...nooooh...onneksi hätä keinot keksii ja tytöthän on aina kekseliäitä ...elä rupee nyt tuollasii höpisee....tässähän tulee ihan levon mieli ja olo eikä kieltä ole lähimaillakaan.
...nooooh...onneksi hätä keinot keksii ja tytöthän on aina kekseliäitä ...elä rupee nyt tuollasii höpisee....tässähän tulee ihan levon mieli ja olo eikä kieltä ole lähimaillakaan.
en mää itte itekseni tykkää...nooooh...onneksi hätä keinot keksii ja tytöthän on aina kekseliäitä ...
:hug: sitten on keinot vähissä pikahuoltoa ajatellen...mutta helpottaishan se tuskaa tuokin...en mää itte itekseni tykkää
No, ei se avioelämäkään ain nii herkkuva ole...en mää itte itekseni tykkää
Kyl meikäläinen joutaa, mutta tässä olisi ensin tuhottavana pussillinen täytelakupaloja, pussillinen täytesalmiakkiputkia, kannullinen teetä ja katsottavana pari ehtoota sitten kesken jäänyt "komisario Späck".olikohan mulla viikonloppu unikaveria?
Perussuomalaisista tuli mieleen, että nyt tekisi mieli tapella maahanmuutosta. Ainoita asioita, joissa edustan persu-linjaa. Toisaalta, tämä ketju ja tämä väsymys eivät nyt ole kumpikaan hyvä ko. keskustelulle.Perussuomalainen kalskahtaa ikävältä mun silmääni ;( Kotimainen kuulostaa paremmalta.
mihin mahaan sä oikeen vedät tollasen satsin? säähän tuut sänkyyn sit ku mä jo nousen,eihän siittä mittään tule sellasesta|OKyl meikäläinen joutaa, mutta tässä olisi ensin tuhottavana pussillinen täytelakupaloja, pussillinen täytesalmiakkiputkia, kannullinen teetä ja katsottavana pari ehtoota sitten kesken jäänyt "komisario Späck".
Iltoja vain kaikille! Tuo on sellainen aihe että aina tulee kädenvääntöä kun rupeaa porukka keskustelemaanPerussuomalaisista tuli mieleen, että nyt tekisi mieli tapella maahanmuutosta. Ainoita asioita, joissa edustan persu-linjaa. Toisaalta, tämä ketju ja tämä väsymys eivät nyt ole kumpikaan hyvä ko. keskustelulle.
Olkoot.
Sulla on Saksasta tuotu auto. Jumalan siunasta, vaihda äkkiä pois! Mulla on erittäin huonoja kokemuksia noista.mä hain ton huoltokirjan nyt mutta mitään siitä ymmärrä kun se on saksaksi!!
on siellä kaikenlaisia merkintöjä muttaen mä osaa saksaa ni mistä mä mitään öljyistä tiedän.
Joo ja sitten kun niin moni suuttuu ihan tosissaan.Iltoja vain kaikille! Tuo on sellainen aihe että aina tulee kädenvääntöä kun rupeaa porukka keskustelemaan
Pysy valveilla ja ota nami.opcorn:mihin mahaan sä oikeen vedät tollasen satsin? säähän tuut sänkyyn sit ku mä jo nousen,eihän siittä mittään tule sellasesta|O
:wave:Iltoja vain kaikille! Tuo on sellainen aihe että aina tulee kädenvääntöä kun rupeaa porukka keskustelemaan
"Suu auki, setällä on tässä namia" :xmas:Pysy valveilla ja ota nami.opcorn:
Turha yrittää, mä muistan että oot kommari. :kieh: :kiss:Joo ei puhuta maahanmuutosta
Otteko tämmöstä sarjaa kukaan kattonu?
Luther (TV Series 2010 ) - IMDb
*vaihtaa ovelasti puheenaihetta*
no paska mikä paska muttei oo varaa vaihella nyt poiskaan ,se on ajettava niin kauan kun koossa pysyy.Sulla on Saksasta tuotu auto. Jumalan siunasta, vaihda äkkiä pois! Mulla on erittäin huonoja kokemuksia noista.
Suomi-autoissa on suomenkielinen huoltokirja.
Noista merkinnöistä en minäkään ymmärrä, saksaa ei puhuta täälläkään.
Väärin! Olen punaviherkukkahattupipertäjä :xmas:Turha yrittää, mä muistan että oot kommari. :kieh: :kiss:
täytelakua sitten tänne kiiiitooosPysy valveilla ja ota nami.opcorn:
mitenkä tää kuulosti nyt kauheen härskiltä"Suu auki, setällä on tässä namia" :xmas:
härskiys on kuulijan korvassa :saint:mitenkä tää kuulosti nyt kauheen härskiltä
Lähtee pikana. Mutta just kerroit, että et syö ihan kaikkea, eli nuo maut näyttäis olevan mansku, bansku, toffee ja choko. Onko jokin joka ei kelpaa?täytelakua sitten tänne kiiiitooos
Taitaa olla jotain suuhunpantavaa tiedossa..mitenkä tää kuulosti nyt kauheen härskiltä
Volkkareissa on noiden lukkojen kanssa (muistaakseni sullakin, Sussun autosta puhumattakaan) aina ongelmia, mutta jos talvella ilmenee muita vikoja, se johtuu siitä, että se on Saksan tuonti, eikä ihan samanlailla Suomen oloissa toimiva. Ja nyt joku saattaa sanoa, että nykypäivänä ei ole enää mitään eroa. Kyllä sillä vaan on. Niin monta olen nähnyt ja yksi ollutkin Saksan tuonti ja ihan paskaa! Ei lämpiä, ei meinannut lähteä käyntiin (diesel oli) pakkasella yms...no paska mikä paska muttei oo varaa vaihella nyt poiskaan ,se on ajettava niin kauan kun koossa pysyy.
Eli kommari.Väärin! Olen punaviherkukkahattupipertäjä :xmas: