"vieras"
Wau, kukaan ei huomauttanut erään kulahtaneista tissiliiveistä jotka oli tyrkytetty kuvaan ja mahapoimuista. Kehitystä.
Kaunis, mutta kylmä. Hiukkasen enemmän sisäistä lämpöä ja sitten olisit täydellinen kaunotar.
Ok. No mulle tosta sanasta tuli negatiivinen mielleyhtymä. Täällä kun monet suurissa, halvoissa esim. itähelsingin ns. ghettoalueilla asuvista nuorista naisista ovat aika usein aika ns...kuluneen näköisiä. Ehkä tosiaan sitten käsitin tämän toisella tavoilla kun oli tarkoitettu.No mielipiteitä on monia, eikä tuo tainnut olla pahalla sanottu. Mä ottaisin hyvällä, oikeasti!
Vähän turhan nytkit pystyssä olet.
Sillä hyvällä tavalla, kuten kirjoitinkin.Ei se haittaa. Tai riippuu millasta ghettowibaa tässä nyt tarkoitetaan. Ehkä en halua kuulla selitystä.
Mun mielestä aika ilkeätä tulla noin aggressiivisella asenteella,vaikka viestissäni aivan selkeästi kirjoitin "ettei pahalla tavalla".Ok. No mulle tosta sanasta tuli negatiivinen mielleyhtymä. Täällä kun monet suurissa, halvoissa esim. itähelsingin ns. ghettoalueilla asuvista nuorista naisista ovat aika usein aika ns...kuluneen näköisiä. Ehkä tosiaan sitten käsitin tämän toisella tavoilla kun oli tarkoitettu.
Esim. ghettopylly ei oo lainkaan pahasti sanottu.Ok. No mulle tosta sanasta tuli negatiivinen mielleyhtymä. Täällä kun monet suurissa, halvoissa esim. itähelsingin ns. ghettoalueilla asuvista nuorista naisista ovat aika usein aika ns...kuluneen näköisiä. Ehkä tosiaan sitten käsitin tämän toisella tavoilla kun oli tarkoitettu.
Taitaa vika olla siinä, että kirjoitat harmaana. Harmaille saa aina skitsota mitä sattuu.Mun mielestä aika ilkeätä tulla noin aggressiivisella asenteella,vaikka viestissäni aivan selkeästi kirjoitin "ettei pahalla tavalla".
Sitten laitat vielä omat mielikuvasi asenteesi taakse, vaikka mulla on täysin eri käsitys ghettowibasta kuin sulla, olisit edes kysynyt mitä tarkoitan, ennen kuin hyökkäät.
Odotan anteeksipyyntöä, ei ole ensimmäinen kerta kun hyökkäät aggressiivisesti minun neutraalin kommenttini kimppuun.
Lesbo sä taidat ainakin olla? Oletko myös homovastainen?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28484080:
Joo, anteeksi. :flower: Täällä keljuillaan niin paljon, ja jopa liitetään tuokin että ei millään pahalla. Olen varmaan sen verran keski-ikäinen, että mulle tuli tuosta sanasta heti negatiivinen mielleyhtymä, kuten kerroinkin, ja tuomitsin sinut. Nämä palstan lukuisat ilkeät harmaat ovat saaneet puolustamaan muita joskus ärhäkästikin, ja kirjoitettaessa tulee väärinkäsityksiä helpommin kuin puhuttaessa, kun ei kuule äänensävyjä eikä ilmeitä.Mun mielestä aika ilkeätä tulla noin aggressiivisella asenteella,vaikka viestissäni aivan selkeästi kirjoitin "ettei pahalla tavalla".
Sitten laitat vielä omat mielikuvasi asenteesi taakse, vaikka mulla on täysin eri käsitys ghettowibasta kuin sulla, olisit edes kysynyt mitä tarkoitan, ennen kuin hyökkäät.
Odotan anteeksipyyntöä, ei ole ensimmäinen kerta kun hyökkäät aggressiivisesti minun neutraalin kommenttini kimppuun.
Jos vähän enemmän? Onnistuuko??No sentäs yritän hymyillä :ashamed:
Kiitos anteeksipyynnöstä, asia sovittu.Joo, anteeksi. :flower: Täällä keljuillaan niin paljon, ja jopa liitetään tuokin että ei millään pahalla. Olen varmaan sen verran keski-ikäinen, että mulle tuli tuosta sanasta heti negatiivinen mielleyhtymä, kuten kerroinkin, ja tuomitsin sinut. Nämä palstan lukuisat ilkeät harmaat ovat saaneet puolustamaan muita joskus ärhäkästikin, ja kirjoitettaessa tulee väärinkäsityksiä helpommin kuin puhuttaessa, kun ei kuule äänensävyjä eikä ilmeitä.
Sori vaan. :ashamed:
Kuin myös sinulle. =)Kiitos anteeksipyynnöstä, asia sovittu.
Väärinymmärryksiä sattuu jokaiselle täällä, itsellenikin usein.
Mutta mukavaa päivänjatkoa sulle.
Tässä se menee, onneks alkaa lapsilla kesälomat pääsee mökkeilemäänMites sulla Sangria menee nykyään?
Ei tunneta irl, mä olen vaan sieltä pitkästä ketjusta aikanaan lueskellut paljon sun tilanteestasi, siksi kysyin. Toivottavasti tulee mukava ja aurinkoinen mökkeilykesä!Tässä se menee, onneks alkaa lapsilla kesälomat pääsee mökkeilemään
jaah, tunnenko sinut vai mitä?