mies ei suudellut suulle häissä ja mä olen vieläkin raivoissani

• Viestiketjun aloittaja "marjo"
  • Ensimmäinen viesti
Mun mies jännitti vihkimistä niin paljon et se suuteli mua 2 kertaa ennen kun henkikirjoittaja antoi varsinaisesti luvan. :D Kolmas kerta toden sanoi ja sitten vihkijäkin naurahti et nyt saat sit oikein luvan kanssa suudella morsianta. :)
Ei siinä muuten mitään mut koko tilaisuus kesti alle 10 minuuttia et ajatteli vihkijä varmaan että on toi sulhanen innokas suutelija. :DDD

"marjo"
Mun mies jännitti vihkimistä niin paljon et se suuteli mua 2 kertaa ennen kun henkikirjoittaja antoi varsinaisesti luvan. :D Kolmas kerta toden sanoi ja sitten vihkijäkin naurahti et nyt saat sit oikein luvan kanssa suudella morsianta. :)
Ei siinä muuten mitään mut koko tilaisuus kesti alle 10 minuuttia et ajatteli vihkijä varmaan että on toi sulhanen innokas suutelija. :DDD
awws.. suloista :heart:

"vieras"
Mä en ole mikään lapsellinen urputtaja ja omat hääni vietin kahden todistajan läsnäollessa koska ukkoa ei olisi vähempää voineet häät kiinnostaa. Silti voin kuvitella itseni aika suutuksissa ja jotenkin hyvin nolona, jos mies ei kehtaisi suudella suulle vihkimisen jälkeen, jotenkin se kuuluu asiaan, ehdottomasti.

"vieras"
[QUOTE="marjo";28572838]häistä on kohta kaksi viikkoa ja kutsuttiin 300, joista kaikki tuli paikalle. kirkko oli täynnä ja kaikki meni kuten pitikin, mutta mies suuteli minua poskelle. :( kysyin illalla kun oltiin kahdestaan syytä, niin hän kertoi ettei kehdannut niin ison väkijoukon edessä alkaa imuttelemaan kanssani. illalla yritti kaikkea, suudella suulle ja puhua kivoja, mutta minä vaihdoin vaatteet ja aloin katsoa telkkua hotellihuoneessa. häämatkan peruin kun suutuin niin.

suutuinko turhasta?[/QUOTE]

Ja minä olisin halunnut naimisiin ennen vauvan syntymää ja siitäkin jo joku oli sitä mieltä, että loukkaannuin turhasta, kun mies perui viime hetkellä:(

"mies"
Voihan hyvin olla, että jotain jännittää suulle suuteleminen toimituksena. Jännittäähän moni seksiäkin. Miksi palstalta ei löydy enemmän ymmärrystä nähdä tämän aitous? Aito tekeminen on usein inhimillisyyden leimaamaa ja juuri siksi teknisesti epätäydellistä.

"vieras"
Kyllä mäkin ihmettelisin ja ehkä vähän suuttuisin, jos poskipusun saisin alttarilla vaikka semmoisesta ei olisi etukäteen sovittu. Pieni suukko suulle kyllä riittäisi mulle. Mutta en nyt sentään lähtisi hääyönä mököttämään ja peruisi häämatkoja :D

"mies"
Tuskin moni miestäkään jättää, vaikka eihän sitä koskaan tiedä Suomessa :p, siksi että se ei pannut kuten aikuisviihdeleffassa. Unohtakaa suorittaminen edes hetkeksi oikeesti, se ei ole yhtään mitään aidon tunteen rinnalla.

Ei siskonikaan uskaltanut suudella miehensä kanssa alttarilla, mutta hänen häänsä olivat silti todella mukavat ja romanttiset eri kaavallakin, johon suutelu ei kuulunut. Näin ainakin muistelen.

"vieras"
[QUOTE="sipsi";28572981]Jaa, minun vanhan akan mielestä tuossa ei ole mitään selvitettävää asiallisesti eikä asiattomasti varsinkaan puhumalla. Koko häät ja avioliittoko nyt on yhdestä alttarisuudelmasta kiinni? Ja asiaa vieläkin käsitellään... Tämä kuuluu mielestäni kyllä kategoriaan "Lähetä minulle pieni ongelmasi, niin teen siitä hetkessä neuroosin" - anteeksi nyt vaan.

Miehesi puolesta (jos tämä ei ole provo) minulla on ihan oikeasti tosi paha mieli :([/QUOTE]

Toivontaan seuraavista häistä mukavemmat, mahtavaa häämatkaa ja vielä mahtavempaa hääyötä!!!

[QUOTE="marjo";28573269]en minä ole pitkävihainen ja suutu usein. häiden kohdalla oli vain niin suuret paineet, jotka tulivat omalta perheeltä. :( parhaani yritän unohtaa ja antaa anteeksi.[/QUOTE]

Ei kyllä tuon sun tempauksen jälkeen (hääyön pilaamisen, häämatkan peruuttamisen ja hääpäivän muiston pilaamisen) miehesi on tässä se jonka kuuluisi yrittää unohtaa ja koettaa antaa anteeksi sinulle.

"marjo"
Ei kyllä tuon sun tempauksen jälkeen (hääyön pilaamisen, häämatkan peruuttamisen ja hääpäivän muiston pilaamisen) miehesi on tässä se jonka kuuluisi yrittää unohtaa ja koettaa antaa anteeksi sinulle.
miksi säälitte miestäni? hän on pyytänyt anteeksi ettei kertonut, koska oli niin jännittynyt. hän voi ihan hyvin eikä kumpikaan ole pilannut mitään. tai no ehkä käyttäydyin tyhmästi, mutta en voi muuttaa tapahtunutta.

[QUOTE="marjo";28573269]en minä ole pitkävihainen ja suutu usein. häiden kohdalla oli vain niin suuret paineet, jotka tulivat omalta perheeltä. :( parhaani yritän unohtaa ja antaa anteeksi.[/QUOTE]

Sä yrität antaa anteeksi? Kyllä tässä nyt sä oot se, jonka pitäs anella anteeksi sun mieheltä.

"mies"
[QUOTE="marjo";28573552]miksi säälitte miestäni? hän on pyytänyt anteeksi ettei kertonut, koska oli niin jännittynyt. hän voi ihan hyvin eikä kumpikaan ole pilannut mitään. tai no ehkä käyttäydyin tyhmästi, mutta en voi muuttaa tapahtunutta.[/QUOTE]

Kyllä sinunkin kannattaisi pyytää anteeksi. Minulle miehenä tuollainen käytös ja asenne olisi aivan kamala.

[QUOTE="marjo";28573552]miksi säälitte miestäni? hän on pyytänyt anteeksi ettei kertonut, koska oli niin jännittynyt. hän voi ihan hyvin eikä kumpikaan ole pilannut mitään. tai no ehkä käyttäydyin tyhmästi, mutta en voi muuttaa tapahtunutta.[/QUOTE]

Siksi koska hääpäivänne oli miehellesikin yksi tärkeimmistä päivistä(ellei tärkein)elämässään ja hän jännityksen takia antoi suukon poskelle. Ei pilannut mitään, ei käyttäytynyt moukkamaisesti. Ja tuon takia sinä olit raivoissasi, nukuit hääyönne sohvalla,peruit häämatkanne ja vaadit mieheltäsi anteeksipyyntöä.

Mieti nyt jos tilanne olisi toisin päin; miltä sinusta tuntuisi jos itse olisit jännittyneenä tehnyt kuten miehesi ja miehesi olisi antanut sinulle samanlaisen vastaanoton? Olisiko sinusta miehesi käytös ollut oikeutettua "rikkeesi" nähden?

"marjo"
[QUOTE="mies";28573561]Kyllä sinunkin kannattaisi pyytää anteeksi. Minulle miehenä tuollainen käytös ja asenne olisi aivan kamala.[/QUOTE]

sinustako ein väärin kun suutuin ja nukuin sohvalla ja peruin häämatkan?

[QUOTE="marjo";28573576]antaa anteeksi ettei hän tehnyt kuten sovittiin. olen pahoitellut käytöstäni. mitä muuta haluat minun tekevän?[/QUOTE]

Jos oot anteeksi pyytänyt niin sitten on aika lopettaa tuo asian märehtiminen, eikö vaan?

"marjo"
Siksi koska hääpäivänne oli miehellesikin yksi tärkeimmistä päivistä(ellei tärkein)elämässään ja hän jännityksen takia antoi suukon poskelle. Ei pilannut mitään, ei käyttäytynyt moukkamaisesti. Ja tuon takia sinä olit raivoissasi, nukuit hääyönne sohvalla,peruit häämatkanne ja vaadit mieheltäsi anteeksipyyntöä.

Mieti nyt jos tilanne olisi toisin päin; miltä sinusta tuntuisi jos itse olisit jännittyneenä tehnyt kuten miehesi ja miehesi olisi antanut sinulle samanlaisen vastaanoton? Olisiko sinusta miehesi käytös ollut oikeutettua "rikkeesi" nähden?
mieheni moitti minua kylmäksi ja ihmetteli miksi suutuin niin. kumpikaan ei toiminut oikein, mutta minä toimin hätiköidysti.

Yhteistyössä