The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juu ei nää kesäyöt helpota yhtään ja kun ei mulla sitä pimentävää ole edelleenkään ikkunassa kun ne pitäs olla ihan roikkuvat kun mulla on jo kaihtimet mut ne mitään aurinkoa pidä.Ja en jaksa enää ettiä,kohtahan se ilta rupee taas pimenee:xmas: no ei vielä mutta ei siihen nyt kauaa ole. Ei kyllä ole eka eikä vika kertaa ku töissä nukahan tauol mut ei se mitään kun se on taukoaikaa ni sillon ei haittaa ja harvemmin mua herätetään,luulevat vissiin et elän niin railakasta sinkkuelämää et varsinkin maanantaisin antavat mun nuokkua rauhassa:D

Justa vaihoin puhtaat petivaatteet,iljetti et menis nukkuu lakanoihin japeittoihin joissa kuumehiessä pyörinyt,nyt on kiva pujahtaa puhtaisiin vaikka hikoohan sitä jo yöllä taas ihan jo kuumuudesta:snotty:
Ihanaa, sullahan on hienot maanantai- edut :D - anna vain heidän pitää tuosta ajatuksesta kiinni, välillä vain pistät pökkyä pesään :)...

Toi on totta, että kesäaikaan sitä on ihan pakko vaihtaa petivaatteita tiheämmässä tahdissa. Nää yöt on niin trooppisia...iltasuihkun jälkeenkin siinä kuivatellessa sais jo mennä uudestaan suihkuun :snotty:...

Ihanaa, sullahan on hienot maanantai- edut :D - anna vain heidän pitää tuosta ajatuksesta kiinni, välillä vain pistät pökkyä pesään :)...

Toi on totta, että kesäaikaan sitä on ihan pakko vaihtaa petivaatteita tiheämmässä tahdissa. Nää yöt on niin trooppisia...iltasuihkun jälkeenkin siinä kuivatellessa sais jo mennä uudestaan suihkuun :snotty:...
mä valitin samasta aamulla ruutikselle kun kävin suihkus ni se lupas auttavan käden taas..kuivaamiseen:saint:

Aaa, varsin legendaarinen Bensaa suonissa siis :).

Mulla ei ole edes telkkari päällä :O. Vaan tämä koneenrähjä, mikä yrittää pelittää huonoilla yhteyksillä mutta onneksi tämä on vain tilapäistä...korjaantuu heti sunnuntaina :)
en muista et oisin tätä koskaan nähnyt mut katotaan nyt josko jaksaa katsoa loppuun asti mut ei haittaa jos uni tulee keskenkaiken.

mä valitin samasta aamulla ruutikselle kun kävin suihkus ni se lupas auttavan käden taas..kuivaamiseen:saint:
Ruutis on partiolainen paikallaan :) - aina valmiina tarjoamassa auttavaa kättänsä...Pointsit kyllä hänelle.

Mistähän mä oon kuullut/lukenut/poiminut semmosen aatoksen, että näin hottispoppasilla ilmoilla olis kuulema hyvä, jos ottais suihkussa ihan viimeiseksi semmosen tosi kuuman suihkutuksen. Että kuulema sitten kroppa rupeis tekemään sitä viilennystyötä...

No, en ole ottanut en. Aina sillä viileällä suihkulla mennyt. Pitänee ruveta tekemään urakalla jääpaloja...jos ei muuta niin rouskuttelisin sitten niitä jotta viilentyisin...

Ja täällä on jossain itikka |O! Hienoa, nyt mulla meneekin hyvä tovi kun mä yritän sitä tässä paikallistaa ennen kuin ehtii kuppasemaan mut täyteen isoja patteja. Nyt onkin mulla näemmä menossa joku herkkyyskausi, kun ovat ehtineet tässä kupata kunnon kutinapatteja keholle :(...että kun en sitten tänä keväänä kärvistellyt koivuallergian kurimuksessa, niin sitten näemmä tässä. Aina jotain pitää olla, mistä hiukan suivaantua, näemmä.

en muista et oisin tätä koskaan nähnyt mut katotaan nyt josko jaksaa katsoa loppuun asti mut ei haittaa jos uni tulee keskenkaiken.
Mä oon tuon kattonu useamman kerran mutta joo, ei haittaa jos et vaikka viihdykään sen parissa tappiin saakka.

Puhunkohan omiani, mutta käsittääkseni tuo elokuva oli jotenkin innoittamassa tekijöitään tähän Cars/Autot- piirrosleffaan, siihen ensimmäiseen.

Ruutis on partiolainen paikallaan :) - aina valmiina tarjoamassa auttavaa kättänsä...Pointsit kyllä hänelle.

Mistähän mä oon kuullut/lukenut/poiminut semmosen aatoksen, että näin hottispoppasilla ilmoilla olis kuulema hyvä, jos ottais suihkussa ihan viimeiseksi semmosen tosi kuuman suihkutuksen. Että kuulema sitten kroppa rupeis tekemään sitä viilennystyötä...

No, en ole ottanut en. Aina sillä viileällä suihkulla mennyt. Pitänee ruveta tekemään urakalla jääpaloja...jos ei muuta niin rouskuttelisin sitten niitä jotta viilentyisin...

Ja täällä on jossain itikka |O! Hienoa, nyt mulla meneekin hyvä tovi kun mä yritän sitä tässä paikallistaa ennen kuin ehtii kuppasemaan mut täyteen isoja patteja. Nyt onkin mulla näemmä menossa joku herkkyyskausi, kun ovat ehtineet tässä kupata kunnon kutinapatteja keholle :(...että kun en sitten tänä keväänä kärvistellyt koivuallergian kurimuksessa, niin sitten näemmä tässä. Aina jotain pitää olla, mistä hiukan suivaantua, näemmä.
juu,kyllä se ruutis on mies paikoillaan:) aina auttamassa naisia hädässä.

pitää koittaa tota kuumajuttua josko se jotain auttais...voihan siinä kyl vinha perä olla kun viileestä tulee aina kuuma niin voipi olla päinvastainen sit kuuman kanssa.
ja ne itikat,inisee ärsyttävästi ja jos yöllä herää ja laitat valon ni varmasti piiloutuu ja ku valo sammuu ni taas alkaa ininä:kieh:

ei kyllä oo kovin kiva kuulostella myöskään kun naapurissa ähistään kiihkon vallassa,eilen illalla kuulostelin väkisin sellastakin aamuyöllä,no olipa ees jossain jollain säpinää:D vaikka on sitä joskus itekin syyllistyny moiseen muttei koskaan tuu miettineeks et ne äänet oikeesti kuuluu naapureille:ashamed:

Viimeksi muokattu:
juu,kyllä se ruutis on mies paikoillaan:) aina auttamassa naisia hädässä.

pitää koittaa tota kuumajuttua josko se jotain auttais...voihan siinä kyl vinha perä olla kun viileestä tulee aina kuuma niin voipi olla päinvastainen sit kuuman kanssa.
ja ne itikat,inisee ärsyttävästi ja jos yöllä herää ja laitat valon ni varmasti piiloutuu ja ku valo sammuu ni taas alkaa ininä:kieh:

ei kyllä oo kovin kiva kuulostella myöskään kun naapurissa ähistään kiihkon vallassa,eilen illalla kuulostelin väkisin sellastakin aamuyöllä,no olipa ees jossain jollain säpinää:D vaikka on sitä joskus itekin syyllistyny moiseen muttei koskaan tuu miettineeks et ne äänet oikeesti kuuluu naapureille:ashamed:
Mä nyt yritän tässä parhaani mukaan tarjota tuolle verenimijälle paljaita kinttujani ja käsivarsiani, jos vaikka nyt erehtyisi hyökkäämään, niin pääsisin taputtelemaan selästä toista...:kieh:...mutta mä veikkaan, että aamulla taijan olla paria kutinapaukamaa rikkaampi :snotty:, niin kuin aina.

Ai, sullakin on aktiiviset seinänaapurit :rolleyes:... Mullakin oli, kun sinkkuna asustelin, erään kerran semmonen hyvinkin touhukas pariskunta. Eikä siinä mitään, mutta. Mun makkarin seinäntakana sattui olemaan heidän kylppäri ja sauna, missä tuntui olevan aika usein ohjelmistoa...niin ihan hitusen rupes oikeesti patittaan se toisten volyymirikas kylppärisessio...vallankin kun piti kukonlaulun aikaan herätä töihin.

..ja mitään en puhu sitten siitä omasta vähemmän aktiivisesta tilasta :snotty: :D..

Sitten hyö muuttivat aika nopeasti siitä pois. Ja se oli outoa ens alkuun.

Kun oli hiljaista :ashamed:...

...joo. Mä laitan tälle päivälle pisteen tähän kohtaan. Lähden kalastelemaan unta vaikka väkisin. jos sen muutaman tunnin ajan sais vaikka unikuviakin nähdyksi.

Koetahan sinäkin saada itsesi silmät lupsimaan, tinkuliini :). Jos toi leffa tois siihen nyt apuja...
Nuku hyvin :).

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Mä nyt yritän tässä parhaani mukaan tarjota tuolle verenimijälle paljaita kinttujani ja käsivarsiani, jos vaikka nyt erehtyisi hyökkäämään, niin pääsisin taputtelemaan selästä toista...:kieh:...mutta mä veikkaan, että aamulla taijan olla paria kutinapaukamaa rikkaampi :snotty:, niin kuin aina.

Ai, sullakin on aktiiviset seinänaapurit :rolleyes:... Mullakin oli, kun sinkkuna asustelin, erään kerran semmonen hyvinkin touhukas pariskunta. Eikä siinä mitään, mutta. Mun makkarin seinäntakana sattui olemaan heidän kylppäri ja sauna, missä tuntui olevan aika usein ohjelmistoa...niin ihan hitusen rupes oikeesti patittaan se toisten volyymirikas kylppärisessio...vallankin kun piti kukonlaulun aikaan herätä töihin.

..ja mitään en puhu sitten siitä omasta vähemmän aktiivisesta tilasta :snotty: :D..

Sitten hyö muuttivat aika nopeasti siitä pois. Ja se oli outoa ens alkuun.

Kun oli hiljaista :ashamed:...
Viikonloppusin voi laittaa korvatulpat naapurien takia mutta arkena en uskalla kun pelkään et sit en herää kännyn herätykseen....

Kohta täälläkin voi inistä kun avoin partsin oven,tulee ihanaa viileyttä josko tääl vähän viilenis et sais unen päästä kiinni.

taidan sulkee koneen ja pistää kaikki valot pois ja katella leffaa jos tulis väsy sileen paremmin. Kiitos kun pidit seuraa=) Hyviä öitä ja unia:kiss:

Jsoko nyt kuiteskin saisit tämän viikonlopun aikana jotenkin käännettyä tilannetta oikeaan suuntaan. Kurjaa aloittaa maanantai todellakin taistellen...

Mä nyt oon aina ollut yökukkuja mutta nyt mennyt vissiin monen vuoden valvomisten kanssa överiksi. Ja sitä paitti nämä valoisat, lämpimät kesäyöt ovat kyllä unen tappajia...sitä nukahtaa joskus aamuyöstä ja herää kuudelta pirteenä kuin peipponen, mukamas.

Ajastaan oikenevat nämä unikuviot, jos ovat niin tehdäkseen.
mä olen kanssa aina ollut yökukkuja
pienenäkin äiti aina huuteli sammuta se valo jo ja ala nukkuun kun huoneet oli vierekkäin ja oven alta näkyi valoa :D

IhanaValo
Tänään muuten havahduin, satuin kattelemaan vähän yläviistoon siis :) Meillä on vieläkin lasten vappupallot katossa, siis ne heliumpallot. Toinen on vähän vajunut kun tytöt päätti irrottaa siitä sen narun joka piti palloa kiinni vaan onneks ei päässy "ilmat" ja sain sen sidottua uudelleen kii.

Jännä kun yleensähän ne alkaa jo viikon sisällä haahuilemaan puolimatkassa ympäri kämppää mut nyt ei, ja ihan tavan marketista ostettiin ne. Tais vitosen pintaan maksaa/kpl.

Tänään muuten havahduin, satuin kattelemaan vähän yläviistoon siis :) Meillä on vieläkin lasten vappupallot katossa, siis ne heliumpallot. Toinen on vähän vajunut kun tytöt päätti irrottaa siitä sen narun joka piti palloa kiinni vaan onneks ei päässy "ilmat" ja sain sen sidottua uudelleen kii.

Jännä kun yleensähän ne alkaa jo viikon sisällä haahuilemaan puolimatkassa ympäri kämppää mut nyt ei, ja ihan tavan marketista ostettiin ne. Tais vitosen pintaan maksaa/kpl.
meilläkin jaksaa olla vielä ilmassa, lässähtäneet on jonkin verran mutta ilmassa pysyvät :)
marketista kans ostin
ja aina kestäneet monta viikkoa ilmassa

kahvikirahvi
Saakeli kun kädet loppuu kesken. Pitäis tiskata, siivota ja tehä piirakka. Sit on toi pp.kin tossa viemässä huomiota Pläääh, missä on mun auttavat kädet kun niitä tarvittais? Pyykitkään ei kuivunu kun oli yöllä satanu vettä. Voi vee.

Viikon tiskit tiskattu,ei oo aiemmin jaksanut tosin voimille sekin otti,rupes heikottaa toi sesisominen ja lämpimän veen kanssa läträäminen.Ei ehkä ihan vielä terve ole kun noin voimille otti mutta siis eihän ytässä nyt enäää silleen tunnu kipeeltä,nokka nyt tukossa ja räkä lentää mutta kuumetta ei oo ollut enää. imurointi saa jäädä,en jaksa.pölyjä pyyhin kunhan jaksan.

kahvikirahvi
Viikon tiskit tiskattu,ei oo aiemmin jaksanut tosin voimille sekin otti,rupes heikottaa toi sesisominen ja lämpimän veen kanssa läträäminen.Ei ehkä ihan vielä terve ole kun noin voimille otti mutta siis eihän ytässä nyt enäää silleen tunnu kipeeltä,nokka nyt tukossa ja räkä lentää mutta kuumetta ei oo ollut enää. imurointi saa jäädä,en jaksa.pölyjä pyyhin kunhan jaksan.
Mää melkein toivoisin että illalla pukkais mulle vielä kuumeen, josko nää muut pöpöt sitten kuolis. Ei oo kyllä enää niin etova olo, mutta heikko vielä ja yökin meni päin prinkkalaa kun pp heräs sen puoli miljoonaa kertaa :|*Nyt olis koti kuitenkin siivousta vaille valmis juhliin, ja puolitoista tuntia aikaa ennen kun vieraat tulee. Ihan hyvin taidan ehtiä :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä