paljon maksat mulle et saat tulla siivoomaan?Ensin sovitaan palkasta, ennen kuin töitä otetaan vastaan.
paljon maksat mulle et saat tulla siivoomaan?Ensin sovitaan palkasta, ennen kuin töitä otetaan vastaan.
Miehen ja naisen välinen kommunikaatio...paljon maksat mulle et saat tulla siivoomaan?
kiitos kukistaMiehen ja naisen välinen kommunikaatio...
...se on joskus todella hankalaa ja väärinymmärryksille altista.
Mutta lohduksi saat kukkia, ole hyvä. :flower:
Tästä voi hätäinen vetää ihan vääriä johtopäätöksiä. Mistä maksetaan ja kenellekiitos kukista
vaikka mikä tässä nyt tuli väärinymmärretyks kun sä saisit maksaa mul jotta pääsisit siivoo mulle enkai mää siitä maksa:saint:
Elä sie hyvä nainen suihkuun mene, lähtee riistanmaku!!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28664254:Mä ajattelin tänään palkita itteni yhdellä kylmällä siipperillä Mut ensiks suihkuun!
Mää voin ilmaiseksi tulla neuvomaan sinulle kuinka siivotaan ja katsomaan sitä päältä. Siis niinku piällysmieheksi. Se olisi sinulle erinomainen kauppa, koska yleensä piällysmiehen palkkaaminen on kalliimpaa kuin duunarin palkkaaminen.kiitos kukista
vaikka mikä tässä nyt tuli väärinymmärretyks kun sä saisit maksaa mul jotta pääsisit siivoo mulle enkai mää siitä maksa:saint:
Se on oikeutettu juttu !Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28664254:Mä ajattelin tänään palkita itteni yhdellä kylmällä siipperillä Mut ensiks suihkuun!
mä palkitten itteni vasta huomenna vaikka en kyllä tiedä mistä mutta palkitten kuitenkin siinä noin klo 16.30-17.00 tsihahtaa ekaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28664254:Mä ajattelin tänään palkita itteni yhdellä kylmällä siipperillä Mut ensiks suihkuun!
Vai että riistanmakuElä sie hyvä nainen suihkuun mene, lähtee riistanmaku!!
Mun kunnon palkinto on vasta ens viikonloppuna hotellillamä palkitten itteni vasta huomenna vaikka en kyllä tiedä mistä mutta palkitten kuitenkin siinä noin klo 16.30-17.00 tsihahtaa eka
En mä tarvii neuvojaa enkä neuvoja,osaaan kyllä hommat:saint:Mää voin ilmaiseksi tulla neuvomaan sinulle kuinka siivotaan ja katsomaan sitä päältä. Siis niinku piällysmieheksi. Se olisi sinulle erinomainen kauppa, koska yleensä piällysmiehen palkkaaminen on kalliimpaa kuin duunarin palkkaaminen.
Nyt mää myös kipasen kaapille niin saan tsihauttaaTsih..yksi pieni vaan
Näin ampparien aikaan maapesän hävittäminen tarttee hyvän suojautumisen, lapion ja ampparimyrkkyä....Pölöjä minä :headwall:....kyllä siellä eloa oli enemmän kuin tarpeeksi, hemmetti soikoon |O..!!! Jotta kukahan kumma sen sieltä sitten hävittää pois??? Ennen kuin meijen uskalikot ipanat sen kohdan sitten tosissaan hoksaavat ja lähtevät sitten tekemään omia koiruuksiaan...:snotty:...
Sä et tiedä miten hyvin mä osaan neuvoa.En mä tarvii neuvojaa enkä neuvoja,osaaan kyllä hommat:saint:
Oukkei, kiitos isosti ohjeistuksesta ! Nyt vain pitää pitää silmällä nuita ipanoita ja poikia vallankin, ettei tarvii ottaa lähempää kontaktituntumaa...Näin ampparien aikaan maapesän hävittäminen tarttee hyvän suojautumisen, lapion ja ampparimyrkkyä.
Mutta jos pesä saa siinä tämän kesän olla, niin... no amppareista talvehtii vain kuningatar. Eli syksyllä, kun ampparit on kadonneet, niin pesä on helpompi hävittää ihan vaan aukikaivamalla.
Voi ryönä, pikkasenko oon kyllä nyt katteellinen...kuulostaa niin ihanalta ! Ja ansaitulta!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28664302:Mun kunnon palkinto on vasta ens viikonloppuna hotellilla
Kalliita nuo siivoojat ovatpaljon maksat mulle et saat tulla siivoomaan?
no voithan tulla kokeileeSä et tiedä miten hyvin mä osaan neuvoa.
Voi ryönä, pikkasenko oon kyllä nyt katteellinen...kuulostaa niin ihanalta ! Ja ansaitulta!
Olikos siellä nyt sitten se joku häppeningi? Vai muutenko vaan meinaat ...?