tämä on KESÄN 2013 VIRALLINEN KUVAKETJU

Peyote
Ei fortunaten latvoissa ole vikaa vaan kerroksittain leikattu tukka? Tosi kaunis tyttö muutenkin. Aino ghettofiba minkä mä napoasin kuvasta, on se, että näyttää tytöltä joka pärjää (vaikka jossain ghetossa), ei pelkää ja on itsevarma.

No mielipiteitä on monia, eikä tuo tainnut olla pahalla sanottu. Mä ottaisin hyvällä, oikeasti!

Vähän turhan nytkit pystyssä olet.
Ok. No mulle tosta sanasta tuli negatiivinen mielleyhtymä. Täällä kun monet suurissa, halvoissa esim. itähelsingin ns. ghettoalueilla asuvista nuorista naisista ovat aika usein aika ns...kuluneen näköisiä. Ehkä tosiaan sitten käsitin tämän toisella tavoilla kun oli tarkoitettu.

veei
Ei se haittaa. :D Tai riippuu millasta ghettowibaa tässä nyt tarkoitetaan. Ehkä en halua kuulla selitystä. :D
Sillä hyvällä tavalla, kuten kirjoitinkin. :)

SuzieQ vaan ymmärsti sen jotenkin väärin, ei varmaan tiedä oikein mitä tarkoitan.

Se on tyyli sekin, sen voi tehdä hyvin tai huonosti.

Ehkä se on nuo korvikset+ hiukset, mutta kyllä sä tiedät mitä tarkoitan.

Peyote
[QUOTE="vieras";28524908]Wau, kukaan ei huomauttanut erään kulahtaneista tissiliiveistä jotka oli tyrkytetty kuvaan ja mahapoimuista. Kehitystä.[/QUOTE]

Ai mun vai? Sähän huomautit nyt.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28524928]Mikä on ghettowiba?[/QUOTE]

"Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little now I have a lot
No matter where I go I know where I came from
(From the Bronx)
Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little now I have a lot
No matter where I go I know where I came from
(From the Bronx)"

veei
Ok. No mulle tosta sanasta tuli negatiivinen mielleyhtymä. Täällä kun monet suurissa, halvoissa esim. itähelsingin ns. ghettoalueilla asuvista nuorista naisista ovat aika usein aika ns...kuluneen näköisiä. Ehkä tosiaan sitten käsitin tämän toisella tavoilla kun oli tarkoitettu.
Mun mielestä aika ilkeätä tulla noin aggressiivisella asenteella,vaikka viestissäni aivan selkeästi kirjoitin "ettei pahalla tavalla".

Sitten laitat vielä omat mielikuvasi asenteesi taakse, vaikka mulla on täysin eri käsitys ghettowibasta kuin sulla, olisit edes kysynyt mitä tarkoitan, ennen kuin hyökkäät.

Odotan anteeksipyyntöä, ei ole ensimmäinen kerta kun hyökkäät aggressiivisesti minun neutraalin kommenttini kimppuun.

astalea
Esim. ghettopylly ei oo lainkaan pahasti sanottu.
No voihan ghettofiballa tietysti pahaakin tarkoittaa, mutta jos kirjoittaja sanoo tarkoittavansa ko. asiaa "hyvällä tavalla", niin miksi äksyillä.

astalea
Mun mielestä aika ilkeätä tulla noin aggressiivisella asenteella,vaikka viestissäni aivan selkeästi kirjoitin "ettei pahalla tavalla".

Sitten laitat vielä omat mielikuvasi asenteesi taakse, vaikka mulla on täysin eri käsitys ghettowibasta kuin sulla, olisit edes kysynyt mitä tarkoitan, ennen kuin hyökkäät.

Odotan anteeksipyyntöä, ei ole ensimmäinen kerta kun hyökkäät aggressiivisesti minun neutraalin kommenttini kimppuun.
Taitaa vika olla siinä, että kirjoitat harmaana. Harmaille saa aina skitsota mitä sattuu.

Joo, anteeksi. :flower: Täällä keljuillaan niin paljon, ja jopa liitetään tuokin että ei millään pahalla. :( Olen varmaan sen verran keski-ikäinen, että mulle tuli tuosta sanasta heti negatiivinen mielleyhtymä, kuten kerroinkin, ja tuomitsin sinut. Nämä palstan lukuisat ilkeät harmaat ovat saaneet puolustamaan muita joskus ärhäkästikin, ja kirjoitettaessa tulee väärinkäsityksiä helpommin kuin puhuttaessa, kun ei kuule äänensävyjä eikä ilmeitä.

Sori vaan. :ashamed:

Taidan tosiaan olla palstalomaa vailla, kuten tuossa yhdessä aiemmassa ketjussakin jo totesin. Onneksi sellainen tulee ihan muutenkin tässä kohta, kun lähden lomalle paikkaan minne emme ota konetta mukaan. ;)

Viimeksi muokattu:
veei
Joo, anteeksi. :flower: Täällä keljuillaan niin paljon, ja jopa liitetään tuokin että ei millään pahalla. :( Olen varmaan sen verran keski-ikäinen, että mulle tuli tuosta sanasta heti negatiivinen mielleyhtymä, kuten kerroinkin, ja tuomitsin sinut. Nämä palstan lukuisat ilkeät harmaat ovat saaneet puolustamaan muita joskus ärhäkästikin, ja kirjoitettaessa tulee väärinkäsityksiä helpommin kuin puhuttaessa, kun ei kuule äänensävyjä eikä ilmeitä.

Sori vaan. :ashamed:
Kiitos anteeksipyynnöstä, asia sovittu. :)

Väärinymmärryksiä sattuu jokaiselle täällä, itsellenikin usein.

Mutta mukavaa päivänjatkoa sulle. :)

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Sangria
[QUOTE="vieras";28525054]Mä haluaisin kuvia Sangrian asunnosta. Sisustus vaikutti niin mielenkiintoiselta, kun joskus olet vilauttanut.[/QUOTE]

Jospa joku kerta vilauttelis lisää :)

Yhteistyössä