...naaa...sulla on sitten ne semmoset ihanat pjärsiistä sopivasti piukat ....oe voe, siellä tulee niiin tasan tarkkaan monelle kylmää suihkua ikäväEn laula tällä kertaa. Ihan farkut mulla on. Ei ole mekkoja.
...naaa...sulla on sitten ne semmoset ihanat pjärsiistä sopivasti piukat ....oe voe, siellä tulee niiin tasan tarkkaan monelle kylmää suihkua ikäväEn laula tällä kertaa. Ihan farkut mulla on. Ei ole mekkoja.
:wave:Hetken tauko tuli pidettyä palstailusta, ei oikein ollut fiiliksiä pahemmin edes konetta availla viimeviikkoina..
...naaa...sulla on sitten ne semmoset ihanat pjärsiistä sopivasti piukat ....oe voe, siellä tulee niiin tasan tarkkaan monelle kylmää suihkua ikävä
pakko, pakko...voi hiisi, kun lykkää nyt tuskaa :xmas: ...kun ihan pakko on mennä, nääs
Pidä sinä ihana ihminen aivan mahtavaa iltaa :kiss:...ja nautiskele kaikilla aisteilla!
Kiesus :O...miten hyvin pistikin hetkuttamaan
Jotku asiat vain saatava yksikseen ja rauhassa käydä läpi. En sitä kiellä etteikö täällä huippu porukkaa palstaile:hug:...joskus se huilitauko on ihan paikallaankin...vaikkakin se on kyllä sanottava, että kyllä tässä hyvässä ja laadukkaassa seurassa lientyy varsin tehokkaasti omat kurjuudet ja synkistelyt
mulla farkkucaprit, valkonen toppi ja sen päällä sininen lyhythihanen paitaEn laula tällä kertaa. Ihan farkut mulla on. Ei ole mekkoja.
...toivottavasti siellä olis nyt liikenteessä ymmärtäviä ihmisiä ....
Vaikken yleensä materian hankintaan kannusta niin :flower:Mie muuten ostin itelleni farkut! Kaupasta! Ihan uutena En muista millon viimeks niin ois käynyt, mutkun mies oli maksumiehenä niin se pakotti.
Tuntui ne vähän oudolta kun tottunut löysempiin vaatteisiin, olivat ihonmyötäisemmät ku mitä miun normihousut. Hiukkasen joustavaa matskua tosin, et sikäli mukavalla tavalla oudon tuntuista
Wohuu, Ihku!!! Niin oikein teit!! Mahtavaa! Ja pointsit siipalle kun oli juonessa mukana !Mie muuten ostin itelleni farkut! Kaupasta! Ihan uutena En muista millon viimeks niin ois käynyt, mutkun mies oli maksumiehenä niin se pakotti.
Tuntui ne vähän oudolta kun tottunut löysempiin vaatteisiin, olivat ihonmyötäisemmät ku mitä miun normihousut. Hiukkasen joustavaa matskua tosin, et sikäli mukavalla tavalla oudon tuntuista
tämä mulla sellanen fiiliksiä ja tanssijalkaa nostava =)Kiesus :O...miten hyvin pistikin hetkuttamaan
Oon niin monet housut käyttäny ihan puhki ja kirpparilta kantanu "uusia" että sillä oikeutan tuon ostoksen. Ja alessahan ne oli, niinkuin ne pari toppiakin jotka kotio mukaan läks.Vaikken yleensä materian hankintaan kannusta niin :flower:
Totta puhut. Jotkut tilanteet on vain märehdittävä itekseen vaikka kuinka syvällä kävisi....eikä sitä kuitenkaan viitti toisaalta kaataa sitä omaansa miten tahtojaa...Jotku asiat vain saatava yksikseen ja rauhassa käydä läpi. En sitä kiellä etteikö täällä huippu porukkaa palstaile
Mie maksoin Ikealla niin mies lupas maksaa jos muualta ostarista jotain löydänWohuu, Ihku!!! Niin oikein teit!! Mahtavaa! Ja pointsit siipalle kun oli juonessa mukana !
...ja...kuvahan ois sitten kiva ....
Jotku asiat vain saatava yksikseen ja rauhassa käydä läpi. En sitä kiellä etteikö täällä huippu porukkaa palstaile
...uuuh...nuita silmiä....mieluusti kiitos sinne suklaaseen uppoaisin....
pidä hauskaa :wave:Se on hyt heips. :wave:
Ihanan raikas ilmestys olet ! Neiti SiniValkoinen, suven suloinen :heart:...mulla farkkucaprit, valkonen toppi ja sen päällä sininen lyhythihanen paita
ja siniset tennarit meinaan laittaa jalkaan
:wave:Se on hyt heips. :wave:
...toivottavasti siellä olis nyt liikenteessä ymmärtäviä ihmisiä ....
Grrrrr, sun kanssas, nainen !