The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Iltoja!

Huomenna vielä esikoisen tokarin haku ja sit lomalle. Tai no, miulla on sitä pajaa vielä mut se 2 pv/vko..:)

Nyt meen nukkuu että kykenisin suht ihmiseltä näyttämään huomenna sit ees sen tunnin verran :D Öitä siis kaikille ja kauniit unet!!

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28549912:
Iltaa. mä tein itelleni tänää uuden hienon tatuoinnin. Mustia roiskeita toinen jalka täynnä. Hienoa mennä huomenna juhliin mekko päällä, kun eihän se painoväri mihinkään lähde, paitsi kulumalla. :D
mstäs sait nuo? putsasit pyörää? :D

kahvikirahvi
Meikä on keksiny ihmelääkkeen oksennusoloon!! Smurffilimsaa, juustonaksuja ja munaa! Ei oo enää melkein yhtään paha olo :)
Sain tehtyä sen kakunkin ja vähän siivottua kämppää, tarttis vielä pyykkiä nostaa kuivamaan. Huomenna olis kakun täyttö ja tomaatti-mozzarellapiirakan teko ohjelmassa että uskaltaa vieraat päästää. Jos paikalla on keliaakikkoja niin saa huomenna tulla maistelemaan arvostelumielellä mun eväitä :) Nyt nukkumaan, hyvää yö

• Tykkää
Reactions: famipala
Meikä on keksiny ihmelääkkeen oksennusoloon!! Smurffilimsaa, juustonaksuja ja munaa! Ei oo enää melkein yhtään paha olo :)
Sain tehtyä sen kakunkin ja vähän siivottua kämppää, tarttis vielä pyykkiä nostaa kuivamaan. Huomenna olis kakun täyttö ja tomaatti-mozzarellapiirakan teko ohjelmassa että uskaltaa vieraat päästää. Jos paikalla on keliaakikkoja niin saa huomenna tulla maistelemaan arvostelumielellä mun eväitä :) Nyt nukkumaan, hyvää yö
:kiss: :hug: Öitä..

..on nuo tämän maan maisemat vaan niin mahtavat :heart:...vihreän eri sävyt kyllä sykähdyttävät kovasti...kaunista on seesteisessä rauhallisessa kesäillassa...

Auringonlasku oli huikeaa - punaisena möllykkänä lumpsahti järveen.

...myöhäisehtoota...

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä