Enempivähempi unihäiriöinen olen ollut jo toistakymmentä vuotta.mikäs sun rytmin laittanu sekasin,työtkö?
Enempivähempi unihäiriöinen olen ollut jo toistakymmentä vuotta.mikäs sun rytmin laittanu sekasin,työtkö?
Nyt mun rupes tekeen mieli uunikasviksia ja paistettua lohta nälkäääAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28665192:Mä taas nyt haaveilen iltapalana täytettyjä lihapullia ja siihen selleri,palsternakka,porkkana vihersalaatti Mutta arvaa onko mulla kaapissa selleriä ja palsternakkaa..täytynee muokata taas jotain..
Mä oon kans lukenu nuo monta kertaa,samoin tää DikDek sarja.. Uusinta juoppista odotellessa..eiköhän se tän vuoden puolella jo ilmestyisiOn luettu. Just taannoin uusintana "vaippaihottuma", mutta ei nuo oikein uusintakierrosta kestä.
Toinen mikä on tosi hyvää.. Lämmin kasvisraaste,mausteeksi mustaapippuria ja suolaa ( ja päälle parmesaania )Nyt mun rupes tekeen mieli uunikasviksia ja paistettua lohta nälkäää
Täällä on näköjään näitä univaikeuksista kärsiviä useempikin,minä en kyllä ole sellanen.Enempivähempi unihäiriöinen olen ollut jo toistakymmentä vuotta.
Oi kyllä kyllä kylläääh namiAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28665232:Toinen mikä on tosi hyvää.. Lämmin kasvisraaste,mausteeksi mustaapippuria ja suolaa ( ja päälle parmesaania )
En ookaan koskaan kattonu tollastaKannattaa muuten katsoa semmoista sarjaa kuin "Viikingit" history channelin tuottama tositapahtumiin perustuva sarja.
Ilmeisesti.Täällä on näköjään näitä univaikeuksista kärsiviä useempikin,minä en kyllä ole sellanen.
Minuukin rupes kiinnostaa et millasiiAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28665248:En ookaan koskaan kattonu tollasta
Minkäsmoisia "Viikinkejä" siinä olis?
Täällähän on menossa varsinainen keskiyön kokkikoulu.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28665232:Toinen mikä on tosi hyvää.. Lämmin kasvisraaste,mausteeksi mustaapippuria ja suolaa ( ja päälle parmesaania )
Näihin aikoihin yleensä tulee niin kova nälkä,että pakko kokata jotain hyvää iltapalaaTäällähän on menossa varsinainen keskiyön kokkikoulu.
mä kerksin jo innostuu*pettymys*: /Ilmeisesti.
Mulla ei tu nopeasti
... siis se uni.=)
Mutta milloin se tulee, niin heräyskeinot toisessa päässä ovat vajavaiset.
Mä muistan et kunnon ruisleipä oli niin hyvää,varsinkin voissa paistettunamulla on vaan ruisleipää ja kaakaoo mutta hyvää tääkin on*nassuti nassuti*
keitäs täällä vielä heiluu hereillä?mua ei nukuta vielä yhtään joten keksitään nyt jotain kivaa
Jaa jaa, en ollu nyt festarijumppaa suunnitellu..niin mutku sähän jumppaat ja heilut siellä festareilla siihen malliin, että siinä on jo salillakäymistä monen päivän ajaksi
Silmarillion-leffaa odotellessa...Hereillä vielä pitkään. Lueskelen Silmarillionia ja kohta laitan yöleffaksi "Kaksi Tornia".
Ei kait festarijumppia kummemmin suunnitella? Eiks niihin päädytä?Jaa jaa, en ollu nyt festarijumppaa suunnitellu
Joo onhan ne enemmän semmosia spontaaneja liikuntahetkiä. Jos sattuu löytymään joku sopiva personal trainerEi kait festarijumppia kummemmin suunnitella? Eiks niihin päädytä?
Ja jos niitä suunniteltais, niin silloin siellä pitäisi olla joku festarijumppaohjaaja paikalla.