makas sänkysäs. Vaimo sammutti valo ja käpertys täki al
nukkuma, miäs pani yälampum pääl ja alko lukema kirja.

Lukiessas hää välil kurkottel vaimon pualel ja hipelöi tämä mirrii!

Miäs teki tätä muutami kertoi, mut vaa piäne hetke kerrallas. Sit hää ain
lopetti ja jatko kirjan lukemist.

No vaimo tiätenki alko vähitelle kiihottu täst ja arvel, et miäs niinku
varma halu jotta. Vaimo nous ylös sänkyst ja alko riisuma yäpaitta hittasten
pois päältäs.

"Kui sää otas yäpaitas pois?" kysy miäs ihmeisäs. "No ku sää koskettelis
mua" vaimo sanoi, "ja mää meinasi et see on niinku esileikkii"

"Höh, ei se mittä esileikki ollu" miäs tokas "No mitä sää sit oikke
kuvitteli tekeväs" kysy vaimo hiuka närkästyneenä.

Miäs vastas: "Mää vaa kostuti sormitan kääntäksen kirja sivui..."

Kyl meikäläinen joutaa, mutta tässä olisi ensin tuhottavana pussillinen täytelakupaloja, pussillinen täytesalmiakkiputkia, kannullinen teetä ja katsottavana pari ehtoota sitten kesken jäänyt "komisario Späck".
mihin mahaan sä oikeen vedät tollasen satsin? säähän tuut sänkyyn sit ku mä jo nousen,eihän siittä mittään tule sellasesta|O

mä hain ton huoltokirjan nyt mutta mitään siitä ymmärrä kun se on saksaksi!!

on siellä kaikenlaisia merkintöjä muttaen mä osaa saksaa ni mistä mä mitään öljyistä tiedän.
Sulla on Saksasta tuotu auto. Jumalan siunasta, vaihda äkkiä pois! Mulla on erittäin huonoja kokemuksia noista.
Suomi-autoissa on suomenkielinen huoltokirja.
Noista merkinnöistä en minäkään ymmärrä, saksaa ei puhuta täälläkään.

no paska mikä paska muttei oo varaa vaihella nyt poiskaan ,se on ajettava niin kauan kun koossa pysyy.
Volkkareissa on noiden lukkojen kanssa (muistaakseni sullakin, Sussun autosta puhumattakaan) aina ongelmia, mutta jos talvella ilmenee muita vikoja, se johtuu siitä, että se on Saksan tuonti, eikä ihan samanlailla Suomen oloissa toimiva. Ja nyt joku saattaa sanoa, että nykypäivänä ei ole enää mitään eroa. Kyllä sillä vaan on. Niin monta olen nähnyt ja yksi ollutkin Saksan tuonti ja ihan paskaa! Ei lämpiä, ei meinannut lähteä käyntiin (diesel oli) pakkasella yms...
Mutta kesällähän ne on ihan toimiva.
Nykyisessä autossa on se hyvä puoli että vaikka talvella ois kuinka paljon pakkasta, se lähtee AINA käyntiin, ILMAN mitään lämmitysroikkia! ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä