Ihanaa, sullahan on hienot maanantai- edut - anna vain heidän pitää tuosta ajatuksesta kiinni, välillä vain pistät pökkyä pesään ...Juu ei nää kesäyöt helpota yhtään ja kun ei mulla sitä pimentävää ole edelleenkään ikkunassa kun ne pitäs olla ihan roikkuvat kun mulla on jo kaihtimet mut ne mitään aurinkoa pidä.Ja en jaksa enää ettiä,kohtahan se ilta rupee taas pimenee:xmas: no ei vielä mutta ei siihen nyt kauaa ole. Ei kyllä ole eka eikä vika kertaa ku töissä nukahan tauol mut ei se mitään kun se on taukoaikaa ni sillon ei haittaa ja harvemmin mua herätetään,luulevat vissiin et elän niin railakasta sinkkuelämää et varsinkin maanantaisin antavat mun nuokkua rauhassa
Justa vaihoin puhtaat petivaatteet,iljetti et menis nukkuu lakanoihin japeittoihin joissa kuumehiessä pyörinyt,nyt on kiva pujahtaa puhtaisiin vaikka hikoohan sitä jo yöllä taas ihan jo kuumuudesta:snotty:
Toi on totta, että kesäaikaan sitä on ihan pakko vaihtaa petivaatteita tiheämmässä tahdissa. Nää yöt on niin trooppisia...iltasuihkun jälkeenkin siinä kuivatellessa sais jo mennä uudestaan suihkuun :snotty:...