mies ei suudellut suulle häissä ja mä olen vieläkin raivoissani

• Viestiketjun aloittaja "marjo"
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
[QUOTE="marjo";28573579]sinustako ein väärin kun suutuin ja nukuin sohvalla ja peruin häämatkan?[/QUOTE]

No kyllä. Mietipä oikein. Nyt kannattaisi vielä pahoitella koko asiaa ja omaa käytöstä ihan aidolla mielellä ja itsetutkiskelun kautta, myöntää olleensa väärässä ja yrittää hyvittää asiaa miehellesi. Ellet sitä tee, se rasittaa varmasti teidän välejä pitkään.

Niin kärsivällistä ihmistä ei ole, johon tuo ei ainakin sisimmässä tekisi kipeää, riippuu sitten miehestä miten paljon sitä näyttää ulos. Suhteelle olisi hyvä jos voisi näyttää, näin uskon.

"marjo"
[QUOTE="mies";28573605]No kyllä. Mietipä oikein. Nyt kannattaisi vielä pahoitella koko asiaa ja omaa käytöstä ihan aidolla mielellä ja itsetutkiskelun kautta, myöntää olleensa väärässä ja yrittää hyvittää asiaa miehellesi. Ellet sitä tee, se rasittaa varmasti teidän välejä pitkään.

Niin kärsivällistä ihmistä ei ole, johon tuo ei ainakin sisimmässä tekisi kipeää, riippuu sitten miehestä miten paljon sitä näyttää ulos. Suhteelle olisi hyvä jos voisi näyttää, näin uskon.[/QUOTE]

oikeastaan tuo suudelma poskelle ei ollut ainoa asia, sillä sanoin miehelle pettyneenä illalla kahdestaan etten usko liittomme kestävän kahta vuotta pidempään. pyytelin anteeksi tätä.

[QUOTE="marjo";28573610]tavallaan yritin mutta se jäi puolitiehen miehen mennessä nukkumaan yksin.[/QUOTE]

No johan sulla on ollu kaksi viikkoa aikaa pyytää anteeksi :eek: Aito halaus, anteeksi pyyntö ja keskustelu miksi suutuit. ILMAN SYYTTELYÄ.
Mielestäni miehes ei oo tehny mitään väärin, sä oot ainut joka on nyt moannut mun mielestä.

"marjo"
[QUOTE="mies";28573605]No kyllä. Mietipä oikein. Nyt kannattaisi vielä pahoitella koko asiaa ja omaa käytöstä ihan aidolla mielellä ja itsetutkiskelun kautta, myöntää olleensa väärässä ja yrittää hyvittää asiaa miehellesi. Ellet sitä tee, se rasittaa varmasti teidän välejä pitkään.

Niin kärsivällistä ihmistä ei ole, johon tuo ei ainakin sisimmässä tekisi kipeää, riippuu sitten miehestä miten paljon sitä näyttää ulos. Suhteelle olisi hyvä jos voisi näyttää, näin uskon.[/QUOTE]

miten voin enää hyvittää mitään ja miten? olen osittain pahoitellut ja yrittänyt pyytää anteeksi.

"marjo"
No johan sulla on ollu kaksi viikkoa aikaa pyytää anteeksi :eek: Aito halaus, anteeksi pyyntö ja keskustelu miksi suutuit. ILMAN SYYTTELYÄ.
Mielestäni miehes ei oo tehny mitään väärin, sä oot ainut joka on nyt moannut mun mielestä.
kaksi viikkoa on pitkä aika, kun toinen on töissä. en ala halailelemaan ja lässyttämään mitään. olen yrittänyt pyytää anteeksi mutta mies taisi vetää sittenkin herneen nenään kun ei suostu hyväksymään anteeksipyyntöä. :(

"mies"
[QUOTE="marjo";28573622]oikeastaan tuo suudelma poskelle ei ollut ainoa asia, sillä sanoin miehelle pettyneenä illalla kahdestaan etten usko liittomme kestävän kahta vuotta pidempään. pyytelin anteeksi tätä.[/QUOTE]

Ei näytä hyvältä. Voi olla viime hetket tehdä liitosta hyvä.

Hämmentävää, kuinka epäkypsä aikuinenkin voi olla avioliiton hetkelläkin. Olen kai itse niin hyvästä kodista ja toiveikas rakkauteen liittyen että tuollainen on lähes vieras maailma minulle. Toivon kuitenkin että saat asiat kuntoon, työtä se vaatii.

"marjo"
[QUOTE="mies";28573645]Ei näytä hyvältä. Voi olla viime hetket tehdä liitosta hyvä.

Hämmentävää, kuinka epäkypsä aikuinenkin voi olla avioliiton hetkelläkin. Olen kai itse niin hyvästä kodista ja toiveikas rakkauteen liittyen että tuollainen on lähes vieras maailma minulle. Toivon kuitenkin että saat asiat kuntoon, työtä se vaatii.[/QUOTE]

mikä on vieras maailma? kaikkeni yritän tässä saada tämän suhteen toimimaan.

Kyllä täytyy suhteessa olla muutakin vikaa jos tuollaisen asian takia perutaan häämatka!

[QUOTE="marjo";28573709]mikä on vieras maailma? kaikkeni yritän tässä saada tämän suhteen toimimaan.[/QUOTE]

Jos yrittäisit kaikkes, viimeistään NYT sä menisit pyytämään anteeksi ja keskustelemaan asiat halki. Jos miehes on äärettömän paljon pois kotoa (ku ei oo 2viikon aikana onnistunut) niin sit otat puhelimen käteen ja soitat. Ei se oo sen vaikeempaa. Jos jatkatte tota, teillä ei ole kuukauden päästä enää suhdetta. Parisuhde on sitä, että täytyy niellä ylpeytensä, kummankin.

• Tykkää
Reactions: Cassyput
[QUOTE="marjo";28573269]en minä ole pitkävihainen ja suutu usein. häiden kohdalla oli vain niin suuret paineet, jotka tulivat omalta perheeltä. :( parhaani yritän unohtaa ja antaa anteeksi.[/QUOTE]

Toivon mukaan tämä on provo. Sun täs pitääs pyytää anteeksi ja odotella sitä antaako mies anteeksi.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
"isipappa"
Aloittajan kannattaisi ryhtyä pikajuoksuvalmentajaksi. Tuommoisen valmennusoperaation jälkeen ainoa asia mikä miestä kiinnostaa on juosta ja lujaa.

Ihmettelen vain sitä, että ei ole jo juossut.

"irina"
[QUOTE="siiri";28572941]Voi miesparkaa... :([/QUOTE]

miten niin itse valitsi! kyllä tuo on oleellinen osa vihkiseremoniaa! :D

mun mies tuijotti toisia naisia hääiltana,kun tuli vessasta, juu ehkä 20s. mut silti! se pilasi mun häät kokonaan, koska mä olin aina kuvitellu että kun on hääilta niin mun tuore aviomies näkee sinä iltana vain minut! kyllä olin raivona... ja tuo on asia mikä suututtaa vieläkin jos alan asiaa muistelee... olis oikeestaan pitäny ottaa heti ero ja vaatia uusintaa sitte ku mies osaa olla yhen illan tuijottamatta muita.

"vieras"
Ei herranjestas sentään. Onko toi ap ihan todellinen ihminen? No joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Täällä ois niin hyvä ja joustava nainen vapaana, mutta ei, miehet valittee mieluummin tuollaisia pirttihirmuja, harmi :/

"marjo"
[QUOTE="isipappa";28582039]Aloittajan kannattaisi ryhtyä pikajuoksuvalmentajaksi. Tuommoisen valmennusoperaation jälkeen ainoa asia mikä miestä kiinnostaa on juosta ja lujaa.

Ihmettelen vain sitä, että ei ole jo juossut.[/QUOTE]

mies on ihan kotona ja pysyy kanssani. hyvä niin.

Ohhoh
Oi voi mitkä on joillakin ongelmat. Jos satuit tänään katsomaan noita kuninkaallisia häitä, niin sielläkin se sulho pussasi kirkossa vaan poskelle, mutta sitten myöhemmin suullekkin. En jaksanut lukea koko ketjua, mutta en nyt ymmärrä, että MIKSI suutuit siitä ettei pussannut suulle?

Ja ihan omaa tyhmyyttäsi pilasit teidän hääyön ja häämatkan. Mun mielestä sun touhut on tosi paljon rumemmat kuin miehesi, joka ei tod.näk edes osannut ajatella, että voisit noin pahasti mielesi pahoittaa jos ei suulle suutele.

Yhteistyössä