The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiks tää ollu se YleX:n konsertti juttu? kun mä mietin kans et olis kiva mennä mutta kun kaikki on niin pirun kaukana.Vois täälläkin joskus olla jotain kivoja ilmaiskonsertteja missä olis hyvii esiintyjiä.
on juu :)
kun nyt ei vaan satais

Esiintyjät ja aikataulu:

15.00 Isac Elliot

16.00 Elastinen

17.00 Karri Koira

18.00 Haloo Helsinki!

19.30 PMMP
Lähetykset:

YleXPop-tapahtuma lähetetään livenä Yle Areenassa.

Suora radiolähetys YleXPopista lauantaina klo 13-21. Juontajina YleX Viikonlopun Anne Lainto ja YleX Toiveiden Timppa. Lähetyksessä kuulet kaikki tapahtuman artistihaastattelut sekä keikat kokonaisuudessaan.

on juu :)
kun nyt ei vaan satais

Esiintyjät ja aikataulu:

15.00 Isac Elliot

16.00 Elastinen

17.00 Karri Koira

18.00 Haloo Helsinki!

19.30 PMMP
Lähetykset:

YleXPop-tapahtuma lähetetään livenä Yle Areenassa.

Suora radiolähetys YleXPopista lauantaina klo 13-21. Juontajina YleX Viikonlopun Anne Lainto ja YleX Toiveiden Timppa. Lähetyksessä kuulet kaikki tapahtuman artistihaastattelut sekä keikat kokonaisuudessaan.
...ja sitten isolla kyltillä sinne, missä lukee: Terqi The Ketjulaisille :)!

:rolleyes:...ai, eikö mennyt läpi...??? :D

Toivottavasti keli suosii, jotta pääset kunnolla nautiskelemaan :)

• Tykkää
Reactions: famipala
..se ei olis kuin esikoisella enää yksi ylösnousemus :)...malttamattomana jäi huomista päivää odottelemaan...

Melkoista haipakkata ollut koko päivä. Päivän ohjelmatarjontaa sai miettiä useamman kerran, että mitenkä tehdään - kuka menee minnekin ja kenen kanssa. Onneksi saatiin pähkäilyt sovituksi jouhevasti - mies osallistui tällä kertaa kevätjuhliin tytön kanssa, mä vein keskimmäisen uimaan :). Olikin ihana katsella pienen riemua altaassa - voi sitä leveää hymyä, kun uintimatka piteni hissuksiin koko ajan... Poika ei malttanut osallistua juhliin, vaan halusi - tai oikeammin vaati - päästä uimaan. Onneksi pystyttiin näin järjestämään, jotta jokaiselle tuli mieluinen ilta :).

• Tykkää
Reactions: famipala
On mulla tossa mielessä yks juttu kesälomalla jossa ehkä kävis...maksaa vaan pikkusen enempi mutta kerrankos sitä jotta näkee kerrankin jotain mitä haluaa mutta en tiedä vielä tuleeko mentyy,tuskin yksin ainakaan.Täytyy nyt katella millanen tilanne sillon sitte on.
mä yritin soitella muutaman kerran bryan adamssin keikalle lippuja mutta ei ollut tuuria

..mulla on rytmit taas ihan pjersiilleen...jos viisas olisin niin oisin nukkumassa, kun huomenna on melkoisen rankka päivä.

Mutta en oo. Kun ei väsytä. Taaskaan.

Huomisaamu voipi olla hehkeetä yritystä :rolleyes: :D....

:hug:...ollaankos me molemmat hiukan yliväsyksissä tai jotain?
mä oon kai nukkunut liikaa viime päivät ja siks rytmit sekasin.Tarkotus oli et ku aikasin aamul heräsin ja lyhyet unet et rytmi kääntyy nyt tänää takas ja et oisin tosi väsynyt mut ketunmarjat...mua mitään nukuta:kieh: Sit maanantaina ku töihin ni varmaan ihan nukuksis koko muija,menee töihin sit nukkuu:D ainaki tauoilla.

mä oon kai nukkunut liikaa viime päivät ja siks rytmit sekasin.Tarkotus oli et ku aikasin aamul heräsin ja lyhyet unet et rytmi kääntyy nyt tänää takas ja et oisin tosi väsynyt mut ketunmarjat...mua mitään nukuta:kieh: Sit maanantaina ku töihin ni varmaan ihan nukuksis koko muija,menee töihin sit nukkuu:D ainaki tauoilla.
Jsoko nyt kuiteskin saisit tämän viikonlopun aikana jotenkin käännettyä tilannetta oikeaan suuntaan. Kurjaa aloittaa maanantai todellakin taistellen...

Mä nyt oon aina ollut yökukkuja mutta nyt mennyt vissiin monen vuoden valvomisten kanssa överiksi. Ja sitä paitti nämä valoisat, lämpimät kesäyöt ovat kyllä unen tappajia...sitä nukahtaa joskus aamuyöstä ja herää kuudelta pirteenä kuin peipponen, mukamas.

Ajastaan oikenevat nämä unikuviot, jos ovat niin tehdäkseen.

Jsoko nyt kuiteskin saisit tämän viikonlopun aikana jotenkin käännettyä tilannetta oikeaan suuntaan. Kurjaa aloittaa maanantai todellakin taistellen...

Mä nyt oon aina ollut yökukkuja mutta nyt mennyt vissiin monen vuoden valvomisten kanssa överiksi. Ja sitä paitti nämä valoisat, lämpimät kesäyöt ovat kyllä unen tappajia...sitä nukahtaa joskus aamuyöstä ja herää kuudelta pirteenä kuin peipponen, mukamas.

Ajastaan oikenevat nämä unikuviot, jos ovat niin tehdäkseen.
Juu ei nää kesäyöt helpota yhtään ja kun ei mulla sitä pimentävää ole edelleenkään ikkunassa kun ne pitäs olla ihan roikkuvat kun mulla on jo kaihtimet mut ne mitään aurinkoa pidä.Ja en jaksa enää ettiä,kohtahan se ilta rupee taas pimenee:xmas: no ei vielä mutta ei siihen nyt kauaa ole. Ei kyllä ole eka eikä vika kertaa ku töissä nukahan tauol mut ei se mitään kun se on taukoaikaa ni sillon ei haittaa ja harvemmin mua herätetään,luulevat vissiin et elän niin railakasta sinkkuelämää et varsinkin maanantaisin antavat mun nuokkua rauhassa:D

Justa vaihoin puhtaat petivaatteet,iljetti et menis nukkuu lakanoihin japeittoihin joissa kuumehiessä pyörinyt,nyt on kiva pujahtaa puhtaisiin vaikka hikoohan sitä jo yöllä taas ihan jo kuumuudesta:snotty:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä