awws.. suloista :heart:Mun mies jännitti vihkimistä niin paljon et se suuteli mua 2 kertaa ennen kun henkikirjoittaja antoi varsinaisesti luvan. Kolmas kerta toden sanoi ja sitten vihkijäkin naurahti et nyt saat sit oikein luvan kanssa suudella morsianta.
Ei siinä muuten mitään mut koko tilaisuus kesti alle 10 minuuttia et ajatteli vihkijä varmaan että on toi sulhanen innokas suutelija. DD
toista kertaa? me olemme jo naimisissa.Ma en ainakaan menis naimisiin toista kertaa tuommosen miehen kans.
Se on ihan varma.
En ole kyllä tähän päivään mennessä tavannut ihmistä joka poskipusun takia olisi häämatkan perunut:O
No voi sun kanssas.... Jos tämä ei ole provo niin huh millaiseen ansaan mies on astunut.
No tuskinpa mies kovin kauaa viittii tullaasta kattella, eiköhän uudet häät ole viimestää viiden vuoden päästä.Ei kyllä tuon sun tempauksen jälkeen (hääyön pilaamisen, häämatkan peruuttamisen ja hääpäivän muiston pilaamisen) miehesi on tässä se jonka kuuluisi yrittää unohtaa ja koettaa antaa anteeksi sinulle.
miksi säälitte miestäni? hän on pyytänyt anteeksi ettei kertonut, koska oli niin jännittynyt. hän voi ihan hyvin eikä kumpikaan ole pilannut mitään. tai no ehkä käyttäydyin tyhmästi, mutta en voi muuttaa tapahtunutta.Ei kyllä tuon sun tempauksen jälkeen (hääyön pilaamisen, häämatkan peruuttamisen ja hääpäivän muiston pilaamisen) miehesi on tässä se jonka kuuluisi yrittää unohtaa ja koettaa antaa anteeksi sinulle.
antaa anteeksi ettei hän tehnyt kuten sovittiin. olen pahoitellut käytöstäni. mitä muuta haluat minun tekevän?Sä yrität antaa anteeksi? Kyllä tässä nyt sä oot se, jonka pitäs anella anteeksi sun mieheltä.
mieheni moitti minua kylmäksi ja ihmetteli miksi suutuin niin. kumpikaan ei toiminut oikein, mutta minä toimin hätiköidysti.Siksi koska hääpäivänne oli miehellesikin yksi tärkeimmistä päivistä(ellei tärkein)elämässään ja hän jännityksen takia antoi suukon poskelle. Ei pilannut mitään, ei käyttäytynyt moukkamaisesti. Ja tuon takia sinä olit raivoissasi, nukuit hääyönne sohvalla,peruit häämatkanne ja vaadit mieheltäsi anteeksipyyntöä.
Mieti nyt jos tilanne olisi toisin päin; miltä sinusta tuntuisi jos itse olisit jännittyneenä tehnyt kuten miehesi ja miehesi olisi antanut sinulle samanlaisen vastaanoton? Olisiko sinusta miehesi käytös ollut oikeutettua "rikkeesi" nähden?