The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi köppö,huomenna pitäs sitten mennä syömään kuulemma johonki raflaan,mä sellasissa käy,mitä mä sitten tilaan kun olen ehkä pikkiriikkisen ronkeli tai no en tosiaan tykkää mistään erikoisista.On onneks kuulemma sitten sellanen rento paikka ettei mikään pukumesta mutta silti... ja taas sitten vaate ongelma,ollaan kuitenkin niin sisä kuin ulkotiloissakin et pitäs sitten sopia kumpaakin.Voi kamala kun tää menee taas vaikeeks:ashamed:
Tilaat pihvin. Ja lohkopottusia. Päätin juuri asian puolestasi, enkö ole kiltti?

Mutta jos Heinäkuussa joudut miettimään sisä- ja ulkovaatetusta, niin miten himputissa pärjäät Helmikuussa?:confused:

Tilaat pihvin. Ja lohkopottusia. Päätin juuri asian puolestasi, enkö ole kiltti?

Mutta jos Heinäkuussa joudut miettimään sisä- ja ulkovaatetusta, niin miten himputissa pärjäät Helmikuussa?:confused:
Piffit on kalliita...maksatko sää sitten sen?

helmikuussa syödään vaan sisätiloissa nyt pitää samoilla vaatteilla istua sekä sisällä että ulkona.

samaa oon joutunu ihmettelemään lukuisia kertoja

eipä sillä, menee mullakin joskus yli mutta mä oonkin isnööri
Paras mitä oon kuullu, kun kainosti valitin että mediumin tilattuani sain kypsän, oli tarjoilijan kommentti "No varmaan sun olis kannattanu tilata medium miinus."

Olin vähän että mistäs v*tusta tuon ois voinu tietää. Asiakas on vissiin aina väärässä :LOL:

• Tykkää
Reactions: famipala
ravintolassa kaikki on aivan törkeen kallista, varsinkin juomat

kana on yleensä halvinta jos laskun suuruus mietityttää
mä mitään kanaruokaa nähny muutakun kanapastan ja kanakorin.toi pasta olis muuten varmaan ihan hyvä mutta se kananrinta on marinoitu valkosipulissa ja sitruunassa ja minä en valkosipulia syö.kanakorikin taitaa olla aika raskas syötävä mitä nyt vanhasta muistista muistan kun joskus sata vuotta sitten sellasen syönyt ni edes jaksanu kaikkea.

mä mitään kanaruokaa nähny muutakun kanapastan ja kanakorin.toi pasta olis muuten varmaan ihan hyvä mutta se kananrinta on marinoitu valkosipulissa ja sitruunassa ja minä en valkosipulia syö.kanakorikin taitaa olla aika raskas syötävä mitä nyt vanhasta muistista muistan kun joskus sata vuotta sitten sellasen syönyt ni edes jaksanu kaikkea.
Ravintolassa saa jättää ruokaa. Paitsi ehkä jos äitisi on siellä töissä :xmas:

Tokkopa vain. =)
Väärä laji tai kunto ei kohdillaan suorituksen vaativuuteen nähden.
Jos pitää mennä paikasta A paikkaan B, niin ei tule pitää kiirettä, vaan lähteä aikaisemmin. Jos tuo väli pitää päästä mahdollisimman nopeasti, niin auto on keksitty.

Jos taas pitää nostaa rautaa ilmaan, niin tunkki.

Vatsalihaksia taas tulee harjoitettua syömällä.

Oikein fiinit ravintelit ovat tämän asian ratkaisseet sillä, että annoksesta ei tule kylläiseksi edes kissanpentu.
kuten aiemmin todettu tää on kuulemma sellanen rento mesta ei mikään fiini ravinteli et siksi kai mäkin sinne uskallan en mä minnekkään pukuravintolaan menis,ei tää kuitenkaan mikään hese ole. yhtään en tiedä kun en ole käynyt koskaan mutta näin mulle kerrottiin.

kahvikirahvi
Damn mikä päivä. Ystävä kerto huonoja uutisia terveyteensä liittyen, ja töissä oli tulva. Voi tsiisus. Tästä hyvästä korkkaan kyllä elämäni ekan garagen, eiks se oo kovassa huudossa?
Mut eka iltapalaa.

takametsien pertti
Jos pitää mennä paikasta A paikkaan B, niin ei tule pitää kiirettä, vaan lähteä aikaisemmin. Jos tuo väli pitää päästä mahdollisimman nopeasti, niin auto on keksitty.

Jos taas pitää nostaa rautaa ilmaan, niin tunkki.

Vatsalihaksia taas tulee harjoitettua syömällä.
Kyllä siihe o himo tullu.
Yhtä kärsimystä, jos ei pariin päivään kykene.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä