The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Volkkareissa on noiden lukkojen kanssa (muistaakseni sullakin, Sussun autosta puhumattakaan) aina ongelmia, mutta jos talvella ilmenee muita vikoja, se johtuu siitä, että se on Saksan tuonti, eikä ihan samanlailla Suomen oloissa toimiva. Ja nyt joku saattaa sanoa, että nykypäivänä ei ole enää mitään eroa. Kyllä sillä vaan on. Niin monta olen nähnyt ja yksi ollutkin Saksan tuonti ja ihan paskaa! Ei lämpiä, ei meinannut lähteä käyntiin (diesel oli) pakkasella yms...
Mutta kesällähän ne on ihan toimiva.
Nykyisessä autossa on se hyvä puoli että vaikka talvella ois kuinka paljon pakkasta, se lähtee AINA käyntiin, ILMAN mitään lämmitysroikkia! ;)
juu on ongelmia lukkojen kanssa,edelleen yks ovi temppuilee.Sähköjärjestelmä on muutenkin ihan sekasin. tiedän kyllä et se ei ole suomen oloihin tarkotettu mutta se on nyt siinä ja pysyy. seuraava auto on kyllä joku toyota corolla,ne on kestäviä ja toimivia.

Miksipä se vanhan elämä muuttuis :D
Kyllä sitä voipi nuortua...

Kaksi vanhempaa herrasmiestä keskusteli vanhainkodin pihalla:

- Kuules, olen 83v ja joka paikkaa kolottaa ja särkee. Kuinkas sinä voit?
- Jaa minä? - Aivan kuin vastasyntynyt lapsi.
- Kyllä käyp katteeks...
- En ny sanoisi. Ei hiuksia, ei hampaita ja sitäpaitti taisin juuri sotkea vaippani.

Kyllä sitä voipi nuortua...

Kaksi vanhempaa herrasmiestä keskusteli vanhainkodin pihalla:

- Kuules, olen 83v ja joka paikkaa kolottaa ja särkee. Kuinkas sinä voit?
- Jaa minä? - Aivan kuin vastasyntynyt lapsi.
- Kyllä käyp katteeks...
- En ny sanoisi. Ei hiuksia, ei hampaita ja sitäpaitti taisin juuri sotkea vaippani.
Joo tommosta se tuppaa tuolla vanhustentalossa olemaan :D

Eiks ne banskulakut piristäneetkään?

Jotenkin niin tyypillistä meikäläisen tuuria. Kun nainen sanoo olevansa unikaveria vailla, niin hän tahtoo mennä ihan oikeesti nukkumaan.:ashamed:
piristi ne hetken mutta nyt ei vaan pysy edes tikuilla silmät auki.

:hug: viekkupaikka on tänää vapaa,huomenna en ole kotona joten sitten ei pääse et parempi tulla nyt kun vielä voi.

öitä nyt kuitenkin jok`ikiselle :kiss:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä