mies ei suudellut suulle häissä ja mä olen vieläkin raivoissani

• Viestiketjun aloittaja "marjo"
  • Ensimmäinen viesti
"marjo"
häistä on kohta kaksi viikkoa ja kutsuttiin 300, joista kaikki tuli paikalle. kirkko oli täynnä ja kaikki meni kuten pitikin, mutta mies suuteli minua poskelle. :( kysyin illalla kun oltiin kahdestaan syytä, niin hän kertoi ettei kehdannut niin ison väkijoukon edessä alkaa imuttelemaan kanssani. illalla yritti kaikkea, suudella suulle ja puhua kivoja, mutta minä vaihdoin vaatteet ja aloin katsoa telkkua hotellihuoneessa. häämatkan peruin kun suutuin niin.

suutuinko turhasta?

[QUOTE="marjo";28572901]tietenkin mainitsemasi asiat ovat kaikkein tärkeimpiä, mutta minua vaivaa tuo söpö pusu poskelle.[/QUOTE]

Niin paljon että pilasit hääyön ja häämatkan? Lapsellista, niin lapsellista.
Hyvin usein ne alttarisuudelmat on kevyitä hipaisuja vaikka todellisuudessa katseilta piilossa se kieli olisi kurkussa tai jossain muissa syvyyksissä.

Todella pientä sinulta ja miehesi säälittää.
Oisko mun miehen pitäny suuttua mulle hääyöksi kun unohdin hääkimpun sakastiin ennen häämarssia?

• Tykkää
Reactions: dipt
[QUOTE="marjo";28572901]tietenkin mainitsemasi asiat ovat kaikkein tärkeimpiä, mutta minua vaivaa tuo söpö pusu poskelle.[/QUOTE]

Mene yli siitä. Ite oon ollu naimisissa kohta 12v ja jos oisin alkanu märehtiä heti häitä joissa ei aivan kaikki menny suunnitelmien mukaan, oisin saanutkin märehtiä loputtomiin tän liiton aikana. Ethän sä voi loputtomiin tota asiaa miettiä ja olla suuttunut. kuulostaa kyllä kohtuuttomalta tuo sun reaktio asiaan.

"siiri"
[QUOTE="marjo";28572913]ei lainannut, vaan kovasti yritti lepytellä minua. yö meni nukkuessa eri huoneissa; minä sohvalla mies makkarissa, kun hotellissa olimme.[/QUOTE]

Voi miesparkaa... :(

"marjo"
[QUOTE="sipsi";28572919]Kaikesta sitä ihmiset voivatkin suuttua... Mites sitten, jos tulee niitä ihan oikeita ongelmia - kuinka sitten toimit?[/QUOTE]

ne selvitetään asiallisesti puhumalla, kuten selvitetään tämäkin asia, jonka käsittely on käynnissä.

Hah haa on sulla ongelmat, mitäs kun mun mies ei edes jännitykseltään tajunnu koko suudelma -kohtaa vaan se jäi välistä kokonaan??olisko teillä tullu heti ero?? mua ei ainakaan haitannu yhtään, kukaan ei siitä edes sanonu mitään. Myöhemmin jollekin sanoinkin asiasta ja ei tää kyseinen ystävä ainakaan edes muistanu että sellanen on jääny väliin, eli sitä tuskin huomas hirveen moni ja nekin jotka huomas ei sitä enää edes vuoden päästä muista, paitsi sää tietty. Muista nyt sitten vetää se jokaikiseen riitaan tästä eteenpäin seuraavat viis vuotta.

[QUOTE="marjo";28572942]ne selvitetään asiallisesti puhumalla, kuten selvitetään tämäkin asia, jonka käsittely on käynnissä.[/QUOTE]

Asiallisesti puhumalla? Pilaat moisen pikkujutun takia jo 2 oleellisesti häihin liittyvää asiaa? Kostat lapsellisella mökötyksellä? En ennusta teille(kään) kovin pitkää liittoa.

Tässä yksi syy avioeroille, pennut menee naimisiin.

Yhteistyössä