The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No vissiin joo kun Bemari meinaa lässähtää nokkaan. Mutta kyllä tuli sille suomenruotsalaiselle selväksi, että täällä junttilassa ei ajella noin ja täällä on vaan kaista / per auto.
Tais tulla "saatanan runkku" , "pullopersesika" ja kaikkea muuta ystävällistä. "Homo" jäi sentään tällä kertaa.
Mä olen harvinaisen epäkohtelias kun multa menee hermot. :(
tuo taitaa kuitenkin olla melko yleistä joillain pienimmillä teillä?

kahvikirahvi
No vissiin joo kun Bemari meinaa lässähtää nokkaan. Mutta kyllä tuli sille suomenruotsalaiselle selväksi, että täällä junttilassa ei ajella noin ja täällä on vaan kaista / per auto.
Tais tulla "saatanan runkku" , "pullopersesika" ja kaikkea muuta ystävällistä. "Homo" jäi sentään tällä kertaa.
Mä olen harvinaisen epäkohtelias kun multa menee hermot. :(
Oot keksiny niin hauskan haukkumanimikkeen että en viiti mainita käytöksestäsi :LOL: :LOL:

Mutta kyllähän sitä säikähtää jos tulee auto vastaan omalla kaistalla, niin vähemmästäkin kirosanat lentää. Lainaan kyllä tota pullopersesikaa sit kun menetän malttini!

no ei niitä mun aikana oo taidettu kertaakaan vaihtaa ja mä en ole sitä huoltokirjaa juuri tutkaillu kun auton huollot menee ukoin kautta mutta nyt pitäs ite se öljynvaihto tilata. ja kun mä en ymmärrä oikeesti noista autoista mitään,en vaikka kuinka kattelisin sitä hemmetin huoltokirjaa.
älä välitä, en mäkään :D
sit kun ne öljyt vaihdetaan, laita kilometrit ylös
sama jonkun jakopäähihnan kanssa

mulla eksä luvannut vaihtaa öljyt yms :)
välillä aina kyselen pitäskö autolle tehdä jotain :D
saa nähdä vienkö syksyllä katsastukseen itse vai viekö eksä

mää tiedä....kai ne on huvennu ku pitäs vaihtaa muutenkin...enkä mä tiedä mite paljo sillä on ajettu viimese vaihon jälkeen,auto on vm 2004.
Jos olet ne liikkeessä vaihdattanut, niin ovat kenties merkanneet pvmn ja kilsat, sekä käytetyn öljyn siihen huoltokirjaan. Älä heitä sitä silmääsi enää pois.:mad:

Kilsoista riippumatta öljyt on hyvä vaihtaa kerran vuoteen, vaikka ajelisi vähänkin. Tuoreet öljyt talveksi. Samalla liike katsoo jäähdytin- ja jarrunesteet.

Oot keksiny niin hauskan haukkumanimikkeen että en viiti mainita käytöksestäsi :LOL: :LOL:

Mutta kyllähän sitä säikähtää jos tulee auto vastaan omalla kaistalla, niin vähemmästäkin kirosanat lentää. Lainaan kyllä tota pullopersesikaa sit kun menetän malttini!
Säikähdys/-suuttumisreaktiohan tuo oli... Vähän liiallinen kylläkin.
Ihan vapaasti, tädiltä junnuna tuon oppinut. :D

Jos olet ne liikkeessä vaihdattanut, niin ovat kenties merkanneet pvmn ja kilsat, sekä käytetyn öljyn siihen huoltokirjaan. Älä heitä sitä silmääsi enää pois.:mad:

Kilsoista riippumatta öljyt on hyvä vaihtaa kerran vuoteen, vaikka ajelisi vähänkin. Tuoreet öljyt talveksi. Samalla liike katsoo jäähdytin- ja jarrunesteet.
minä en tiiä mistään mitään,ostin auton ja ukoi käytti sen jossain mutten tiedä mitä siellä tehtiin tai en ainakaan muista. mää ajan ainaki n.sata kilsaa päivä ja siinä on vasta työmatkat.

Tsih!

..palkitsen itseni tässä greippilonkundeeruksella ja samaan hengenvetoon ilmoitan, että kävin hippelehtimässä ulkosalla ja poimin aamiaismansikat suit sait sukkelaan :)

Mies meni mun pienoisesta päivän vihjailusta onkeensa ottaneena paikalliseen paariin :O :)

Kaukosäädin on nyt mun :D!

..tosin - kehveli soikoon!! - eihän tuolta telkusta tuu nyt yhtään niin mittään :kieh:...mutta väliäkö hällä, menee tämä aivan hyvin näinkin :).

Tsih!

..palkitsen itseni tässä greippilonkundeeruksella ja samaan hengenvetoon ilmoitan, että kävin hippelehtimässä ulkosalla ja poimin aamiaismansikat suit sait sukkelaan :)

Mies meni mun pienoisesta päivän vihjailusta onkeensa ottaneena paikalliseen paariin :O :)

Kaukosäädin on nyt mun :D!

..tosin - kehveli soikoon!! - eihän tuolta telkusta tuu nyt yhtään niin mittään :kieh:...mutta väliäkö hällä, menee tämä aivan hyvin näinkin :).
csi miami alkaa ihan kohta :)

..juu, tommonen lemiläisittäin ajaminen on kyllä niin ärsyttävää ettei mikään :kieh:

Samaa näyttävät harrastavan naapuri- ivanovit.

Viimeksi tänään lipsahti parit ärräpäät mansikanhakureissulla, kun ei niin millään voi pysyä omalla kaistallaan.

IhanaValo
Iltoja vielä..tulikin tiirailtua kaks jaksoa sitä Vampire diariesia ja olihan tuo aika...hmm. jännä. Kaikki sanoo että se paha veli ois ihqumpi mut miulle se oli vähän liikaa.

Mut tuntuu että pitää tuota lisääkin katsoa kuhan taas on aikaa keskittyä:)

Kyllä muuten jytisee täällä ja välkkyy kans..saakohan tässä nukuttua ees..?:O

öl on vissiin öljy...mut mitä on ölwechsel-service? servicen nyt tiiän.
ja sitten on joku long life motorenöl ja kummatkin on "ja" ruudussa rasti. on heinäkuussa 2012 tuollanen merkintä.
Onko saksan tuontiauto? No, eipä sen väliä. Jos viimeisin öljynvaihto on vuoden takaa, niin sinun kilometreilläsi on korkea aika varata aika öljynvaihtoon.

..on muuten melkoisen vinkeen näköistä, kun tuommonen unissakävelevä ipana hipsuttelee tässä hämärähyssyssä silmät sepposen selällään mun eteeni puhumaan puoliksi sekavia ja puoliksi tolkullisia juttuja tyyliin.."..'höpöti höpöti*...missä on äiti...joko se ehti kauppaan...vai minne se hävis..*höpöti höpöti*..missä on äiti.."...

Ja asiansa selvitettyään kääntyy kannoillaa ja hipsuttelee takaisin sänkyynsä - minä tietty perässä varmistaen että tie käy sinne...

:D - melkoisia yökiitäjiä nämä meijen mukelot!

kahvikirahvi
Mun oloni alkaa olemaan vatta täynnä, josko kohti sänkyä kohta. Kirja kainaloon, ja se mun jättimäinen krokotiilini kun nyt ei oo muuta sängynlämmittäjää.

..kunhan perse nousee tästä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä