The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yksi asia jota pitää kysyä taasen liittyyen autoihin...noloa kysyä mutta en mä tiedä mitään:ashamed: nii kun pitäs ostaa joku oöjypönikkä niin onko sillä nyt sitten väliä millanen se on...et eikai autoille siis eri merkeille ole mitään omia öljyjä...

Viimeksi muokattu:
Yksi asia jota pitää kysyä taasen liittyyen autoihin...noloa kysyä mutta en mä tiedä mitään:ashamed: nii kun pitäs ostaa joku oöjypönikkä niin onko sillä nyt sitten väliä millanen se on...et eikai autoille siis eri merkeille ole mitään omia öljyjä...
ei sun kannata ostaa öljyä vaan viet auton huoltoon ja käsket vaan vaihtaa ne

luet laskusta mitä sinne pantiin ja jos pitää lisätä niin laitat samaa

Ei varsinaisesti eri merkeille.

Onko moottoriöljy päässyt hupenemaan? Paljonko ajettu viimeisen öljynvaihdon jälkeen? Auto uudehko vai vanhahko?

Jos täydentää, niin täydentää samalla mitä koneessa jo on.

Öljysuositukset löytyvät auton ohjekirjasta. Mutta paljon ajetun vanhan koneen sisuksissa ihan ohuimmat täyssynteettiset öljyt eivät tahdo pysyä.

kahvikirahvi
Mää muistan ala-asteelta asti vältelleeni kaikkea liikuntaa parhaani mukaan, mutta nytten kun on alkanu liikkumaan, ei se vieläkään oo kivaa mutta perästä päin tulee hyvä fiilis että JEE MÄ JAKSOIN!
Ja varmaan palkittee sitten jos/kun tuloksia näkyy kropassa.

Mää muistan ala-asteelta asti vältelleeni kaikkea liikuntaa parhaani mukaan, mutta nytten kun on alkanu liikkumaan, ei se vieläkään oo kivaa mutta perästä päin tulee hyvä fiilis että JEE MÄ JAKSOIN!
Ja varmaan palkittee sitten jos/kun tuloksia näkyy kropassa.
Kaikki sanoo aina että sit ku on liikkunu nii tulee hyvä olo. Joo tulee se. Koska kun kärsimys loppuu niin olo paranee. Mut jos en ois ees lähteny kuntoileen ni olis ollu koko ajan hyvä olo.

Ei varsinaisesti eri merkeille.

Onko moottoriöljy päässyt hupenemaan? Paljonko ajettu viimeisen öljynvaihdon jälkeen? Auto uudehko vai vanhahko?

Jos täydentää, niin täydentää samalla mitä koneessa jo on.

Öljysuositukset löytyvät auton ohjekirjasta. Mutta paljon ajetun vanhan koneen sisuksissa ihan ohuimmat täyssynteettiset öljyt eivät tahdo pysyä.
mää tiedä....kai ne on huvennu ku pitäs vaihtaa muutenkin...enkä mä tiedä mite paljo sillä on ajettu viimese vaihon jälkeen,auto on vm 2004.

mä mitään kanaruokaa nähny muutakun kanapastan ja kanakorin.toi pasta olis muuten varmaan ihan hyvä mutta se kananrinta on marinoitu valkosipulissa ja sitruunassa ja minä en valkosipulia syö.kanakorikin taitaa olla aika raskas syötävä mitä nyt vanhasta muistista muistan kun joskus sata vuotta sitten sellasen syönyt ni edes jaksanu kaikkea.
kanakori on :p

oikasevat :whistle:
No vissiin joo kun Bemari meinaa lässähtää nokkaan. Mutta kyllä tuli sille suomenruotsalaiselle selväksi, että täällä junttilassa ei ajella noin ja täällä on vaan kaista / per auto.
Tais tulla "saatanan runkku" , "pullopersesika" ja kaikkea muuta ystävällistä. "Homo" jäi sentään tällä kertaa.
Mä olen harvinaisen epäkohtelias kun multa menee hermot. :(

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä