The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä ei nakkeja ja muuseja kovin tiheään näy, lapset edes tykkää siittä.
Pottu onkin semmoinen, että sitä ei kuulu tarjoilla puolivalmisteena. Keittämisen jälkeen pottu on puolivalmiste, koska sen voi vielä paistaa. Tai laittaa muusiksi, mutta se muusikin on vielä puolivalmiste, koska sen voi laittaa uuniin.

Nakit palasina muusin joukkoon ja vuoka uuniin. Sit se on isin nakkivuoka, eikä tylsä nakit ja muusi.

IhanaValo
Huomenta!

Ei oikeen ehtiny mitään unia kattelemaan, esikko nukahti illalla jo kasin aikoihin migreenikohtauksen jälkeen kun lääkkeen sai niin ois pitäny muistaa että aamulla sit pompitaan ties mihin aikaan ylös. Tänä aamuna se ties mikä aika oli vaille puol 4 kun eka kerran kävi tökkäämässä ja kysymässä joko saa nousta..|O

Siitä sitten tasaseen tahtiin puol 7 asti jolloin en enää jaksanu ja nousin ylös.

IhanaValo
Jei! Huusin yhden kirjan mitä oon metsästänyt jo jonkin aikaa, kirjakaupassa maksanu vähän liikaa et ois raaskinut. Ja siis hintaa ei ollu kovin montaa euroa ja mukana tulee pari muutakin kirjaa :) Lastenkirjasta siis kyse.

Vielä kun löytäis yhen toisen kirjan mikä olis ihana, mut on tuokin yks jo ilonaihe :)

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28692502:
Heippa :) :wave:

Kävin heittään 4 km aamulenksun tossa 7 aikaa, nyt oottelen kaksosia ja kummipoikaa kyläileen :) Huomenna sitte sellanen 2h juoksulenkki jossain vaiheessa päivää :)
Hei suakin näkee täällä pitkästä aikaa :kiss:

Mää ajattelin pitää lepopäivän juoksusta ja reenaamisesta tänään, on tullu lähiaikoina tehtyä joka päivä jotain niin josko tänään ei tekis yhtään mitään. Keskityn kotisiivoukseen.

Huomenta vaan!

Tulipas nukuttua ihan urakalla tai ainakin siltä tuntuu:) Aamupala syöty,nyt tarvis sitten suihkun kautta ja sit keksiä mitä päällensä laittaapi iltasella. Lähtö n.5h päästä.
Unet oli taas vähän sitä luokkaa :whistle: Mistä mahtaa johtua et nyt jo kahtena yönä nähnyt sellasia unia.

Viimeksi muokattu:
Hei suakin näkee täällä pitkästä aikaa :kiss:

Mää ajattelin pitää lepopäivän juoksusta ja reenaamisesta tänään, on tullu lähiaikoina tehtyä joka päivä jotain niin josko tänään ei tekis yhtään mitään. Keskityn kotisiivoukseen.
:kiss:
Mä oon vähän jämähtäny tonne irl-elämään, en ees enää jokailta jaksa laittaa konetta päälle. Kännyllä käyn sitte sen mitä tarvii..

Pitää olla myös vapaapäiviä, se on hyväksi ja kunto kasvaa levossa, ei rasituksessa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28692704:
:kiss:
Mä oon vähän jämähtäny tonne irl-elämään, en ees enää jokailta jaksa laittaa konetta päälle. Kännyllä käyn sitte sen mitä tarvii..

Pitää olla myös vapaapäiviä, se on hyväksi ja kunto kasvaa levossa, ei rasituksessa. :)
Eikai se todellakaan tee pahaa vaikka jämähtääkin,ehkä itekin sitten lomalla sais vähän irtaannuttua tästä ruudusta:) ainaki nyt hiukan on päässy näin viikonloppusin irtaantumaan.Onneks loma alkaa pian niin on aikaa olla ulkona enemmän kun töiden jälkeen on ihan kanttuvei eikä jaksais yhtikäs mitään.

kahvikirahvi
oisko hellan tai jääkaapin takana?

sieltähän olis sitten helppo imuroida samalla kun tarkistaa
Mää en saa meidän hellaa irti. Enkä sen puolin jääkaappiakaan varmaan, kun on niin iso. Niitten alla olis kyllä roskat edellisiltäkin asukkailta. Vuosi sitten kun mulla oli vielä katti, se tonki hellan alta vetsen, haarukan, perunasalaattipurkin kannen, kukkamultapalleroita, pölyä, koiranruokaa ym mukavaa. Sillon heräs kiinnostus siivota sen alta jos sais sen mööpelin hittoon siitä..

Mää en saa meidän hellaa irti. Enkä sen puolin jääkaappiakaan varmaan, kun on niin iso. Niitten alla olis kyllä roskat edellisiltäkin asukkailta. Vuosi sitten kun mulla oli vielä katti, se tonki hellan alta vetsen, haarukan, perunasalaattipurkin kannen, kukkamultapalleroita, pölyä, koiranruokaa ym mukavaa. Sillon heräs kiinnostus siivota sen alta jos sais sen mööpelin hittoon siitä..
ootko kokeillu, ne liikkuu yllättävän helposti

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä