suomineitoIhanan raikas ilmestys olet ! Neiti SiniValkoinen, suven suloinen :heart:...
suomineitoIhanan raikas ilmestys olet ! Neiti SiniValkoinen, suven suloinen :heart:...
...elä suotta kamalasti mieti ja pähkäile, menet huomenna ihan fiilispohjalla vaatekaapilles ja otat sitä mikä tuntuu silloin just hyvältäMää oon kans menossa festareille huomenna, enkä oo yhtään jaksanu ajatella että mitä sitä päälle |O
:wave:......have fun!!!!Se on hyt heips. :wave:
onhan sulla vielä aikaa miettiäMää oon kans menossa festareille huomenna, enkä oo yhtään jaksanu ajatella että mitä sitä päälle |O
...no ni, sä hankit hotpäntsit !! Ittelläskin jo ihan hotsit paikat ...Mie maksoin Ikealla niin mies lupas maksaa jos muualta ostarista jotain löydän
Sori mut oon niin kuumana etten jaksa laittaa mitään ylimäärästä päälle..mieluummin tekisin toisinpäin, siitäkään en tosin kuvaa ottais
Joo niin se yleensä menee et "fiilispohjalla"; eli sit ku ois oikeestaan jo pitäny lähtee ni kiskoo jotain puhdasta kaapista...elä suotta kamalasti mieti ja pähkäile, menet huomenna ihan fiilispohjalla vaatekaapilles ja otat sitä mikä tuntuu silloin just hyvältä
Sä oot kaunis huomennakin, mä niin tiiän sen :kiss:....
...viimehetken panikointi tuotta yleensä todella hyvän lopputuloksen *nyökkää pontevana*Joo niin se yleensä menee et "fiilispohjalla"; eli sit ku ois oikeestaan jo pitäny lähtee ni kiskoo jotain puhdasta kaapista
Kauneuskilpailuun en oo onneksi menossa
Oikein ihanaa iltaa sinulle :wave: :kiss:....mäkin häippäsen, mukavaa iltaa kaikille :kiss: :wave:
...no ni, sä hankit hotpäntsit !! Ittelläskin jo ihan hotsit paikat ...
Ja sellainen toppi mikä jättää rintojen alta paljaaksi muutaman sentin, liivejähän ei käytetä festareilla...no ni, sä hankit hotpäntsit !! Ittelläskin jo ihan hotsit paikat ...
...siis...jumaleissön mitkä polvisuccasääret ja buutsit ennen kaikkea ....Siinä miesmuotia parhaimmillaan..
:wave:mäkin häippäsen, mukavaa iltaa kaikille :kiss: :wave:
Kylmänpuoleinen kattiseni, sinun lasi se on totisesti aina täynnä ja ylikin :kiss:...viimehetken panikointi tuotta yleensä todella hyvän lopputuloksen *nyökkää pontevana*
Ei kauneuskilpailuissa olekaan niitä tosi kauniita ihmisiä
:wave:...mukavaa piipahdusta ja illanjatkoja:wave:
Ja heips muillekin, mie meen hetkeks toisaalle..
...mua on silitetty nyt myötäkarvaan ....kiitos itellesi :kiss:...Kylmänpuoleinen kattiseni, sinun lasi se on totisesti aina täynnä ja ylikin :kiss:
Tuossa on niin rajusti tyyliä, että minusta ei koskaan taida tulla noin tyylikästä.Siinä miesmuotia parhaimmillaan..
Onhan tuo hieman extremeä..Tuossa on niin rajusti tyyliä, että minusta ei koskaan taida tulla noin tyylikästä.
että et sitten suostunut mulle kotiapulaiseksi*möh* No ,sain mä itekin siivottua mut ihan vaan siksi että oli muzaa taustalla ja kun huomenna ei kerkeile siivoilee ja sunnuntaina ei taida jaksaa:snotty:Ei o tässäkään. Semmottella rennolla otteella kun tekee, eikä riehu, niin aikansa siinä menee vaikka tekemistä olisi vähänkin.
Kiva kun oot taas täälläHetken tauko tuli pidettyä palstailusta, ei oikein ollut fiiliksiä pahemmin edes konetta availla viimeviikkoina..
:hug:Jotku asiat vain saatava yksikseen ja rauhassa käydä läpi. En sitä kiellä etteikö täällä huippu porukkaa palstaile
Ei sitä peilin edessäkään jaksa loppumattomiin puhella.Jotku asiat vain saatava yksikseen ja rauhassa käydä läpi. En sitä kiellä etteikö täällä huippu porukkaa palstaile
Ensin sovitaan palkasta, ennen kuin töitä otetaan vastaan.että et sitten suostunut mulle kotiapulaiseksi*möh* :