The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eipä tuo salaisuus liene, joten strategiset mittani ovat 171/70
Muita mittoja älä kysele, koska en tosiaankaan tiedä edes kengännumeroani.
ketjun miehet ne vaan lyhenee:D tai no en muista paljonko PKn pituus on tai onko edes sanonut mut Ruutiksen ja Arieksen muistan kyl. ja nyt toi Pertti. No toisaalta mikäs ite oon sanomaan kun itellä pituutta vaivaset 160cm:D

voi vinde sentäs,pirhanan tammerfest on ihan väärällä viikolla! Oisin voinut vaikka sinne ampasta vaikka matkaa onkin mutta ois lomat päällänsä sillon mutta kun se on väärään aikaan,ei sovi oikein mun aikatauluun*möh*

..no nih! Tämäkin vielä...nyt näkkyy niin punaista jotta |O!!!!

:saint:...:rolleyes:...:D

...meitsi pakastaa mansmönniäisiä :p :D! Ja häätää topakkana nuita alati nappaavia herkkumönstereitä kaulimen kera hus muuanne, jotta jotain saisin pakkaseenkin :D...

Ihanaa puuhaa...paitti että mun pjärssiillä ei näemmä olekaan tämän homman turnajaiskestävyyttä :O

:saint:...:rolleyes:...:D

...meitsi pakastaa mansmönniäisiä :p :D! Ja häätää topakkana nuita alati nappaavia herkkumönstereitä kaulimen kera hus muuanne, jotta jotain saisin pakkaseenkin :D...

:O
Sinne herkkusuiden suihin ne katoavat joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Niitä maskuja vaan pitää hankkia riittävästi pakastelupäivää varten. Pikkuisilla on tärkeä homma laadunvalvonnassa testaamassa ovatko kyseiset manskut pakastamisen arvoisia. Kunhan eivät kuumeeseen asti ahmi.

Sinne herkkusuiden suihin ne katoavat joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Niitä maskuja vaan pitää hankkia riittävästi pakastelupäivää varten. Pikkuisilla on tärkeä homma laadunvalvonnassa testaamassa ovatko kyseiset manskut pakastamisen arvoisia. Kunhan eivät kuumeeseen asti ahmi.
Totta, ja saavat kyllä napsiakin :). Onneksi omasta maasta tulee sitten heti näitä äkkiä mulle nyt- herkkuja, niitä ei nyt pakkaseen asti saa.

Mansikkakuume onkin sitten poishuono- juttu, onnekseen uskovat kun toppuuttelen.

ketjun miehet ne vaan lyhenee:D tai no en muista paljonko PKn pituus on tai onko edes sanonut mut Ruutiksen ja Arieksen muistan kyl. ja nyt toi Pertti. No toisaalta mikäs ite oon sanomaan kun itellä pituutta vaivaset 160cm:D
..jokaiselle luotu vartta just sen verran kuin on tarpeen ja hyväksi :)

Ei se kyllä hyvä ole olla aivan liian pitkäkään...meijen suvussa kun riittää hongankolistelijoita ihan tarpeeksi, niin menee se elo ja olo hankalaksi, jos ei kaupoista löydä päälle pantavaa jalkineista puhumattakaan, se pituus käy silloin pussin päälle turhan rankasti.

..jokaiselle luotu vartta just sen verran kuin on tarpeen ja hyväksi :)

Ei se kyllä hyvä ole olla aivan liian pitkäkään...meijen suvussa kun riittää hongankolistelijoita ihan tarpeeksi, niin menee se elo ja olo hankalaksi, jos ei kaupoista löydä päälle pantavaa jalkineista puhumattakaan, se pituus käy silloin pussin päälle turhan rankasti.
niin,en mä sitä millään pahalla sanonut:) tuo 180-185 on sellanen...no sellanen et ite ehkä kiinnittää huomion mutta ei se meinaa et lyhyempi tai pidempi ois mitenkään huonompi,omat ongelmansa niissä kummassakin ihan samal taval ku siinä onko leveys suunnassa minkäkokonen jokanen on sellanen kun on. Kyllä mä olen silmäni iskenyt 175-190cm oleviin miehiin että..toi 180 on sellanen normi mihin ite ehkä eniten "haksahtaa". Ite tunnen olevani ihan sopiva pituudeltani vaikka joskus tulee olo et kun ois edes 5cm lisää mutta kyllä mä olen tyytyväinen tähän pituuteen.

niin,en mä sitä millään pahalla sanonut:) tuo 180-185 on sellanen...no sellanen et ite ehkä kiinnittää huomion mutta ei se meinaa et lyhyempi tai pidempi ois mitenkään huonompi,omat ongelmansa niissä kummassakin ihan samal taval ku siinä onko leveys suunnassa minkäkokonen jokanen on sellanen kun on. Kyllä mä olen silmäni iskenyt 175-190cm oleviin miehiin että..toi 180 on sellanen normi mihin ite ehkä eniten "haksahtaa". Ite tunnen olevani ihan sopiva pituudeltani vaikka joskus tulee olo et kun ois edes 5cm lisää mutta kyllä mä olen tyytyväinen tähän pituuteen.
Enkä mä niin sitä ajatellutkaan :) *tarjoaa rauhanmansikkaa*...kunhan pölötin.

...mä muuten eilettäin iskin silmäni ihan älyttömän charmanttiin kapteeniin :rolleyes: :p...

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Uwaah, olipa mukava päivä...siis tähän asti. Parhaan kaverin kans syömässä, vähän kaupoilla ja vielä kahvilla. No nyt pitäski sitten opiskella ja siivota, ei niin kivaa.
:wave: - heipsundeerusta :)!

Onpas sulla ollut kiva päivä :). Kyllähän tuolla laadukkaan ja rentouttavan tapaamisen suomalla draivilla nuokin hommat selättää suit sait sukkelasti - kokeilepa vaikka :)!

*ottaa mansikan vastaan* :)

mää kans haluun..iskee silmäni johonkuhun*heitää silmän jos osuis ja uppois*
:D

Ei mutta tuohon kapteeniin palatakseni :p...me käytiin eilettäin pienellä risteilyllä koko kööri ja ilma oli mitä heppeimmillään, koko botski täynnä kauniita hymyileviä ihmisiä, niin - koko paketin vain kruunas aivan mielettömän komea ja charmantti kapteeni...jota kyllä kahtelin ja ihastelin aivan röyhkeesti ja estottomasti (arskalasit on oivallinen keksintö :rolleyes:)...voisin vaikka mennä hetikohta uudestaan samaiselle risteilylle :p...

Sielu lepäs...jos silmäkin ;)...maisemat oli hulppeat ja...mä en voi vain sille mitään, että mun likellä pitää olla vesistöä tai merimaisemaa :).

:wave: - heipsundeerusta :)!

Onpas sulla ollut kiva päivä :). Kyllähän tuolla laadukkaan ja rentouttavan tapaamisen suomalla draivilla nuokin hommat selättää suit sait sukkelasti - kokeilepa vaikka :)!
Voipa olla, tähän asti olen kokeillut vain väärää metodia, eli roikun palstalla lukemassa jotain "Seksikokemukset ja Se Oikea" -ketjua jostei tuu ku paha mieli.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä