The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..no, mää oon täällä taas :wave: :D

Olihan ihana hyppelehtiä ulkosalla, kun aurinko vielä jaksaa lekottaa mukavan lämpimästi ja pääskyset kruisailee niin vallattomina pää yläpuolella :)...

Ja oli siili jättänyt meillekin makupaloja, himputti ihan nuin vain tuli toista litraa :O...miten hitoksiin ne nuin nopiaan kypsymään rupesivat, ens viikolla sitä saakin soitella tilalle ja kysellä kiiruusti laatikoitten perään. Kyllä nämä oman maan mansikat hupenevat ihan parempaan talteen kuin pakastimen säilytettäväksi :p...

Pitihän mun sitten tolloillakin eli sain itselleni aikaiseksi pikapyrähdyksen sisätiloihin, mitäs läksin...En sitten uskonut, kun mies varoitteli, että tuossa meijän rytökasassa - pihan perällä on muutama iänkaikkinen halkokappale jäänyt kuleksimaan - on sitten maa- ampiaisten pesä....siinä kun nurkilla hippelihin, niin piti sitten aatos tulla, että viskoonpa sitten mukamas pesän likelle tuosta tommosen kivenmurikan...

Pölöjä minä :headwall:....kyllä siellä eloa oli enemmän kuin tarpeeksi, hemmetti soikoon |O..!!! Jotta kukahan kumma sen sieltä sitten hävittää pois??? Ennen kuin meijen uskalikot ipanat sen kohdan sitten tosissaan hoksaavat ja lähtevät sitten tekemään omia koiruuksiaan...:snotty:...

kiitos kukista:)

vaikka mikä tässä nyt tuli väärinymmärretyks kun sä saisit maksaa mul jotta pääsisit siivoo mulle:D enkai mää siitä maksa:saint:
Mää voin ilmaiseksi tulla neuvomaan sinulle kuinka siivotaan ja katsomaan sitä päältä. Siis niinku piällysmieheksi. Se olisi sinulle erinomainen kauppa, koska yleensä piällysmiehen palkkaaminen on kalliimpaa kuin duunarin palkkaaminen.:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28664254:
Mä ajattelin tänään palkita itteni yhdellä kylmällä siipperillä :p Mut ensiks suihkuun!
Se on oikeutettu juttu :)!

Mä kävin tässä suihkussa..ja sain kotiväen liikkeelle pällistelemään kylpyhuoneen ovelle, että mitä hittoja täällä taas kiljutaan :snotty: :D...se_tunne_kun iholla juosta kipittää PUNKKIPJÄRKKELE!!!! |O

Hyi halvattu, miten on iljettävä otus ja niin ällöniljakeöttiäinen!!!! Ja arvatkaa vaan veikö tuo suihkussa lutraaminen tuota tunnetta pois mihinkään?? Yööööökkkk...!!

Mä taijan kans kyllä tsihauttaa tässä kohtsillään, kunhan saan nämä ipanat tästä kuleksimasta :p

Elä sie hyvä nainen suihkuun mene, lähtee riistanmaku!!
Vai että riistanmaku :D

Kyllä pakko kävästä,tuli sen verran kuuma kun halirutisteli ihanan pikkasta kummipoikaa sylissä ja muutenkin pössötti tädin mussujen kanssa :heart:

Mut nyt tää tätsy menee sinne suihkuun, ainakin yks hyvä tekosyy olla pukematta vaatteita takasin päälle,ainakaan kovinkaan paljoa ;)

...Pölöjä minä :headwall:....kyllä siellä eloa oli enemmän kuin tarpeeksi, hemmetti soikoon |O..!!! Jotta kukahan kumma sen sieltä sitten hävittää pois??? Ennen kuin meijen uskalikot ipanat sen kohdan sitten tosissaan hoksaavat ja lähtevät sitten tekemään omia koiruuksiaan...:snotty:...
Näin ampparien aikaan maapesän hävittäminen tarttee hyvän suojautumisen, lapion ja ampparimyrkkyä.

Mutta jos pesä saa siinä tämän kesän olla, niin... no amppareista talvehtii vain kuningatar. Eli syksyllä, kun ampparit on kadonneet, niin pesä on helpompi hävittää ihan vaan aukikaivamalla.

Näin ampparien aikaan maapesän hävittäminen tarttee hyvän suojautumisen, lapion ja ampparimyrkkyä.

Mutta jos pesä saa siinä tämän kesän olla, niin... no amppareista talvehtii vain kuningatar. Eli syksyllä, kun ampparit on kadonneet, niin pesä on helpompi hävittää ihan vaan aukikaivamalla.
Oukkei, kiitos isosti ohjeistuksesta :)! Nyt vain pitää pitää silmällä nuita ipanoita ja poikia vallankin, ettei tarvii ottaa lähempää kontaktituntumaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28664302:
Mun kunnon palkinto on vasta ens viikonloppuna hotellilla :p
Voi ryönä, pikkasenko oon kyllä nyt katteellinen...kuulostaa niin ihanalta :)! Ja ansaitulta!

Olikos siellä nyt sitten se joku häppeningi? Vai muutenko vaan meinaat :rolleyes:...?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä