Aika monissa maissa saa muuten parempaa ruokaa ku suomessaEhkä siellä on sitten helpompi niin....mutta silti,suomalainen on aina suomalaista,ei se ruottalainen nyt yhtä hyvää kuitenkaan taida olla.
Aika monissa maissa saa muuten parempaa ruokaa ku suomessaEhkä siellä on sitten helpompi niin....mutta silti,suomalainen on aina suomalaista,ei se ruottalainen nyt yhtä hyvää kuitenkaan taida olla.
tällä vain satoi jonkun tunnin verranTossa kolmisen tuntia sitten ukkosti kunnolla ja vettä tuli ku esterin persiistä ja nyt..nyt ilma on niin raikas ja kevyt,ihanaa!!
noinhan se loma monesti alkaaIltoja ! Eka lomapäivä, siivoamista ja singahtelua sinne tänne...
Juu, niin tekee.noinhan se loma monesti alkaa
nytkö vasta tuon huomannutJuu, niin tekee.
Sussukin sanoi tänään, että mä olen semmonen hosujainen, notta pitäis sitoa vyöllä patteriin, että pysyisin aloillani.
mstäs sait nuo? putsasit pyörää?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28549912:Iltaa. mä tein itelleni tänää uuden hienon tatuoinnin. Mustia roiskeita toinen jalka täynnä. Hienoa mennä huomenna juhliin mekko päällä, kun eihän se painoväri mihinkään lähde, paitsi kulumalla.
Karkas viesti. Hyvää yöTÄ kaikille :kiss:
Eiku sellasia väripytyn osia. Painokoneeseen kuuluvia juttuja.mstäs sait nuo? putsasit pyörää?
:kiss: :hug: Öitä..Meikä on keksiny ihmelääkkeen oksennusoloon!! Smurffilimsaa, juustonaksuja ja munaa! Ei oo enää melkein yhtään paha olo
Sain tehtyä sen kakunkin ja vähän siivottua kämppää, tarttis vielä pyykkiä nostaa kuivamaan. Huomenna olis kakun täyttö ja tomaatti-mozzarellapiirakan teko ohjelmassa että uskaltaa vieraat päästää. Jos paikalla on keliaakikkoja niin saa huomenna tulla maistelemaan arvostelumielellä mun eväitä Nyt nukkumaan, hyvää yö
Vissiin. Totesin vaan ,notta: " näkisit mun bensalaskut."nytkö vasta tuon huomannut
niin juu töissäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28549964:Eiku sellasia väripytyn osia. Painokoneeseen kuuluvia juttuja.
ehkä osaa kuvitellaVissiin. Totesin vaan ,notta: " näkisit mun bensalaskut."
Eiks tää ollu se YleX:n konsertti juttu? kun mä mietin kans et olis kiva mennä mutta kun kaikki on niin pirun kaukana.Vois täälläkin joskus olla jotain kivoja ilmaiskonsertteja missä olis hyvii esiintyjiä.huomenna kuunteleen ja katseleen haloo helsinkiä ja pmmp:tä