älä välitä sitä sattuu joskus :hug::ashamed:
älä välitä sitä sattuu joskus :hug::ashamed:
Coca-Cola on tuttua tavaraa, mutta tuo Villiru- Cola ei raksuta sitten lainkaan.Ostin villirucolaa,en ole ennen maistanut ja phtyi kun oli kamalaa:x tollasta syö erkkikään.
tollasta kamalaa vihertävää heinää se on jota voi laittaa ruokiin.en osta kyllä enää toiste sen vert kamalaa tavaraa.Coca-Cola on tuttua tavaraa, mutta tuo Villiru- Cola ei raksuta sitten lainkaan.
Hereillä vielä, telkkua kattelen samallakeitäs täällä vielä heiluu hereillä?mua ei nukuta vielä yhtään joten keksitään nyt jotain kivaa
Hereillä vielä pitkään. Lueskelen Silmarillionia ja kohta laitan yöleffaksi "Kaksi Tornia".keitäs täällä vielä heiluu hereillä?mua ei nukuta vielä yhtään joten keksitään nyt jotain kivaa
ei se uni sullekkaan maistu?Hereillä vielä, telkkua kattelen samalla
mää tuubitan ja telkkukin päällä mutta ei sieltä mitään tule,pientä esivalmistelua huomiselle ja silleen.Saa aamulla nukkua rauhassa ja herätä omaan tahtiin.Hereillä vielä pitkään. Lueskelen Silmarillionia ja kohta laitan yöleffaksi "Kaksi Tornia".
Jossainvaiheessa kylläei se uni sullekkaan maistu?
ehkäpä täälläkin niin käy mutta ei tunnu ihan vielä tapahtuvan.Jossainvaiheessa kyllä
Netissä roikkuminen muuten on yksi tehokkaimpia unen tappajia. Meikäläistä asia ei just nyt haittaa, vuorokausirytmi on sekaisin, niin itsensä pitää pakottaa siihen takaisin, vaikka yhden vuorokauden valvonnalla.ehkäpä täälläkin niin käy mutta ei tunnu ihan vielä tapahtuvan.
Tulin takaskeitäs täällä vielä heiluu hereillä?mua ei nukuta vielä yhtään joten keksitään nyt jotain kivaa
Mä suosittelen Vuorisen tuotantoa lukemiseksiHereillä vielä pitkään. Lueskelen Silmarillionia ja kohta laitan yöleffaksi "Kaksi Tornia".
Ravintolassa niitä tungettiin lähes jokaiseen annosruokaan, aina ne tuli takas. Ikinä niitä kukaan syönytollasta kamalaa vihertävää heinää se on jota voi laittaa ruokiin.en osta kyllä enää toiste sen vert kamalaa tavaraa.
Mä taas nyt haaveilen iltapalana täytettyjä lihapullia ja siihen selleri,palsternakka,porkkana vihersalaatti Mutta arvaa onko mulla kaapissa selleriä ja palsternakkaa..täytynee muokata taas jotain..Ravintolassa niitä tungettiin lähes jokaiseen annosruokaan, aina ne tuli takas. Ikinä niitä kukaan syöny
mikäs sun rytmin laittanu sekasin,työtkö?Netissä roikkuminen muuten on yksi tehokkaimpia unen tappajia. Meikäläistä asia ei just nyt haittaa, vuorokausirytmi on sekaisin, niin itsensä pitää pakottaa siihen takaisin, vaikka yhden vuorokauden valvonnalla.
mä en oo mikään lukija tyyppi mut oon monesti miettiny et pitäskö noita Vuorisen kirjoja lukea ne vois olla sellasii et mäkin jaksaisin loppuun asti lukea.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28665175:Mä suosittelen Vuorisen tuotantoa lukemiseksi
Tällä kertaa menossa painajainen piparitalossa.
On luettu. Just taannoin uusintana "vaippaihottuma", mutta ei nuo oikein uusintakierrosta kestä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28665175:Mä suosittelen Vuorisen tuotantoa lukemiseksi
Tällä kertaa menossa painajainen piparitalossa.
en yhtään ihmetteleRavintolassa niitä tungettiin lähes jokaiseen annosruokaan, aina ne tuli takas. Ikinä niitä kukaan syöny