The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltoja vielä..tulikin tiirailtua kaks jaksoa sitä Vampire diariesia ja olihan tuo aika...hmm. jännä. Kaikki sanoo että se paha veli ois ihqumpi mut miulle se oli vähän liikaa.

Mut tuntuu että pitää tuota lisääkin katsoa kuhan taas on aikaa keskittyä:)

Kyllä muuten jytisee täällä ja välkkyy kans..saakohan tässä nukuttua ees..?:O
Niin siis se on niistä komeampi. Kun luonnekin lasketaan niin mulle ei kelpaa sarjamurhaajat, ei edes parannuksen tehneet :D

Jep, näin minä sen ymmärrän :).

Eli kandee nyt vaihdattaa ne myös. Ja kannattaa oikeesti pitkin vuotta tsekata, syökö auto mitenkä öljyä ettei tule ikäviä yllätyksiä eli se öljytikku ei autossa suotta ole :).
kyllä mä sitä tikkua olen tiiraillut:) no en ihan viime aikoina tosin ja siksi meinasinkin et mitäköhän merkkiä pitäs ostaa et saisin siihen nyt hätävarakas ja pika-avuks lisättyä ennen sitä vaihtoa.

kyllä mä sitä tikkua olen tiiraillut:) no en ihan viime aikoina tosin ja siksi meinasinkin et mitäköhän merkkiä pitäs ostaa et saisin siihen nyt hätävarakas ja pika-avuks lisättyä ennen sitä vaihtoa.
Mahtaakohan sun konehuoneessa olla siitä mitään tarramerkkitsydeemiä tai vaikka ovensyrjässä - siitä näkis mitä merkkiä on käytetty. Ja jos tikusta kattomalla riittää ainetta vielä, niin en mä lähtis sitä lisäämään ennen huoltoa.

Mahtaakohan sun konehuoneessa olla siitä mitään tarramerkkitsydeemiä tai vaikka ovensyrjässä - siitä näkis mitä merkkiä on käytetty. Ja jos tikusta kattomalla riittää ainetta vielä, niin en mä lähtis sitä lisäämään ennen huoltoa.
ei mun konehuoneessa mitään tarroja tai merkintöjä ole ja mitään öljyjä tarvi ,ne löytyy ihan omasta takaa kyllä:D

no vakavasti juu,en ole katellut mut vois kai sitä huomenna tutkia senkin ja samalla kattoo tikun mut luulen et sinne tarvii kyl lisätä kun ei oo hetkeen lisätty.

kahvikirahvi
ei mun sängyssä kyllä ole mitään: / ei edes kummallisuuksia.
Hei muuten halusiksää tulla sillä lomallas täällä mun tykönä käymään? Paa mulle yyveetä jos haluut tulla niin sumplitaan! :)

Mutta ny sänky kutsuu, menin jos ysiks aamulla salille, kävin uimassa päivällä ja töissä oli vähän onkkelmia kun oli tulva, niin jo joutaa petiin. Hyvät yöt kaikille :wave:

Hei muuten halusiksää tulla sillä lomallas täällä mun tykönä käymään? Paa mulle yyveetä jos haluut tulla niin sumplitaan! :)

Mutta ny sänky kutsuu, menin jos ysiks aamulla salille, kävin uimassa päivällä ja töissä oli vähän onkkelmia kun oli tulva, niin jo joutaa petiin. Hyvät yöt kaikille :wave:
mää laitan yyveetä joku päivä,nyt ei jaksa ni katellaan...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä